FANDOM

Cytat1.png Przed nami zagadka, która aż się prosi o rozwiązanie! Cytat2.png
Alistair w filmie "Święto Baśniowiosny"
Alistair Wonderland
Postacie
Alistar art.png
Rodzic: Alicja z Krainy Czarów
Historia rodzica: Alicja w Krainie Czarów
Urodziny: 12 maja
Strona: Royalsi
Współlokator: Sparrow Hood
Najskrytsze pragnienie: Chcę zbadać cały baśniowy świat, Krainę Czarów i dużo więcej!
Magiczna umiejętność: Już po krótkiej obserwacji potrafię rozwiązać każdą łamigłówkę i poradzę sobie z każdą zagadką.
Sprawy sercowe: Jestem zadurzony w Bunny Blanc, ale myślę, że ona widzi we mnie tylko przyjaciela.
Co mi działa na nerwy: Moja ciekawość jest silniejsza ode mnie.
Ulubiony przedmiot w szkole: Czarografia. Uczę się, jak rozplanowany jest ten świat oraz które obszary wymagają jeszcze odkrycia.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Czargotowanie. Skąd mam wiedzieć, czy po zjedzeniu czegoś nie skurczę się albo nie urosnę?
Najlepsi przyjaciele od serca: Wszyscy moi przyjaciele z Krainy Czarów — od Madeline Hatter po Bunny Blanc.

Doll diary icon.png Pamiętnik Alistaira Wonderlanda

Alistair Wonderland – syn Alicji z książki Alicja w Krainie Czarów. Opowiada się po stronie Royalsów, co wynika z zamiłowania chłopaka do tajemnic i zagadek. Przez pewien czas był on uwięziony w Krainie Czarów, zanim, wraz z Bunny Blanc, nie przedostał się do Ever After High. Będąc rozczarowanym zamknięciem portali do Krainy Czarów, Alistair jest zdeterminowany by upewnić się, że jego przeznaczenie jest bezpieczne w Ever After High, gdzie może nabrać więcej doświadczenia odnośnie ciekawego świata, który go otacza. Wcześniej chodził do Wonderland High, lecz został przeniesiony do Ever After High.

Osobowość

Alistar uwielbia trudne zagadki, a sam jest także bardzo dowcipny. Czasem jest on zbyt pewnym siebie, nazywając się "mistrzem zagadek", jednakże jest jednocześnie bezinteresowny, odważny i o dobrym charakterze.

Wygląd

Alistair to chłopak o lekko pofalowanych blond włosach z grzywką ułożoną po lewej stronie głowy. Jego skóra jest opalona, brwi - brązowe, natomiast oczy - krystalicznie błękitne.

Baśń

Alicja w Krainie Czarów – (oryginalny tytuł) Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów, jednak pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, choć w całej książce nie ma o czarach ani słowa.

Książka zachowuje absurdalną logikę snu, jest wypełniona satyrycznymi aluzjami do przyjaciół i wrogów Dodgsona, parodiami szkolnych wierszyków, których uczyły się w XIX wieku brytyjskie dzieci, zawiera także odniesienia lingwistyczne i matematyczne.

Relacje

Rodzina

Alistair jest synem Alicji z książki Alicja w Krainie Czarów.

Przyjaciele

Alistair przyjaźni się z Bunny Blanc, Madeline Hatter, Kitty Cheshire oraz Lizzie Hearts.

Miłość

Alistair jest skrycie zakochany w Bunny Blanc, jednak wydaje się mu, że widzi ona w nim jedynie przyjaciela. Courtly Jester jest w nim potajemnie zakochana.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Alistair posiada jakiegoś zwierzaka.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: CDH55

W tej serii grzywka Alistaira zaczesana jest na lewą stronę jego czoła. Chłopak ubrany jest w kremową koszulkę z krótkim rękawkiem. Na niej znajduje się granatowa marynarka z podwiniętymi rękawami. Ozdobiona jest ona wzorem przedstawiającym spirale i zegary. Spodnie lalki są koloru khaki. Buty Alistaira są brązowe i sięgają mu do kolan. Utrzymują się one na kilku rzemieniach. Do lalki została dołączona brązowa torba na ramię oraz pamiętnik.

Carnival Date

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Carnival Date'
  • Wydanie: luty 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Ciekawostki

  • Nazwisko chłopaka, Wonderland, oznacza Krainę Czarów, po przetłumaczeniu.

Meta timeline

  • 16 lipca 2013: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Alistaira Wonderland.
  • 1 stycznia 2015: Pierwsze zdjęcie lalki Alistaira zostaje pokazane w internecie.
  • styczeń 2015: Alistair zostaje wspomniany w pamiętniku Kitty Cheshire z serii Basic.
  • 6 lutego 2015: Alistair debiutuje w odcinku specjalnym Święto Baśniowiosny.
  • 26 lutego 2015: Oficjalny art Alistaira zostaje ujawniony.
  • 26 lutego 2015: Profil chłopaka zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • maj 2015: Pierwsza lalka Alistaira zostaje wydana w ramach linii Basic.
  • maj 2015: Wpisy z pamiętnika Alistaira zostają ujawnione.

Galeria

Galeria webisodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki