FANDOM

Cytat1 Och-och! Ty będziesz zachwycona mieszkaniem ze mną. Jestem mądra, prześliczna i śpiewam cudowne piosenki o leśnych zwierzątkach! Cytat2
Apple w odcinku "Bajka Raven: Opowieść Zbuntowanej"
Apple White
Postacie
Apple art
Rodzic: Królewna Śnieżka.
Historia rodzica: Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków.
Urodziny: 13 maja
Strona: Royalsi
Współlokator: Raven Queen.
Najskrytsze pragnienie: Chcę, aby uważano mnie za najpiękniejszą w świecie - zarówno "wewnątrz", jak i "na zewnątrz". Moja mama zawsze mówi "Moje piękno nie jest powierzchowne".
Magiczna umiejętność: Za każdym razem, gdy zatrzepoczę rzęsami albo zaśpiewam piosenkę, chłopcy i zwierzęta przychodzą mi na ratunek. Cóż ja mogę na to poradzić? Chciałabym w każdym obudzić bohatera.
Sprawy sercowe: Wszyscy w szkole myślą, że chodzę z Księciem Daringiem Charmingiem. To, że moja opowieść kończy się naszym ślubem, nie znaczy, że jesteśmy parą.
Co mi działa na nerwy: Nie potrafię oprzeć się jabłkom! Kiedy je widzę, tracę panowanie nad sobą! Mniam!
Ulubiony przedmiot w szkole: Zarządzanie Królestwem. Wszyscy liczą na to, że będę najlepszą królową wszech czasów!
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Czarogotowanie. Mogłabym przysiąc, że ktoś stale próbuje dosypać trucizny do mojego jedzenia.
Najlepsi przyjaciele od serca: Briar Beauty i Blondie Lockes.

Doll diary icon Pamiętnik Apple White

Apple White – córka Królewny Śnieżki z bajki Królewna Śnieżka i siedmioro krasnoludków. W konflikcie przeznaczeń dziewczyna opowiada się po stronie Royalsów, wciąż oczekując otrucia jabłkiem i zostania królową. Mimo to Raven Queen, główna antagonistka opowieści, próbuje zakwestionować przypisany sobie los, uniemożliwiając jednocześnie spełnienie marzeń Apple. W związku z tym dziewczyna wciąż stara się przekonać buntowniczkę do podążania swoją historią wszelkimi możliwymi sposobami. Chociaż z reguły jest to nieszkodliwe, główną wadą Apple jest nietaktowność w stosunku do osób, których los nie jest tak szczęśliwy jak jej. Często prowadzi to do wypowiadania przez nią bezdusznych, nieprzemyślanych słów. Niemniej jednak dziewczyna zawsze jest przekonana, że działa z korzyścią dla wszystkich.

Osobowość

Apple pisana jest świetlana przyszłość, poślubienie księcia, zostanie królową i zupełnie nie zdaje sobie sprawy, że jej przeznaczenie wypełnia się kosztem innej osoby – Raven, która musi odegrać rolę złoczyńcy w tej historii. W wyobraźni Apple nie ma miejsca na inny plan niż podążanie ścieżką, która jest jej pisana i ze wszystkich sił dąży do jej spełnienia. Jest uwielbiana przez uczniów, chwalona przez nauczycieli, również dyrektor darzy ją dużym szacunkiem. Nie jest jednak przez to zupełnie zepsuta i egoistyczna, chociaż na pewno jest bardzo pewna siebie i często zachowuje się jakby świat kręcił się tylko wokół niej. Mimo to, Apple ma złote serce i wielokrotnie pokazuje, że bardzo troszczy się o tych, których kocha - chociaż czasem okazuje to w dziwny, nie do końca zrozumiały sposób.

Chwilowo hipnotyzując innych swoim wyglądem dziewczyna sprawia, że wszyscy chłopcy i zwierzęta z niedalekiej okolicy przybywają jej na ratunek. Córka Śnieżki twierdzi, że w każdym potrafi obudzić bohatera.

Wygląd

Apple ma charakterystyczną białą cerę, czerwone usta i sięgające bioder, kręcone jasne włosy - inaczej niż w przypadku jej czarnowłosej matki, co wywołało dezaprobatę wśród poprzednich pokoleń Królewien Śnieżek wobec ich blondwłosej następczyni. Oczy dziewczyny są niebieskie. Apple powinna także nosić okulary, jednak tego nie robi. Jej stroje zazwyczaj utrzymane są w kolorach czerwonym, kremowym i żółtym, a czasem także czarnym i zawierają motywy z jabłkiem.

Na co dzień jednak ubiera się w czerwoną sukienkę do kolan w białe i złote wzory. Ma srebrne rajtki i czerwone buty na wysokim obcasie, przyozdobione trzema złotymi kokardkami na każdym bucie. Na jej głowie spoczywa czerwona kokardka ze złotą, małą koroną. Na ręce, ma złotą bransoletkę.

Baśń

Królewna Śnieżka i siedmiu Krasnoludków – ludowa baśń niemiecka. (org. Schneewittchen und die sieben Zwerge) Po raz pierwszy spisana i opublikowana przez braci Grimm.

Na życie pięknej królewny dybie Zła Królowa, zazdrosna o jej urodę. Początkowo każe ją zabić myśliwemu, a na dowód wykonania rozkazu pokazać jej serce. Myśliwy lituje się nad dziewczyną i zostawia ją w lesie, dostarczając na zamek serce zająca. Śnieżka znajduje w lesie domek, należący do krasnoludków i zamieszkuje z nimi. Zła macocha dowiaduje się jednak, że Śnieżka żyje i, zmieniając postać, trzy razy usiłuje ją zabić. Dwukrotnie królewnę ratuje przybycie krasnoludków, za trzecim razem Śnieżka zjada połowę zatrutego jabłka. Zrozpaczone krasnoludki, myśląc, że nie żyje, układają ją w szklanej trumnie. Przejeżdżający nieopodal książę, zachwycony urodą dziewczyny błaga, by krasnoludki podarowały mu ciało Śnieżki. Podczas poruszenia trumny Śnieżce wypada z ust zatruty kawałek jabłka i budzi się ona do życia. Książę natychmiast się jej oświadcza. Zaproszonej na wesele Zlej Królowej ze złości pęka serce.

W pierwszej wersji wydanej przez Grimmów czarnym charakterem była zazdrosna matka Śnieżki. Uważa się, że zmiana w późniejszych wersjach na macochę miała służyć stonowaniu tej historii.

Często spotykane jest też nieco odmienne zakończenie, spopularyzowane przez film Disneya, w którym Śnieżkę ożywia pocałunek księcia – prawdopodobnie wzorowane na Śpiącej królewnie. Nie zapominajmy także o lustrze które stwierdziło, że Śnieżka jest ładniejsza od złej królowej.

Relacje

Rodzina

Apple jest córką Królewny Śnieżki z bajki Królewna Śnieżka i siedmioro krasnoludków.

Przyjaciele

Najlepszą przyjaciółką Apple jest Briar Beauty. Dziewczyna przyjaźni się także blisko z Blondie Lockes i Ashlynn Ellą. Apple zamieszkała z Raven Queen w jednym pokoju na własne życzenie. Są przyjaciółkami i ciągle okazują sobie serdeczne gesty, często widywane są razem i są przyjaźnie do siebie nastawione. Apple pozostała miła dla Raven nawet wtedy, gdy ta odrzuciła swoje przeznaczenie.

Miłość

Zgodnie z przeznaczeniem Apple ma poślubić Daringa Charminga, jednak na razie tylko się przyjaźnią.

Gala

Zwierzę

W Księdze Legend, Apple ma lisa polarnego o imieniu Gala.

Zajęcia

  • Zarządzanie królestwem
  • Księżniczko-logia
  • Czarogotowanie
  • Grimmnastyka
  • Korono-logia
  • Plastyka
  • Nauka i Czarnoksięstwo
  • Muzyka
  • Uczniowska Rada Królewska
  • Królewska ekonomia
  • Opowiadanie na 101
  • Debaty
  • Historia wielkich opowieści
  • Baśniowa Geografia

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: BBD52

W tej serii głowa Apple ozdobiona jest czerwoną opaską z kokardą tego samego koloru oraz niewielką złotą koroną. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę, w której można wyróżnić dwie części. Pierwszą z nich stanowi szkarłatna góra z kremowymi bufkami w złotą kratkę. Przy dekolcie widnieje złoty kołnierzyk. Spódnica jest dwuwarstwowa. Pierwsza warstwa jest różowa. Im niżej, tym kolor staje się ciemniejszy. Dodatkowo na jej dole znajduje się wzór z białych kwiatów. Druga warstwa natomiast jest czerwona i wyszyta złotą nicią. Na lewym nadgarstku Apple widnieje złota bransoletka. Na nogach ma czarne rajstopy. Buty dziewczyny są czerwone, na kręconym obcasie. Dodatkowo, utrzymują je trzy złote kokardki. Do lalki dołączona jest czerwona torebka w kształcie jabłka ze złotą rączką i listkiem tego samego koloru oraz pomarańczowa szczotka do włosów w kształcie klucza.

Legacy Day

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Legacy Day'
  • Wydanie: wrzesień 2013
  • Numer asortymentu: BCF47
  • Numer modelu: BCF49

W tej serii włosy Apple są falujące. Grzywka dziewczyny znajduje się na prawej stronie czoła. Na czubku głowy lalki widnieje mały kok. Na nim można zauważyć złotą koronę z białymi łańcuchami, ozdobionymi gdzieniegdzie czerwonymi oczkami. Uszy Apple przebite są białymi kolczykami z czerwoną kokardką. Szyję dziewczyny zdobi złota kolia z czerwonymi kamieniami. Lalka ubrana jest w sukienkę, w której można wyróżnić dwie części. Pierwsza jest biała, ozdobiona złotymi zdobieniami oraz czerwonymi falbankami. Utrzymuje się ona na czarnej siateczce wiązanej na plecach Apple. Obie części oddzielone są złotą koronką, znajdującą się w pasie dziewczyny. Druga część ubranka jest dwuwarstwowa. Pierwsza warstwa jest bordowa, ozdobiona złotym brokatem. Druga jest czerwona. Obie natomiast mają wycięcie do wysokości kolan lalki. Na prawym przedramieniu Apple widnieje złota bransoleta, natomiast na jej lewym nadgarstku można zobaczyć białą. Co więcej, dziewczyna ma na sobie również białą pelerynę, ozdobioną srebrną kratą i czerwonymi zawijasami. Utrzymuje się ona na białym łańcuchu z dwiema czerwonymi kokardami. Buty Apple są białe, ozdobione złotymi zdobieniami oraz trzema łańcuchami z czerwoną kokardą. Do lalki dołączona jest złota księga z kluczem w tym samym kolorze oraz biała, prostokątna torebka z czerwoną kokardą, utrzymująca się na złotym łańcuchu.

Getting Fairest

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Getting Fairest'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDB16
  • Numer modelu: BDL39

W tej serii włosy Apple są falujące. We włosy dziewczyny wpięta jest czerwona spinka. Lalka ubrana jest koszulę nocną, złożoną z dwóch części. Pierwsza jest czarna, z kołnierzykiem i czerwonym paskiem pod guzikami tego samego koloru. Druga natomiast jest czerwona, ozdobiona białymi kropkami i wykończona białą falbanką. Całość dopełnia jasnoróżowy szlafrok. Buty Apple to białe kapcie na koturnie. Do lalki dołączona jest złota szafka z białym szczytem i trzema czerwonymi półkami. Na pierwszej widnieje różowa korona, na drugiej - złota z czerwonymi zdobieniami, a na trzeciej - białe lusterko. W pudełku znajduje się również szczotka.

Hat-Tastic Party

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Hat-Tastic Party'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: BJH34

W tej serii włosy Apple są kręcone i ozdobione czerwonymi pasemkami. Na czubku głowy dziewczyny widnieje biały kapelusz z czerwoną kokardą na czarnej opasce. Szyja lalki ozdobiona jest sznurem białych pereł z wisiorkiem w kształcie czerwonego jabłka. Apple ubrana jest w czerwoną, bufiastą bluzkę w białe kropki. Na niej widnieje biały gorset, wyszyty czarnymi nićmi. Ten z kolei przykryty został białą spódnicą, której końce przechodzą w kolor czerwony. Ozdobiona jest ona również wzorem przedstawiającym ciastka i filiżanki herbaty w czerwonych rombach, przypominającymi herbatniki. Na dłoniach Apple widnieją czarne rękawiczki z białą falbanką. Buty dziewczyny są białe, wiązane na rzemykach oraz utrzymujące się na złotym, kręconym obcasie. Pod nimi widnieją czarne skarpetki-kabaretki, wykończone czerwoną nitką. Do lalki dołączona jest różowa torebka z długą, czarną rączką, dwie czerwone filiżanki oraz imbryk tego samego koloru.

Thronecoming

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Thronecoming'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJH50
  • Numer modelu: BJH53

W tej serii grzywka Apple spięta jest w wysoki kok. Wystają z niego dwa pasemka, które sięgają do bioder, podobnie jak reszta falujących włosów. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami. Lalka ubrana jest w białą bluzkę z krótkimi rękawkami wykonanymi z futerka tego samego koloru. Ubranie ozdobione zostało także wysokim, czerwonym kołnierzem, połączonym ze złotym paskiem z dwoma białymi, perłowymi łańcuchami. Apple ma na sobie również czerwoną sukienkę, sięgającą ziemi. Pokryta jest ona dwiema dodatkowymi warstwami. Pierwsza z nich jest złota, ozdobiona srebrnymi wzorkami, a druga - wykonana z białej, połyskującej siateczki. Na rękach dziewczyny można zauważyć długie białe rękawiczki, zakończone w łokciu czerwoną kokardą. Buty Apple są czerwone, na wysokim obcasie. Do lalki dołączona jest biała torba ze złotymi elementami na czerwonej rączce oraz złota maska w kształcie pyszczka lisa, utrzymująca się na czarnej rączce.

Mirror Beach

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Mirror Beach'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CLC64
  • Numer modelu: CLC65

W tej serii włosy Apple są falujące. Na czubku jej głowy widnieją czerwone okulary przeciwsłoneczne w bogato zdobionych oprawkach. Na szyi dziewczyny znajduje się natomiast złoty naszyjnik. Lalka ubrana jest w jednoczęściowy czerwony kostium kąpielowy. Utrzymuje się on na czarnych ramiączkach, do których z kolei doszyto czarny kołnierz. Ubranko ozdobione jest białymi kropkami i dwoma białymi pasami po bokach, pokrytymi czarnymi wzorkami. Dół kostiumu przepasany jest czarnym pareo ze złotym brokatem, utrzymującym się na gumce tego samego koloru. Na nogach Apple widnieją złote buty z odkrytymi palcami i na wysokim obcasie.

School Spirit

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'School Spirit'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii grzywka Apple zaczesana jest na tył głowy dziewczyny. Ponadto, jej włosy są kręcone oraz ozdobione fioletowymi i czerwonymi pasemkami. Czubek głowy lalki zdobi także złota korona z czerwonymi kamieniami. Co więcej, jej uszy przebite są kolczykami w tym samym kolorze. Apple ubrana jest sukienkę, w której można wyróżnić dwie części. Pierwsza z nich jest żółta, ozdobiona nadrukiem przedstawiającym logo EAH, natomiast druga - czerwona, rozkloszowana, ozdobiona złotymi i białymi wzorami oraz wykończona fioletową falbanką z siateczki. Na ubranko została założona czarna baseballówka z białymi, bufiastymi rękawami. Szyję dziewczyny zdobi także biały naszyjnik, natomiast oba jej nadgarstki - złote bransoletki. Buty Apple są fioletowe, a co więcej, wystają z nich białe skarpetki. Do lalki dołączono Złotą tubę kibica z czerwoną flagą.

Lalka sprzedawana jest w dwupaku z Raven Queen.

Way too Wonderland

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Way too Wonderland'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CJF39
  • Numer modelu: CJF42

W tej serii grzywka Apple zaczesana jest na prawą stronę jej czoła, natomiast jej włosy z drugiej strony są upięte z tyłu. Całość ozdobiona jest niebieskimi i czerwonymi pasemkami. Czubek głowy lalki ozdobiony jest złotą opaską z dużą koroną oraz czerwoną kokardą. Uszy Apple przebite są długimi, czerwonymi kolczykami z jabłkiem na końcu. Sukienka dziewczyny ma jasnoróżowy odcień i jej pierwsza część sięga do połowy uda. Ozdobiona jest ona czerwonymi zawijasami oraz dużymi bufkami tego samego koloru. Co więcej, do jej górnej partii przyszyto niebieski, zawinięty kołnierz wykonany z plastiku. Do dolnej części ubranka doszyto dwie pofalowane warstwy. Pierwsza kolorystycznie jest podobna do reszty stroju, ale wzbogacona o czarne romby, niebieskie pionki szachowe oraz jabłka. Druga jest niebieska, z postrzępionymi i zaokrąglonymi brzegami. Na dłoniach lalki widnieją czarne rękawiczki z białą falbaną, a na palcu prawej dłoni - czerwony pierścionek w kształcie jabłka. Buty Apple są złote, zapinane na rzemień. Ich czubki są spiczaste, a obcas jest w kształcie wieży z jabłek. Do lalki dołączono czerwoną torebkę w kształcie kieszonkowego zegarka oraz pamiętnik.

Royally Ever After

  • Lalka
  • Oficjalny art

Dragon Games

  • Lalka i smok
  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dragon Games'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Lalki niskobudżetowe

  • Lalka
  • Oficjalny art

Epic Winter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Epic Winter'
  • Wydanie: kwiecień 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Ballet

  • Oficjalny art
  • Lalka
  • Linia: 'Ballet'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Ciekawostki

  • Obchodzi urodziny 13 maja.
  • Imię Apple oznacza jabłko, zaś nazwisko dziewczyny jest nawiązaniem do Snow White - czyli Królewny Śnieżki, jej matki.
  • Poprzedniczki Apple nie są zadowolone z tego, że następna Królewna Śnieżka będzie blondynką (ogólnie przyjęto, że Królewna Śnieżka ma białą cerę, czerwone usta i czarne włosy).
  • Apple powinna nosić okulary.
  • Ulubionym kolorem Apple jest przyblakły czerwony.
  • Ulubioną liczbą Apple White jest 5.
  • Dziewczyna gdy była mała miała złamaną lewą rękę.
  • Apple jest kapitanką Uczniowskiej Rady Royalsów.

Meta timeline

  • 30 maja 2013: Strona internetowa o Ever After High jest opublikowana, znajduje się na niej profil Apple White.
  • 30 maja 2013: Profilowy art zostaje udostępniony.
  • 30 maja 2013: Apple debiutuje w odcinku Świat Ever After High.
  • 31 maja 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Apple White.
  • lipiec 2013: Pierwsza lalka Apple zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • lipiec 2013: Wpisy z pamiętnika Apple zostają ujawnione.
  • 16 lipca 2013: Apple pojawia się w książce Historia Apple White.

Galeria

Galeria odcinków

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki