Fandom

Ever After High Wiki

Basic

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Basic - pierwsza linia lalek Ever After High. Postacie, które się w niej pojawiają, mają na sobie codzienne szkolne ubrania. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w lipcu 2013 roku. Były to Apple White, Briar Beauty, Raven Queen i Madeline Hatter. W tym samym roku wydano także dwupak z Ashlynn Ellą i Hunterem Huntsmanem oraz lalki Cerise Hood, Blondie Lockes i C.A. Cupid.

W 2014 roku swoich lalek doczekali się również Cedar Wood, Dexter Charming, Holly O'Hair, Poppy O'Hair oraz Lizzie Hearts.

Z kolei w styczniu 2015 roku wydano lalki Kitty Cheshire, Ginger Breadhouse oraz Duchess Swan, a w maju - Darling Charming, Faybelle Thorn, Alistaira Wonderland, Bunny Blanc oraz Rosabelli Beauty. W późniejszym czasie seria zostanie powiększona o lalki Justine Dancer, Melody Piper oraz Farrah Goodfairy.

2013

Apple White

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: BBD52

W tej serii głowa Apple ozdobiona jest czerwoną opaską z kokardą tego samego koloru oraz złotą koroną. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę, w której można wyróżnić dwie części. Pierwszą z nich stanowi szkarłatna bluzka z kremowymi bufkami w złotą kratkę. Przy dekolcie widnieje złoty kołnierzyk. Druga część ubranie jest dwuwarstwowa. Pierwsza warstwa jest różowa. Czym niżej, tym kolor staje się ciemniejszy. Dodatkowo, na jej dole znajduje się wzór z białych kwiatów. Druga warstwa natomiast jest czerwona i wyszyta złotą nicią. Na lewym nadgarstku Apple widnieje złota bransoletka. Nogi lalki odziane są czarnymi rajtuzami. Buty dziewczyny są czerwone, na kręconym obcasie. Dodatkowo, utrzymują je trzy żółte kokardki. Do lalki dołączona jest czerwona torebka w kształcie jabłka ze złotą rączką i listkiem tego samego koloru oraz pomarańczowa szczotka w kształcie klucza.

Raven Queen

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: BBD42

W tej serii na głowie Raven znajduje się srebrny diadem, z którego wystaje siedem kolców. Dziewczyna ubrana jest w fioletową sukienkę. Jej dół jest falbaniasty, a ponadto, wystaje spod niego druga, różowa warstwa ubranka. Sukienka ozdobiona jest również czarną siateczką, która pełni funkcję bluzki. Jej końce sięgają do ud i oplatają się wokół kolejnych warstw ubrania. Górną jego część zdobią również białe rękawki, które wyglądają tak, jakby były wykonane z piór. W miejscu ich złączenia znajduje się fioletowa broszka ze srebrną obwódką. Spod niej, wystaje mały, biały łańcuszek. Ponad tylną część ozdoby piętrzy się biały kołnierz. Na nogach Raven znajdują się szare rajstopy. Buty dziewczyny są koloru czarnego oraz utrzymywane na koturnie. Dodatkowo, przewiązane są one białymi sznurówkami, a w miejscu pięty - ozdobione białą siateczką. Do lalki dołączona jest czarna torebka Raven oraz biała szczotka.

Briar Beauty

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: BBD53

Na głowie Briar umieszczone zostały różowe okulary przeciwsłoneczne. Jej uszy natomiast, przebite są srebrnymi kolczykami. Szyję dziewczyny zdobi czarny naszyjnik, który przypomina nieco łańcuch, na środku którego umieszczony został różowy klejnot. Bufiasta sukienka lalki jest różowa, a jej dół przypomina zamknięty pąk róży. Ponadto, obszyty jest on czarną tasiemką. Górna część ubranka ozdobiona jest czarnymi nićmi, które swoim ułożeniem przypominają kolce. Na lewym nadgarstku Briar znajduje się czarna bransoletka z różową różą, a na środkowym i serdecznym palcu prawej dłoni - różowy pierścionek. Na nogach dziewczyny widnieją białe rajstopy, ozdobione czarnym wzorkiem z kolców. Buty Briar to różowe sandałki na obcasie. Do lalki dołączona jest czarna torebka w kształcie walca z szarymi elementami oraz różowa szczotka.

Madeline Hatter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: BBD43

Na głowie Madeline znajduje się fioletowy kapelusz, który wyglądem przypomina filiżankę. Poza tym, ozdobiony jest złotymi elementami, a utrzymuje się na błękitnej opasce. Na szyi dziewczyna zawieszony jest niebieski naszyjnik, ozdobiony żółtą kokardką. Madeline ubrana jest w purpurową sukienkę z bufiastymi rękawami. W talii, lalka przepasana jest niebieską wstążką. Dolna część ubranka ozdobiona jest złotymi nićmi, natomiast górna - białą siateczką. Spod dolnej części wystają dwie kolejne warstwy ubranka - jedna, w biało-niebieskie pionowe pasy, a druga - wykonana z czarnej siateczki. Dłonie lalki pomalowane są na niebiesko oraz w białe kropki, a na nadgarstkach widnieją białe falbany. Całość imituje rękawiczki. Na nogach Madeline znajdują się białe rajstopy w niebieskie kropki, natomiast na jej nogach - białe buty ze złotym, zakręconym obcasem. Do lalki dołączony jest złoty czajnik z białymi i niebieskimi zdobieniami oraz fioletowa szczotka.

Ashlynn Ella

  • Lalka
  • Oficjalny Art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: październik 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BBD48

W tej serii na głowie Ashlynn znajduje się różowy diadem z ozdobą w kształcie motyla. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami, a jej szyję zdobi naszyjnik z wisiorkiem-butem tego samego koloru. Lalka ubrana jest w niebieską sukienkę, ozdobioną wzorkiem z czerwonych kwiatów oraz złotą tasiemką przy brzuchu. Do tego, ma ona również różowe bufki z błękitnymi, siatkowymi rękawami. Podobna siatka znajduje się w pasie Ashlynn. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje złota bransoletka. Buty lalki są niebieskie, na wysokim obcasie, a ich wiązadła sięgają łydek Ashlynn. Do lalki dołączona jest złota torebka, która przypomina zegar.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Hunterem Huntsman.

Hunter Huntsman

  • Lalka
  • Oficjalny Art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: październik 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BBD48

W tej serii Hunter ubrany jest w ciemnozieloną bluzę "w serek", na której widnieje rysunek przedstawiający las. Na niej, znajduje się brązowy bezrękawnik z kapturem, którego końce są zielone. Chłopak ma na sobie również szare spodnie, a na jednej szlufce przewiązany jest biały sznureczek. Buty Huntera są brązowe sięgają za kostkę. Do lalki dołączona jest brązowa torba.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Ashlynn Ellą.

Cerise Hood

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: BBD44

W tej serii Cerise ubrana jest w tunikę z czarnymi rękawami wykonanymi z siateczki. Ubranko jest różowe oraz ozdobione czarną kratą. Co ciekawe, w dolnych częściach wygląda tak, jakby ktoś wylał na nią czarną farbę. Co więcej, dziewczyna ubrana jest w czerwoną pelerynę z kapturem - jest on w całości czerwony, natomiast jego niższa część ozdobiona jest czarnymi motywami kwiatowymi. Utrzymuje się ona na dwóch srebrnych broszkach, połączonych dwoma łańcuchami. Lalka przepasana jest w pasie brązowym pasem wykonanym z trzech rzędów rzemieni ze srebrnymi klamrami i łańcuchami. Na palcu prawej dłoni Cerise widnieje różowy pierścionek, a na jej lewym nadgarstku - dwie czarne bransoletki z ćwiekami. Dziewczyna ubrana jest również w szare, połyskujące legginsy oraz wysokie, brązowe buty myśliwskie. Do lalki dołączony jest beżowy koszyk z szarymi elementami oraz różową rączką z kokardą, pamiętnik dziewczyny oraz szczotka.

Blondie Lockes

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: BBD54

W tej serii włosy Blondie są mocno pokręcone. Co więcej, zdobi je błękitna opaska z kokardką, której środek swoim kształtem przypomina misia. Dziewczyna ubrana jest w staromodny strój z niebieskimi, dziecięcymi falbankami na kołnierzu i rękawach, a kluczowy wzór to kremowy gorset. Wykończony jest on błękitną falbaną. Spódnica lalki jest w kształcie dzwonu. Jej pierwsza połowa jest biała, znajdują się na niej podobizny brązowych misiów w błękitnych ramkach ze wstążek z kokardkami. Druga połowa jest natomiast błękitna oraz ozdobiona czarnymi zdobieniami. Na lewej dłoni Blondie widnieje złota bransoleta, a na palcu jej prawej dłoni, pierścionek tego samego koloru. Nogi dziewczyny okryte są niebieskimi rajstopami. Jej buty są czarne, z wywiniętym kawałkiem. Dzięki temu można zauważyć, że wnętrze buta jest obite futerkiem oraz brązowe. Jego obcas ma kształt klucza. Do lalki dołączona jest złota torebka w kształcie serca z błękitną rączką, pamiętnik dziewczyny oraz szczotka.

C.A. Cupid

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: BDB09

W tej serii włosy C.A. sięgają bioder dziewczyny. Są one również pokręcone. Co więcej, grzywka dziewczyny również jest zakręcona, ale ku jej czole. Na głowie lalki widnieje złota opaska z różowym sercem i strzałą. C.A. ubrana jest w różową sukienkę na ramiączkach. Jej dół ozdobiony jest białymi plamkami, różowymi strzałami oraz wykończony czarną falbanką. W pasie dziewczyna przepasana jest złotym paskiem z motywami piór, który wiązany jest na czarnym łańcuchu. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje złota bransoletka, a na palcu prawej dłoni - czarny pierścionek. Na nogach C.A. widnieją czarne rajstopy, jej buty natomiast są złote. Ich obcas kształtem przypomina strzałę z różowym sercem. Całość wiązana jest na kostce lalki. Z paska, który utrzymuje buty "wyrasta" złote skrzydło. Do lalki dołączony jest złoty łuk z różowymi elementami, złota strzała i pojemnik na nie z czarną rączką oraz pamiętnik dziewczyny i szczotka

2014

Cedar Wood

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: marzec 2014
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: BDB11

W tej serii włosy Cedar są pokręcone, a jej grzywka ułożona jest po prawej stronie czoła. Ozdobiona jest ona również fioletowym dobieranym warkoczem, do którego przyczepiona została złota spinka w kształcie konika polnego. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami w kształcie przekrojów drzewa. Lalka ubrana jest w fioletową bluzkę z bufiastymi rękawkami. Ozdobiona jest ona białym, zaokrąglonym kołnierzem oraz zaokrąglonym wykończeniem. Cedar ma na sobie również czerwoną spódnicę. Jej dół jest czarny i ozdobiony fioletowymi i złotymi zdobieniami. Na lewym nadgarstku dziewczyny widnieje złota bransoletka, a na palcu jej prawej dłoni - niebieski pierścionek. Na nogach lalki widnieją fioletowe, przeźroczyste podkolanówki, z których końców wystają fioletowe sznureczki. Buty Cedar to różowe sandałki wiązane na kostce na brązowym koturnie. Do lalki dołączona jest brązowa torba z fioletową rączką oraz pamiętnik.

Dexter Charming

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: BJH09

W tej serii na głowie Dextera znajduje się złota korona. Na nosie chłopaka widnieją natomiast okulary "kujonki" w czarnych oprawkach. Lalka ubrana jest w szarą bluzkę, na której widnieje nadruk przedstawiający herb rodziny królewskiej, z której wywodzi się Dexter. Na nią, została założona granatowa kurtka z kołnierzem obszytym złotymi tasiemkami. Szyja chłopaka ozdobiona jest natomiast białym szalikiem w błękitne paski. Lalka ubrana jest również w szare spodnie, które ozdobione są złotym łańcuchem. Buty Dextera to czarne trampki na białej podeszwie. Do lalki dołączony jest czarny plecak, pamiętnik oraz szczotka.

Holly O'Hair

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BJH20

W tej serii włosy Holly są rozpuszczone. Ich część zapleciona jest w drobny warkocz. Głowa dziewczyny ozdobiona jest fioletową koroną, która jest bogato zdobiona. Jej szyja z kolei, ozdobiona jest złotymi naszyjnikami. Lalka ubrana jest w beżową bluzkę na ramiączkach. Na nią, została założona bordowa, bufiasta kurtka. Całość przepasana jest złotym paskiem. Holly ubrana jest także we wrzosową sukienkę, której końce sięgają do jej łydek. Ozdobiona jest ona fioletowymi oraz srebrnymi wzorkami. Co więcej, nogi lalki pokryte są szarymi rajstopami. Jej buty natomiast są złote, wiązane na kostce, a ich obcas kształtem przypomina wieżę. Do lalki dołączona jest różowa torebka z czarną rączką oraz pamiętnik.

Poppy O'Hair

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BJH20

W tej serii włosy Poppy są obcięte na "boba", a jej głowa przewiązana jest malinową bandaną. Jej uszy natomiast, przebite są złotymi kolczykami. Dziewczyna ubrana jest we fioletową sukienkę z długim rękawem oraz pomarszczonym, wysokim kołnierzem. Ubrano ozdobione jest wzorkiem, który przypomina lustra. Co więcej, na lewym nadgarstku Poppy widnieje srebrna bransoletka, na na palcu prawej dłoni - srebrny pierścionek. Na nogach lalki widnieją czarne legginsy, których boki są podziurawione. Buty dziewczyny to malinowe kozaki. Przewiązane są one czarnymi sznurówkami, a ich obcas jest srebrny. Do lalki dołączona jest czarna torba na ramię z napisem "I Love Scissors" oraz pamiętnik.

Lizzie Hearts

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: BJG98

W tej serii włosy Lizzie upięte są w wysokiego koka. Utrzymują się one na złotej, bogato rzeźbionej koronie. Reszta jej włosów jest lekko pofalowana i opada swobodnie, sięgając ud dziewczyny. Uszy Lizzie przebite są złotymi kolczykami w kształcie serc. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę bez rękawów. Ozdobiona jest ona czerwonym żabotem oraz złotymi i czerwonymi wyszywanymi wzorkami, przedstawiającymi serca. Ubranko sięga do ud dziewczyny. Doszyty został do niego również kawałek materiału, którego wzór przedstawia złoto-czerwoną szachownicę. Na dłoniach Lizzie znajdują się czarne rękawiczki z falbanką, a palcu prawej dłoni - złoty pierścionek. Na nogach lalki znajdują się czarne rajstopy, ozdobione czerwonymi sercami. Buty Lizzie to czerwone botki na żółtym obcasie w kształcie karty do gry. Ozdobione zostały również złotymi wstawkami w kształcie kart. Do lalki dołączona jest czerwona torba w kształcie serca ze złotą rączką oraz pamiętnik.

2015

Kitty Cheshire

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: styczeń 2015
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: CDH53

W tej serii włosy Kitty są upięte w dwie kitki, sięgające ramion dziewczyny. Obie są bujne i polokowane. Grzywka lalki ułożona jest na lewą stronę jej czoła. Jej głowa natomiast, ozdobiona czarną opaską, na której widnieje czapka w kształcie pyszczka kota z uszami. Widać na niej białą farbę, układającą się w szyderczy uśmiech. Dziewczyna ubrana jest w fioletową bluzkę z czarnymi rękawkami wykonanymi z siateczki. Ubranko ozdobione jest purpurowymi i białymi cętkami oraz szarym kołnierzykiem wykonanym z futerka. Dodatkowo, został on uwieńczony fioletową wstążką. Na rękach lalki widnieją dwie, potężne czarne bransolety, również wykończone szarym futrem. Sukienka Kitty jest ciemnofioletowa. Widnieją na niej czarne nadruki przedstawiające liczne zawijasy i kokardki. Na nogach lalki znajdują się wrzosowe rajtuzy w purpurowe zygzaki. Buty dziewczyny są czarne, na koturnie i z odkrytymi palcami. Zostały one obszyte fioletowym futerkiem. Do lalki została dołączona czarna torba w kształcie głowy szyderczo uśmiechającego się kota oraz pamiętnik.

Ginger Breadhouse

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: styczeń 2015
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: CDH54

W tej serii włosy Ginger są upięte w dwa kucyki sięgające bioder. Jej grzywka jest prosta, a głowa - ozdobiona czarną opaską, na której utrzymuje się złota filiżanka z różowymi lodami. Na nosie dziewczyny znajdują się różowe okulary w okrągłych oprawkach. Lalka ubrana jest w złotą, połyskującą sukienkę, ozdobioną różowymi, ukośnymi paskami oraz białymi i brązowymi ciapkami. Na nią została założona granatowa, jeansowa kurtka z rękawami sięgającymi łokci, obszyta złotymi nićmi. Szyja Ginger jest ozdobiona różowym żabotem. Na jej lewym nadgarstku widnieje błękitna bransoletka wykonana z falbanki, a na palcu prawej dłoni - różowy pierścionek. Na nogach dziewczyny znajdują się brązowe rajstopy, ozdobione wzorkiem przedstawiającym kremowe zawijasy. Buty Ginger to złote szpilki z obcasem w kształcie lizaka. Mają one odkryte palce, a utrzymują się na różowym wiązadle umieszczonym na kostce. Do lalki została dołączona czarna torba w kształcie kociołka ze złotą rączką oraz pamiętnik.

Duchess Swan

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: styczeń 2015
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: CDH52

W tej serii włosy Duchess związane są w kucyk oraz lekko pokręcone. Jej grzywka znajduje się po prawej stronie czoła i sięga ona do bioder. Na czubku głowy dziewczyny znajduje się ozdoba, wykonana z czarnego pióra, pereł tego samego koloru oraz liliowego kwiatu z trzema piórami. Uszy lalki przebite są srebrnymi kolczykami, również z motywem piór. Jej szyję natomiast zdobi czarny naszyjnik. Duchess ubrana jest w srebrną sukienkę. Utrzymuje się ona na czarnych ramiączkach, ozdobionych różową siateczką. Na górnej części ubrania ukazano biały wzór przedstawiający kwiaty. Całość wykończona jest różową siateczką oraz przepasana czarnym gorsetem z dwoma wiązaniami. Dolna część sukienki sięga do kolan. Ozdobiona jest ona wzorem przedstawiającym czarną kratę oraz białe pióra. Na lewym nadgarstku dziewczyny znajduje się srebrna bransoletka, natomiast na palcu prawej dłoni - pierścionek tego samego koloru. Nogi lalki pokryte są czarnymi kabaretkami. Jej buty to bogato zdobione czarne baleriny bez obcasa. Utrzymują się one dzięki różowym wiązaniom z kokardą. Do lalki dołączono fałdowaną, różową torbę z perłowym uchwytem oraz pamiętnik.

Rosabella Beauty

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: CDH59

W tej serii część włosów Rosabelli spięta jest z tyłu głowy, a ponad to - ozdobiona malinowymi pasemkami. Pozostała część włosów jest lekko pofalowana i opada swobodnie. Głowa dziewczyny ozdobiona jest złotą tiarą, natomiast jej uszy - kolczykami w tych samych kolorach. Na jej nosie z kolei, znajdują się okulary w brązowych oprawkach z dwiema czerwonymi różyczkami po bokach. Lalka ubrana jest w żółtą, sięgającą kolan sukienkę. Jej dół ozdobiony jest kanarkową siateczką, na której widnieje złoty wzór przedstawiający róże. Rosabella ma na sobie także biały żakiet w czerwone kwiaty, z brązowo-białym futerkiem przy kołnierzu. Całość przepasana jest złotym paskiem z dwiema czerwonymi różami. Na prawej dłoni dziewczyny widnieje złota bransoletka, połączona łańcuszkiem z pierścionkiem tego samego koloru. Buty Rosabelli to brązowe, futrzane kozaki na wysokim obcasie. Do lalki dołączono złotą kopertówkę oraz pamiętnik.

Faybelle Thorn

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: CDH56

W tej serii grzywka Faybelle znajduje się po lewej stronie czoła dziewczyny. Jest ona zakręcona i ozdobiona turkusowym pasemkiem. Reszta jej włosów została upięta w zakręcony koński ogon. Czubek głowy lalki ozdobiony jest czarną opaską z niebieską kokardą. Faybelle ubrana jest w czarną tunikę na ramiączkach, ozdobioną srebrnym brokatem. Na niej widnieje czarne ponczo, utrzymujące się na szyi dziewczyny. Na prawym nadgarstku lalki znajduje się srebrna bransoletka, połączona z pierścionkiem tego samego koloru. Faybelle ubrana jest także w granatowe legginsy. Jej buty to błękitne kozaki z czarnymi sznurowadłami. Do lalki została dołączona granatowo-srebrna torba w kształcie pomponu cheerleaderki oraz pamiętnik.

Darling Charming

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: CDH58

W tej serii grzywka Darling spięta jest z tyłu głowy, natomiast pozostała część włosów jest lekko pokręcona. Czubek głowy dziewczyny wieńczy srebrna tiara z pudroworóżowym piórem. Lalka ubrana jest w błękitna sukienkę sięgającą kolan. Jej rękawy wykończone są różową siateczką, natomiast jej przednia część, oraz cały klosz są srebrne i imitują zbroję rycerza. Szyja oraz ramiona Darling zostały ozdobione srebrnymi naramiennikami, utrzymującymi się na dwóch łańcuchach i kołnierzu. W pasie lalka została przepasana srebrnym pasem. Spod niego wystaje błękitna siateczka ozdobiona niebieskim i różowym brokatem. Na lewym nadgarstku dziewczyny znajduje się srebrna bransoleta, połączona z pierścionkiem tego samego koloru. Buty Darling również są srebrne, a wiązane są one na kostce. Do lalki została dołączona srebrna torebka z pancerzem po bokach oraz pamiętnik.

Bunny Blanc

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: CDH57

W tej serii włosy Bunny sięgają do ramion dziewczyny, natomiast jej grzywka jest prosta. Czubek głowy lalki został ozdobione czarną opaską z kapeluszem tego samego koloru oraz białymi uszami królika. Bunny ubrana jest w czarną koszulkę z krótkim rękawkiem, na której znajduje się kamizelka w ukośne czarno-biało pasy, obszyta białym futerkiem. Szyja dziewczyny ozdobiona jest fioletowym krawatem, zaś obie jej dłonie - czarnymi rękawiczkami z białymi falbankami. Bunny ubrana jest także w jasnozieloną spódniczkę, na której znajduje się wzór złożony z białych zegarków. Całość wykończona jest falbanką w różowo-czarno-białą kratę. Buty dziewczyny to biało-czarne kozaki, ozdobione białym pomponem królika oraz obcasem w kształcie klepsydry. Do lalki dołączono złotą torebkę w kształcie kieszonkowego zegarka oraz pamiętnik.

Alistair Wonderland

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: CDH55

W tej serii grzywka Alistaira zaczesana jest na lewą stronę jego czoła. Chłopak ubrany jest w kremową koszulkę z krótkim rękawkiem. Na niej znajduje się granatowa marynarka z podwiniętymi rękawami. Ozdobiona jest ona wzorem przedstawiającym spirale i zegary. Spodnie lalki są koloru khaki. Buty Alistaira są brązowe i sięgają mu do kolan. Utrzymują się one na kilku rzemieniach. Do lalki została dołączona brązowa torba na ramię oraz pamiętnik.

Justine Dancer

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: październik 2015
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: DHF94

Melody Piper

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: ?
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Farrah Goodfairy

  • Lalka
  • Oficjaly art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: ?
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Galeria

Lalki z serii Ever After High
Rok Linie lalek
2013 BasicLegacy DayGetting Fairest
2014 BasicSan Diego Comic-Con InternationalHat-Tastic PartyLegacy DayThronecomingMirror MeachSpring UnsprungThrough The Woods
2015 BasicSan Diego Comic-Con InternationalJust SweetDate NightSpring UnsprungSchool SpiritSugar CoatedWay too WonderlandEnchanted PicnicFairest on IceHeartstruckRoyally Ever AfterTriCastleOnDragon GamesBook PartyDragon Games: Forest PixiesLalki niskobudżetowe

2016

BasicSan Diego Comic-Con InternationalDragon GamesBirthday BallCarnival DateEpic WinterEpic Winter: Snow PixiesLalki niskobudżetowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki