FANDOM

Cytat1 To, jakieś pikantne szczegóły z randki dla Zwierciadlanego Portalu? Cytat2
Blondie w odcinku "Bajka Apple: Królewska Opowieść"
Blondie Lockes
Postacie
Blondie art
Rodzic: Złotowłosa
Historia rodzica: Złotowłosa i trzy misie
Urodziny: 9 września
Strona: Royalsi
Współlokator: C.A. Cupid
Najskrytsze pragnienie: Ponieważ moja rodzina pochodzi ze starego królestwa, byłoby znakomicie, gdyby opowiedziano całą moją historię i uznano moje królewskie korzenie!
Magiczna umiejętność: Umiem otworzyć każde drzwi. To nic wielkiego, naprawdę. Drzwi lubią, kiedy przez nie przechodzimy. Obrażasz ich przeznaczenie, zamykając je na klucz!
Sprawy sercowe: Nie mogę się doczekać, kiedy spotkam Księcia z Bajki w sam raz dla mnie!
Co mi działa na nerwy: Dlaczego ludzie tak bardzo się denerwują, gdy "pożyczam" ich rzeczy? Zakładam, że jeśli zostawiają coś na wierzchu, to chcą się tym ze mną podzielić.
Ulubiony przedmiot w szkole: Debatowanie. Ludzie muszą wiedzieć, kiedy najzwyczajniej nie mają racji.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Sztuka i rękodzieło artystyczne. Jeśli chcesz znać moje zdanie, to uważam, że moje obrazy nie powinny być krytykowane.
Najlepsi przyjaciele od serca: Apple White i Briar Beauty

Doll diary icon Pamiętnik Blondie Lockes

Blondie Lockes – córka Złotowłosej, postaci z bajki "Złotowłosa i trzy misie". W konflikcie przeznaczeń, stoi ona po stronie Royalsów, bo pragnie dopasować się do królewskiego tłumu i zachować ich szacunek. Ogólnie rzecz biorąc, strategia ta odnosi skutki, ponieważ większość uczniów tej grupy traktuje ją jako jedną z grona. Niemniej jednak, Blondie wydaje się być dla nich irytująca, chociaż nie jest ona tego świadoma. Jednym z jej sposobów na zaistnienie w Ever After High jest prowadzenie szkolnego bloga (Zwierciadlanego Portalu) za pomocą swojego magicznego lustra. Generalnie, dziewczyna dba o jakość i wymowę swojego show, jednakże niekiedy sprowadza się do przedstawiania w nim różnych plotek. Uczniom nie pomaga również to, że Blondie posiada umiejętność otwierania każdych dobrze zabezpieczonych drzwi, przez co łatwo może poznać ich sekrety.

Osobowość

Blondie jest dziewczyną bardzo towarzyską i lekko szaloną. Często wydaje się być niezdecydowaną oraz wybredną, jeśli chodzi o małe szczegóły. Wszystko przez to, że dziewczyna chciałaby, aby wszystko co robi, było w jak największym porządku. Blondie prowadzi bloga o nazwie Mirror Cast za pomocą swojego MirrorPada. Na podstawie jej bio można również stwierdzić, że dziewczyna ma tendencję to pożyczania przedmiotów innych uczniów bez pytania.

Blondie cechuje umiejętność otwierania każdych drzwi - za pomocą spinki do włosów.

Wygląd

Blondie ma blond włosy – jak wskazuje jej imię – jasną skórę, duże, niebieskie oczy. Jej wizerunek jest pełen niedźwiedzi, kokardek i dodatków w kolorze niebieskim i żółtym; oczywiste odniesienie do bajki, w której występowała jej matka.

Baśń

Złotowłosa i trzy niedźwiadki to bajka po raz pierwszy spisana przez brytyjskiego pisarza i poetę Roberta Southey'a i opublikowana po raz pierwszy anonimowo w brytyjskich pismach 2 1837 roku. W tym samym roku, brytyjski pisarz George Nicol opublikował wersję wierszowaną utworu. Obie wersje mówią o trzech niedźwiedziach i starej kobiecie, która nawiedza ich dom.

"Historia o trzech misiach" przeszła dwie znaczące zmiany swojej formy. Na początku, stara kobieta została zastąpiona dziewczynką, w 1849 roku. Otrzymała ona liczne nazwy odnoszące się do jej włosów, aż oficjalnie otrzymała miano Złotowłosej na początku XX wieku. Później, trzy misie zostały połączone więzami rodzinnymi - od tej pory w opowieści występuje ojciec, matka oraz kilkuletnie dziecko. Pierwsze wersje historii były dramatyczne, kolejne zawierały małe nutki grozy.

Historia była różnie interpretowana, a później została przeniesiona na duży ekran, operę oraz do innych mediów. "Historia o trzech misiach" to również najbardziej znana bajka w języku angielskim.

Relacje

Rodzina

Blondie jest córką Złotowłosej z książki "Złotowłosa i trzy misie”.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółkami Blondie są   Apple White i Briar Beauty.

Dziewczyna przyjaźni się także z Holly O'Hair, ponieważ zawsze pomaga jej otwierać zamknięte drzwi, których córka Roszpunki panicznie się boi.

Bliską przyjaciółką od serca dziewczyny jest również C.A. Cupid, zważywszy na to, że jest jej współlokatorką i często widywane są razem. Córka Erosa pomagała jej zrozumieć czy jest Royalsem w odcinku Drzewo rodzinne Blondie i namówiła ją, żeby wszystkim oznajmiła że nim jest, jeśli tak czuje w głębi serca.

Miłość

Obecnie Blondie nie spotyka się z nikim, jednakże marzy o spotkaniu własnego "Księcia z Bajki".

Zwierzak

Zwierzakiem Blondie jest niedźwiadek o imieniu Grizz.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: BBD54

W tej serii włosy Blondie są mocno pokręcone. Co więcej, zdobi je błękitna opaska z kokardką, której środek swoim kształtem przypomina misia. Dziewczyna ubrana jest w staromodny strój z niebieskimi, dziecięcymi falbankami na kołnierzu i rękawach, a kluczowy wzór to kremowy gorset. Wykończony jest on błękitną falbaną. Spódnica lalki jest w kształcie dzwonu. Jej pierwsza połowa jest biała, znajdują się na niej podobizny brązowych misiów w błękitnych ramkach ze wstążek z kokardkami. Druga połowa jest natomiast błękitna oraz ozdobiona czarnymi zdobieniami. Na lewej dłoni Blondie widnieje złota bransoleta, a na palcu jej prawej dłoni, pierścionek tego samego koloru. Nogi dziewczyny okryte są niebieskimi rajstopami. Jej buty są czarne, z wywiniętym kawałkiem. Dzięki temu można zauważyć, że wnętrze buta jest obite futerkiem oraz brązowe. Jego obcas ma kształt klucza. Do lalki dołączona jest złota torebka w kształcie serca z błękitną rączką, pamiętnik dziewczyny oraz szczotka.

Thronecoming

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Thronecoming'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJH50
  • Numer modelu: BJH54

W tej serii włosy Blondie upięte są w dwa wysokie kucyki, których końce są zawinięte do ich środków. Grzywka dziewczyny jest prosta, a jej uszy przebite długimi, niebieskimi kolczykami. Lalka ubrana jest w sukienkę, w której można wyróżnić dwie optyczne części. Pierwszą z nich stanowi jasnoniebieska bluzka, ozdobiona granatowymi plamkami oraz przeźroczystą tasiemką na środku ze złotymi zdobieniami i czarnymi wykończeniami. Rękawki ubrania są brązowe i wykonane z futra. Druga część sukienki jest żółta, ozdobiona wzorem przedstawiającym złote romby oraz kokardy. Widnieje na niej również granatowy materiał, ozdobiony złotymi wzorkami przedstawiającymi głowy niedźwiedzi oraz granatowymi, połyskującymi kokardami. Na dłoniach Blondie widnieją długie, sięgające łokci rękawiczki, wykończone złotą falbanką. Na prawym nadgarstku lalki widnieje natomiast złota bransoleta. Buty dziewczyny są granatowe, na wysokim obcasie i wiązane na kostce. Do lalki dołączona jest złota maska w kształcie głowy niedźwiedzia z granatową kokardą na czarnej rączce oraz granatowa, okrągła torebka na złotej rączce, ozdobiona kokardami tego samego koloru.

Through The Woods

  • Lalka
  • Linia: 'Through The Woods'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu: CFD00
  • Numer modelu: CFD04

W tej serii włosy Blondie są wyprostowane. Ukryte są one pod błękitną peleryną z kapturem, ozdobioną żółtą falbaną, wzorkami oraz wstążką tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w niebieską sukienkę na ramiączkach, sięgającą do połowy uda. Widnieją na niej żółte plamy, dzięki czemu całość przypomina leśny wzór. Góra ubrania ozdobiona jest błękitną kokardą. Na lewym nadgarstku lalki znajduje się złota bransoletka. Nogi Blondie pokryte są niebieskimi podkolanówkami. Jej buty natomiast są czarne, na koturnie, sięgające kostki i wykończone futerkiem tego samego koloru. Do lalki dołączony jest jasnoniebieski lampion ze złotą świecą oraz błękitna książka.

Just Sweet

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Just Sweet'
  • Wydanie: styczeń 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii grzywka Blondie ozdobiona jest miętowymi i jasnoróżowymi pasemkami. Część jej włosów została również uczesana na kształt kokardy, a jej głowę zdobi także granatowa opaska z kokardą, babeczką oraz różowymi, niebieskimi i żółtymi kwiatami. Uszy lalki przebite są kolczykami w kształcie różowych babeczek w żółtych foremkach. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę, składającą się z trzech optycznych części. Pierwsza z nich jest żółta, ozdobiona wzorem przedstawiającym babeczki oraz białym, namalowanym żabotem. Na kolejnej warstwie widnieje nadruk przedstawiający białe róże oraz różową i białą watę cukrową, wykończoną białym i niebieskim paskiem z błękitnymi wstążeczkami. Ostatnia warstwa jest błękitna, uformowana na kształt foremki do babeczek oraz ozdobiona białą falbanką z siateczki. Całość przepasana jest białym paskiem z żółtymi i turkusowymi kwiatami. Szyja Blondie ozdobiona jest złotym naszyjnikiem z błękitnym oczkiem. Lalka ma także na sobie turkusowe, futrzane bolerko, sięgające do łokci. Palec jej prawej dłoni zdobi granatowy pierścionek, natomiast na lewym nadgarstku znajduje się biała bransoleta. Na nogach Blondie znajdują się granatowe rajstopy, ozdobione "posypką". Buty dziewczyny są różowe z białymi obwódkami. Do lalki dołączono białą torebkę w kształcie babeczki w brązowej foremce z białą rączką oraz pamiętnik.

Enchanted Picnic

  • Lalka
  • Oficjalny Art
  • Linia: 'Enchanted Picnic'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: CLL49
  • Numer modelu: CLD86

W tej serii grzywka Blondie zaczesana jest na lewą stronę jej czoła. Reszta włosów dziewczyny jest pokręcona, a czubek jej głowy został ozdobiony błękitną opaską z trzema kokardkami. Blondie ubrana jest w sukienkę bez rękawów i z rozkloszowanym dołem. Ozdobiona jest ona biało-niebieską kratę, czarnym, spiczastym kołnierzykiem, a co więcej - wykończona białą falbanką. Buty dziewczyny są czarne, wiązane na kostce i na koturnie. Do lalki dołączono brązową torbę w kształcie pluszowego misia.

Epic Winter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Epic Winter'
  • Wydanie: kwiecień 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Ciekawostki

  • Blondie z pomocą swojego lustra prowadzi bloga.
  • Podczas odcinka Naukowa impreza Briar, kiedy każdy próbuje obudzić Briar, Blondie za pomocą swojego lustra wytwarza hologram wielkiego niedźwiedzia który najprawdopodobniej należy do jej bajki.
  • Swoje urodziny obchodzi 9 września.
  • Jej znak zodiaku to Panna.

Meta timeline

  • 30 maja 2013: Blondie debiutuje w odcinku Świat Ever After High.
  • 31 maja 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Blondie Lockes.
  • 20 sierpnia 2013: Blondie pojawia się w książce Historia Briar Beauty.
  • 12 listopada 2013: Profil Blondie zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • 12 listopada 2013: Oficjalny art dziewczyny zostaje ujawniony.
  • listopad 2013: Pierwsza lalka Blondie zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • listopad 2013: Wpisy z pamiętnika Blondie zostają ujawnione.

Galeria

Galeria odcinków

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki