FANDOM

Cytat1 Widzicie, wiedziałam! Lizzie szyje sukienki na Święto Baśniowiosny! Jakie śliczne! Cytat2
Brooke w filmie Święto Baśniowiosny.
Brooke Page
Postacie
Photo Gallery Brooke tcm957-200043
Rodzic: Narratorzy
Historia rodzica: Moi rodzice są częścią każdej opowieści rozpoczynającej słowami "Dawno, dawno temu..."
Urodziny:  ?
Strona: Rebelsi
Współlokator: Żyję w Lustrzanej Sieci.
Najskrytsze pragnienie: Zgodnie z przeznaczeniem mam zostać narratorką, ale to nie znaczy, że nie chcę mieć własnej opowieści.
Magiczna umiejętność: Umiem pozostać niezauważona, kiedy przedstawiam rozwój fabuły.
Sprawy sercowe: Jestem tak zajęta śledzeniem baśniowych romansów innych osób, że jeszcze nie myślałam o własnych.
Co mi działa na nerwy: Wiem, że nie wolno mi zakłócać fabuły... ale czasami nie mogę się powstrzymać.
Ulubiony przedmiot w szkole: Baśniobajanie. Uwielbiam poznawać nowe metody dzielenia się opowieściami przez Lustrzaną Sieć.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Historia Bajek jest taka nudna. Jako urodzona narratorka znam już każde słowo każdej opowieści.
Najlepsi przyjaciele od serca: Przyjaźnię się z całym światem baśni!

Doll diary icon -

Brooke Page - córka Narratorów występujących w każdej baśni zaczynającej się od słów "Dawno, dawno temu". W konflikcie przeznaczeń, dziewczyna opowiada się po stronie Rebelsów, ponieważ nie chce dostosowywać się do zasad narracji. Co więcej, Brooke pragnie napisać własną historię, zamiast iść w ślady swoich rodziców.

Osobowość

Brooke często ma problemy z dostosowaniem się do sposobów narracji. Jest ona podatna na łamanie zasad i upewnianie się, że każda historia doczeka się szczęśliwego zakończenia, zamiast zezwolenia jej bohaterom na samodzielne działania. Jej rodzice, również narratorzy, nie pochwalają takowego zachowania. Brooke lubi nadużywać swoich mocy - często cofa historie, lub też zmienia pogodę w nich.

Wygląd

Wygląd Brooke nie jest obecnie znany, jednakowoż obecny art dziewczyny przedstawia lustro oprawione w czarną, ozdobną ramkę. Oprócz tego, Brooke dotychczas była ukazywana jako głowa o czarnych włosach i oczach w tym samym kolorze. Brooke w takiej postaci widnieje na logo Ever After High.

Baśń

Relacje

Rodzina

Brooke jest córką Narratorów, którzy często prowadzą spory między sobą ze względu na to, że matka dziewczyny popiera Royalsów, zaś ojciec zdaje się bronić Rebelsów. W filmie Święto Baśniowiosny, można zauważyć też, że Brooke często wchodzi w słowo rodzicom i niezbyt się ich słucha, przez co rodzice muszą ją bardzo często upominać, że tak się nie robi. Dziewczyna ma także siostrę, Page Chapter.

Należy podkreślić też, że rodziców Brooke słyszy Madeline Hatter, jednak w książce Krzywe zwierciadło, dowiadujemy się, że Maddie słyszy ich tylko gdy jest w towarzystwie Apple White oraz Raven Queen.

Przyjaciele

Zdaniem Brooke - dziewczyna przyjaźni się z całym światem baśni.

Miłość

Według dziewczyny - Brooke jest tak bardzo zajęta cudzymi sprawami sercowymi, że sama nie ma nawet czasu myśleć o własnym związku.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Brooke posiada jakiegoś zwierzaka.

Meta Timeline

  • 31 maja 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Brooke Page.
  • 19 listopada 2014: Brooke debiutuje w książce Krzywe zwierciadło.
  • 6 lutego 2015: Brooke debiutuje w odcinku specjalnym Święto Baśniowiosny.
  • 11 marca 2015: Profil dziewczyny zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.

Ciekawostki

  • Na początku, 24 grudnia 2014 roku, jej profil na oficjalnej stronie Ever After High głosił, że jej współlokatorką jest Apple White.

Galeria

Galeria webisodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki