Fandom

Ever After High Wiki

Bunny Blanc

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Po tym, jak znaleźliśmy Księgę, wpadliśmy na kogoś po drodze... Cytat2.png
Bunny w filmie "Święto Baśniowiosny"
Bunny Blanc
Postacie
Bunny art.jpg
Rodzic: Biały Królik
Historia rodzica: Alicja w Krainie Czarów
Urodziny: 21 stycznia
Strona: Royalsi
Współlokator: Faybelle Thorn
Najskrytsze pragnienie: Bez względu na to, w jaką króliczą norę zawiodą mnie meandry życia, zawsze chcę mieć czas dla osób, które są dla mnie ważne.
Magiczna umiejętność: Gdy tylko zechcę, mogę zmienić się z człowieka w królika i z powrotem!
Sprawy sercowe: Nie mogę oderwać oczu od Alistaira Wonderlanda. Trudno mi pogodzić się z myślą, że on widzi we mnie tylko przyjaciółkę.
Co mi działa na nerwy: Cóż, zupełnie nie mam zmysłu orientacji. Mimo wszystko zawsze docieram punktualnie tam, gdzie trzeba, więc nie jest źle!
Ulubiony przedmiot w szkole: Muzyka. Jako królewski herold uwielbiam grać jazzowe kawałki na rogu.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Czarografia. Na co komu mapy! W końcu i tak wylądujesz tam, dokąd się wybierasz.
Najlepsi przyjaciele od serca: Paczka z Krainy Czarów trzyma się razem, ale najbliżsi są mi Alistair Wonderland i Lizzie Hearts.

Doll diary icon.png Pamiętnik Bunny Blanc

Bunny Blanc – córka Białego Królika z książki Alicja w Krainie Czarów. Opowiada się po stronie Royalsów, ponieważ jest przekonana, że należy podążać wszelkimi możliwymi ścieżkami w swoim życiu. Przez pewien czas była uwięziona w Krainie Czarów zanim wraz z Alistairem Wonderland nie przedostała się do Ever After High. Bunny jest zachwycona tym, że to właśnie ona ma możliwość rozpoczęcia całej opowieści o Krainie Czarów, co odziedziczyła po swoim ojcu. Jednak w przeciwieństwie do wszystkich poprzednich Białych Królików, dziewczynie zawsze udaje się dotrzeć na czas, gdziekolwiek zmierza. Po rozpoczęciu nauki w Ever After High Bunny czerpie jak najwięcej z nowego doświadczenia, dlatego też zapisała się do kilku szkolnych klubów. Wcześniej uczyła się w Wonderland High.

Osobowość

Bunny jest nieśmiałą i inteligentną dziewczyną. Dziewczyna jest bardzo nerwowa jeśli chodzi o samodzielne rozwiązywanie problemów, dlatego w podobnych sytuacjach prosi swoich przyjaciół o pomoc. Bunny jest dojrzała i skromna. Może sprawiać wrażenie introwertyczki, jednak tak naprawdę dziewczyna woli trzymać się ze swoimi przyjaciółmi.

Bunny, jako następny Biały Królik, potrafi w dowolnej chwili przemienić się w postać małego króliczka.

Wygląd

Bunny jest dziewczyną o sięgających ramion prostych białych włosach. Grzywka opada postaci na czoło natomiast czubek jej głowy ozdobiony jest opaską z króliczymi uszami i małym kapeluszem. Skóra dziewczyny jest jasnoróżowa, oczy - turkusowe a brwi - brązowe.

Baśń

Alicja w Krainie Czarów – (oryginalny tytuł) Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów, jednak pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, choć w całej książce nie ma o czarach ani słowa.

Książka zachowuje absurdalną logikę snu, jest wypełniona satyrycznymi aluzjami do przyjaciół i wrogów Dodgsona, parodiami szkolnych wierszyków, których uczyły się w XIX wieku brytyjskie dzieci, zawiera także odniesienia lingwistyczne i matematyczne.

Postać Białego Królika (w oryginale Marcowy Zając, lub też Szarak bez Piątej Klepki) jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych charakterów - obok Szalonego Kapelusznika, Królowej Kier, Kota z Cheshire i samej Alicji.

Relacje

Rodzina

Bunny jest córką Białego Królika z książki Alicja w Krainie Czarów.

Przyjaciele

Bunny przyjaźni się z pozostałymi uczniami pochodzącymi z Krainy Czarów - Madeline Hatter, Kitty Cheshire, Alistairem Wonderland oraz Lizzie Hearts. Mimo to dziewczyna jest w najbliższych relacjach z ostatnią dwójką. Niewykluczone, że Bunny ma dobry kontakt również z Faybelle Thorn, ponieważ ta jest jej współlokatorką.

Miłość

Bunny jest skrycie zakochana w Alistairze Wonderlandzie, jednak wydaje się jej, że widzi on w niej jedynie przyjaciółkę.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Bunny posiada jakiegoś zwierzaka.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: CDH57

W tej serii włosy Bunny sięgają do ramion dziewczyny, a jej grzywka jest prosta. Czubek głowy lalki został ozdobione czarną opaską z kapeluszem tego samego koloru oraz białymi uszami królika. Bunny ubrana jest w czarną koszulkę z krótkim rękawkiem, na której znajduje się kamizelka w ukośne czarno-biało pasy, obszyta białym futerkiem. Szyja dziewczyny ozdobiona jest fioletowym krawatem, zaś obie jej dłonie - czarnymi rękawiczkami z białymi falbankami. Bunny ubrana jest także w jasnozieloną spódniczkę, na której znajduje się wzór złożony z białych zegarków. Całość wykończona jest falbanką w różowo-czarno-białą kratę. Buty dziewczyny to biało-czarne kozaki, ozdobione białym pomponem w kształcie ogonka królika oraz obcasem przypominającym klepsydrę. Do lalki dołączono złotą torebkę w kształcie starodawnego kieszonkowego zegarka oraz pamiętnik.

Carnival Date

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Carnival Date'
  • Wydanie: luty 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Ciekawostki

  • Bunny to po angielsku króliczek.
  • Blanc przetłumaczone z francuskiego oznacza biały.
  • Ulubiony kolor Bunny to seledynowy.

Meta timeline

  • 8 lipca 2013: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Bunny Lapin.
  • 6 lutego 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Bunny White.
  • 7 maja 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Bunny Blanc.
  • 1 stycznia 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Bunny zostaje pokazane w internecie.
  • styczeń 2015: Bunny zostaje wspomniana w pamiętniku Kitty Cheshire z serii Basic.
  • 6 lutego 2015: Bunny Blanc debiutuje w odcinku specjalnym Święto Baśniowiosny.
  • 26 lutego 2015: Oficjalny art Bunny zostaje ujawniony.
  • 26 lutego 2015: Profil dziewczyny zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • maj 2015: Pierwsza lalka Bunny zostaje wydana w ramach linii Basic.
  • maj 2015: Wpisy z pamiętnika Bunny zostają ujawnione.

Galeria

Galeria webisodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki