Fandom

Ever After High Wiki

C.A. Cupid

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Wiem, czego potrzebuje każdy ropuch, żeby zostać księciem. Cytat2.png
C.A. w odcinku "Nadchodzi Amora"
C.A. Cupid
Postacie
CA card.png
Rodzic: Eros
Historia rodzica: Nie jestem bajkowa. Jestem mityczna.
Urodziny: 24 listopada
Strona: Rebelsi
Współlokator: Blondie Lockes.
Najskrytsze pragnienie: Chociaż uwielbiam pomagać innym znajdować ich "drugą połówkę", najwyższa pora, żebym ja sama znalazła się wśród osób zasługujących na miłość.
Magiczna umiejętność: Wszyscy wiedzą, że moje strzały potrafią wzbudzać miłość, ale moja prawdziwa magia zaczyna się w momencie, gdy pomagam ludziom wsłuchiwać się w głos ich serca.
Sprawy sercowe: Przy Dexterze Charmingu moje serce trzepocze, ale mam wielki problem z wyjawieniem mu swoich prawdziwych uczuć.
Co mi działa na nerwy: Cóż, fatalnie strzelam z łuku. Zupełnie tego nie czuję.
Ulubiony przedmiot w szkole: Mitologia. Trzeba wiedzieć, skąd się przychodzi, aby zrozumieć, dokąd się zmierza.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Koronologia. Mówiłam to wcześniej i teraz znów powtórzę - nie wszystko da się rozwiązać za pomocą równań.
Najlepsi przyjaciele od serca: Apple White, Raven Queen i każdy z otwartym sercem.

Doll diary icon.png Pamiętnik C.A. Cupid

C.A. Cupid (Chariclo Arganthone Cupid) – przybrana córka Erosa, boga miłości. Dziewczyna nie jest częścią baśni, jak większość jej znajomych w Ever After High, ale mitologi greckiej. W konflikcie przeznaczeń, opowiada się ona po stronie Rebelsów, gdyż uważa, że miłość nie powinna być zapisana z góry. Przed swoim przyjazdem do Ever After High, kształciła się ona w Monster High. Przez to, że została w dzieciństwie porzucona, C.A. nie zna swoich prawdziwych rodziców i obecnie poszukuje swoich korzeni. Jako zwolenniczka miłości, dziewczyna robi wszystko, aby łączyć zakochanych w sobie ludzi. Przez to, że nie specjalizuje się ona w łucznictwie, prowadzi na łamach Zwierciadlanego Portalu autorski program z poradami miłosnymi dla uczniów.

Osobowość

Chariclo Arganthone jest znana innym jako C.A., gdyż jej pełne imię jest za długie i trudne do wymówienia. Dziewczyna idzie w ślady swojego ojca (boga miłości) i stara się specjalizować w kontaktach między ludźmi. Jeśli chodzi o jej charakter, C.A. jest beztroska i radosna, ale również surowa i zawodowa jako, że związek czasami musi przetrwać.

Strzały C.A. pomagają w rozbudzeniu miłości, jednak dziewczyna woli pomagać innym udzielając im rad i pomagając słuchać własnych serc.

Wygląd

C.A. ma długie, sięgające bioder różowe, kręcone włosy. Głowa dziewczyny ozdobiona jest również grzywką. Skóra C.A. jest koloru zwanego pudrowy róż, a oczy - błękitne. Dodatkowo, z pleców dziewczyny wyrastają śnieżnobiałe, pierzaste skrzydła.

Baśń

W mitologii greckiej Eros był bogiem miłości. W niektórych podaniach wystąpiła informacja o jego rzekomym pokrewieństwie z Afrodytą. Wielu poetów satyrycznie przedstawiało go jako "ślepe dziecko", które monotonnie wtrącało się w sprawy miłosne śmiertelników (zazwyczaj dla własnej rozrywki). Pewnego razu zakochał się on w zwykłej śmiertelniczce, która nazywała się Psyche. Na życzenie Erosa, Psyche została zamieniona w boginię przez Zeusa.

Relacje

Rodzina

C.A. Cupid została porzucona przez swoich biologicznych rodziców jeszcze jako dziecko. W związku z tym, dziewczyna została przygarnięta przez Erosa - mitologicznego boga miłości. Ten nauczył jej strzelania z łuku oraz wręczył własne skrzydła. W swoim pamiętniku wspomina, że ma przyrodnie rodzeństwo. Jej babcią jest prawdopodobnie Afrodyta.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółkami C.A Cupid są Apple White i Raven Queen. Koleguje się także z Dexterem Charmingiem, w którym jest skrycie zakochana.

Miłość

C.A. jest zakochana w Dexterze Charmingu. Mimo to, chłopak nie wyraża zainteresowania dziewczyną, w związku z czym pomaga mu ona wyrazić swoje uczucia przed Raven Queen.

Zwierzę

Zwierzakiem C.A. jest pegaz o imieniu Philia.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: BDB09

W tej serii włosy C.A. sięgają bioder dziewczyny. Są one również pokręcone. Co więcej, grzywka dziewczyny również jest zakręcona, ale ku jej czole. Na głowie lalki widnieje złota opaska z różowym sercem i strzałą. C.A. ubrana jest w różową sukienkę na ramiączkach. Jej dół ozdobiony jest białymi plamkami, różowymi strzałami oraz wykończony czarną falbanką. W pasie dziewczyna przepasana jest złotym paskiem z motywami piór, który wiązany jest na czarnym łańcuchu. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje złota bransoletka, a na palcu prawej dłoni - czarny pierścionek. Na nogach C.A. widnieją czarne rajstopy, jej buty natomiast są złote. Ich obcas kształtem przypomina strzałę z różowym sercem. Całość wiązana jest na kostce lalki. Z paska, który utrzymuje buty "wyrasta" złote skrzydło. Do lalki dołączony jest złoty łuk z różowymi elementami, złota strzała i pojemnik na nie z czarną rączką oraz pamiętnik dziewczyny i szczotka

Thronecoming

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Thronecoming'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJH50
  • Numer modelu: BJH52

W tej serii włosy C.A. są upięte w koński ogon, którego koniec sięga bioder lalki. Grzywka dziewczyny jest prosta, a po obu jej stronach widnieją długie, sięgające kolan kosmyki. Uszy lalki przebite są złotymi kolczykami w kształcie skrzydeł. C.A. ubrana jest w sukienkę, w której można wyróżnić dwie optyczne części. Pierwszą stanowi ciemnoróżowa, połyskująca bluzka, ozdobiona złotym wzorkiem, która utrzymuje się na ramiączkach wykonanych z czarnej siateczki. Ten sam materiał widoczny jest także na samej górze bluzki. Druga część sukienki jest długa i jasnoróżowa. Ozdobiona jest ona złotymi wzorkami przedstawiającymi serca, a co więcej, jest ona przecięta na środku, dzięki czemu nogi lalki są widoczne. Do pasa dziewczyny zostały doszyte również dwa kawałki materiału - pierwszy z nich jest czarny, ozdobiony złotymi brylancikami, a drugi - różowy, ozdobiony srebrnymi. Na szyi C.A. widnieje czarny naszyjnik z liści laurowych. Na obu jej nadgarstkach natomiast widnieją dwie złote bransolety. Skrzydła dziewczyny są większe, a ich końce bardziej zakręcone. Jej buty są wysokie, złote oraz zapinane na rzemienie. Ich obcas jest różowy. Do lalki dołączona jest złota maska z motywem pegazów na czarnej rączce oraz złota torba z różowymi elementami.

Through The Woods

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Through The Woods'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu: CFD00
  • Numer modelu: CFD01

W tej serii włosy C.A. są wyprostowane. Jej grzywka jest natomiast zawinięta i ułożona po lewej stronie czoła. Głowa dziewczyny ozdobiona jest czarnym beretem. Jej szyję natomiast zdobi złoty naszyjnik w kształcie strzał. Lalka ubrana jest w czarną bluzkę, na której widnieje wzór przedstawiający różowe strzały. Na ubraniu znajduje się różowa peleryna, wyszyta białym wzorem w kształcie serc, ozdobiona malinową falbaną. C.A. ma na sobie także różową spódnicę z czarnym wzorem przedstawiającym las. Całość przepasana jest czarnym paskiem z klamrą w kształcie serca. Na nogach dziewczyny widnieją czarne kabaretki. Jej buty to kozaki w odcieniu starego złota. Są one na koturnie oraz ozdobione strzałami. Do lalki dołączony jest różowy lampion ze złotą świecą oraz malinowa lornetka.

Heartstruck

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Heartstruck'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Meta timeline

  • 23 sierpnia 2011: wnioski Mattel o zastrzeżenie znaków towarowych dla C.A. Cupid.
  • 19 grudnia 2012: C.A. Cupid zasugerowała opuszczenie Monster High w Boo Year's Eve Countdown Calendar.
  • 23 kwietnia 2013: C.A. Cupid ogłasza, że przeniosła się z Monster High przez swój program On the Air with C.A. Cupid.
  • 30 maja 2013: C.A. debiutuje w odcinku Bajka Raven: Opowieść Zbuntowanej.
  • 4 września 2013: Profil C.A. zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • 4 września 2013: Oficjalny art C.A. zostaje ujawniony.
  • 8 października 2013: C.A. debiutuje w książce Księga Legend.
  • grudzień 2013: Pierwsza lalka C.A. zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • grudzień 2013: Wpisy z pamiętnika C.A. zostają ujawnione.

Ciekawostki

  • Swoje urodziny obchodzi 24 listopada.
  • Jej babcią jest Afrodyta.
  • Jej usta pomalowane są w stylu Cupid's Bow, który był popularny w 1920 roku.
  • Tak jak jej ojciec zajmuje się relacjami między ludzkimi.
  • Ulubiony kolor Chariclo to jasny róż.
  • Chariclo uczęszczała wcześniej do Monster High.
  • W odcinku "Prosto w serce" wychodzi na jak, że Cupid ma alergie na pyłki kwiatów.

Galeria

Galeria odcinków

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki