Fandom

Ever After High Wiki

Chase Redford

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Zasady... to zasady. Cytat2.png
Chase w filmie "Way Too Wonderland"
Red Knight 2.png

Chase Redford – osoba w zbroi Czerwonego Rycerza oraz adoptowany syn Czerwonej Królowej. Służy jako dyżurny w Wonderland High.

Osobowość

Dla Chase bardzo ważna jest rycerska dyscyplina, której uczył się od dawna. Jest jednak przyjaznym chłopakiem, miło nastawionym do nowo poznanych osób.

Wygląd

Chase ma czerwono- czarne włosy. Zwykle chodzi masywnej zbroi rycerza. Zwykle dosiada w niej konia.

Baśń

Alicja w Krainie Czarów – (oryginalny tytuł) Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów, jednak pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, choć w całej książce nie ma o czarach ani słowa.

Książka zachowuje absurdalną logikę snu, jest wypełniona satyrycznymi aluzjami do przyjaciół i wrogów Dodgsona, parodiami szkolnych wierszyków, których uczyły się w XIX wieku brytyjskie dzieci, zawiera także odniesienia lingwistyczne i matematyczne.

Relacje

Rodzina

Chase jest adopcyjnym synem Czerwonej Królowej.

Przyjaciele

Nie wiadomo, z kim przyjaźni się Chase.

Miłość

Relacje miłosne chłopaka nie są znane. Jednak wiadomo że jest pod wrażeniem Darling Charming.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Chase posiada zwierzaka.

Meta timeline

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki