FANDOM

185px-True Heddarts Day Part 3 - short-red-haired girl

Clara Lear – jest córką Króla Leara z dramatu o tym samym tytule.

OsobowośćEdytuj

Clara jest osobą, która przekształca swoją nieśmiałość w wyniosłość, ale tę zbroję jest łatwo przebić. Jest niepewna o znaczenie swojej historii, ponuro rysujące się jej przeznaczenie.

WyglądEdytuj

Clara ma czerwone włosy z fioletowymi pasemkami, równie czerwone brwi, szare oczy, czerwone usta i bardzo długą szyję. Ma na sobie ciemny sweterek w białe paski. Ubrana jest w granatową sukienkę z klamerką. Nosi ciemną biżuterię: naszyjnik z ptasią czaszką oraz kolczyki z podobnym wzorem.

Bajka Edytuj

Król Lear (ang. King Lear) – tragedia Williama Shakespeare'a, prawdopodobnie napisana w roku 1605. Fabuła dramatu oparta jest na legendzie o Llyrze, mitycznym królu Brytanii. Król Lear uznawany jest za jedno z największych osiągnięć Szekspira.

Król Lear ma trzy córki, Gonerylę, Reganę i Kordelię. Postanawia obdzielić je swym majątkiem odpowiednio do stopnia ich miłości do ojca. Dwie starsze budują kwieciste wypowiedzi na ten temat, a najmłodsza - Kordelia twierdzi, że nie jest w stanie wypowiedzieć ogromu swego uczucia. Lear, kierując się pozorami, największe części swego królestwa - oraz najlepsze partie małżeńskie - daje starszym córkom, a Kordelię wyrzuca poza granice swego królestwa.

Po pewnym czasie okazuje się, że Goneryla i Regana kochały ojca tylko w słowach. Chcą ograniczyć jego władzę w królestwie, a jego samego ubezwłasnowolnić. Lear wpada w obłęd i ucieka z ich niegościnnych progów.

Na skutek niedoskonałej władzy państwo Leara upada. W walce obronnej bierze udział Kordelia i jej mąż. Kordelia ginie. Lear rozpaczając nad jej ciałem również umiera.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Ojcem Clary jest Król Lear z dramatu Williama Szekspira o tym samym tytule.

PrzyjacieleEdytuj

Clara Lear przyjaźni się z Madeline Hatter i prawdopodobnie z Faybelle Thorn.

MiłośćEdytuj

Nie wiadomo w kim jest zakochana Clara, można jednak przypuszczać, że podkochuje się w Daringu Charmingu, gdyż podczas Dnia Koronacji jest widoczna w tłumie dziewczyn czekających w kolejce na zatańczenie z chłopakiem.

ZwierzęEdytuj

Nie wiadomo jakiego Clara ma zwierzaka.

Meta timelineEdytuj

3 września 2013: Clara Lear pojawiła się w opowiadaniu Historia Madeline Hatter.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki