Fandom

Ever After High Wiki

Courtly Jester

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Courtly Jester
Postacie
Courtly Jester art.png
Rodzic: Joker
Historia rodzica: Alicja w Krainie Czarów
Urodziny:  ?
Strona: Rebelsi
Współlokator:  ?
Najskrytsze pragnienie: Ok, odkrywam wszystkie karty: po prostu chcę odegrać jakąś ważną rolę w tej opowieści.
Magiczna umiejętność: W magiczny sposób mogę zmieniać się, by wyglądać jak ktoś inny. To moc dzikiej karty!
Sprawy sercowe: Podkochuję się w Alistairze!
Co mi działa na nerwy: Ludzie traktują mnie czasem jak zwykłego jokera.
Ulubiony przedmiot w szkole: Podstawy nikczemności
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Uczniowska Rada Royalsów. To, że nie jestem Królem lub Królową, nie oznacza, że nie potrafię przewodzić.
Najlepsi przyjaciele od serca: Duchess Swan

Doll diary icon.png Pamiętnik Courtly Jester

Courtly Jester – córka Jokera, związana z miejscem, z którego pochodzi, czyli Krainą Czarów. Dziewczyna jest zarówno dyrektorem oraz vice dyrektorem w tamtejszej szkole - Wonderland High. Pełniąc obie funkcje, sieje w niej zamęt i uprzykrza życie uczęszczających tam uczniów. Później, została zwolniona i przeniesiona do Ever After High jako uczeń. W konflikcie przeznaczeń opowiada się po stronie Rebelsów, z niewyjaśnionych jak dotąd przyczyn.

Osobowość

Courtly jest stanowcza i złośliwa. Jest gotowa zrobić wszystko, by ją zauważano, jest też antagonistką w filmie "W Krainie Czarów" a także wicedyrektorką w Wonderland High. Ma naturę kłamcy, często przekręca słowa innych, głównie na swoją korzyść. Uwielbia mieć władzę w rękach, jak i sprawować kontrolę nad innymi. Obiecała jednak zmianę swojego charakteru na lepszy. 

Wygląd

Courtly jest posiadaczką kremowych blond włosów, które upięte są z tyłu jej głowy w kok. Grzywka dziewczyny ozdobiona jest fioletowym pasemkiem, a jej czubek zakręcony jest wokół prawego oka. Dziewczyna posiada liliowe brwi oraz purpurowe oczy. Na jej lewym oku znajduje się biały tatuaż w kształcie karcianej figury karo. Courtly ma bladą skórę. W swoim ubiorze łączy elementy sportowe i ekscentryczne.

Baśń

Karta Jokera nie jest bezpośrednia powiązana z jakąkolwiek baśnią. Przypuszcza się, iż Courtly oraz jej dziedzictwo pochodzą z Krainy Czarów, pełniąc funkcję nadwornej talii kart Królowej Kier, a w szczególności - karty Jokera.

Relacje

Rodzina

Courtly jest córką Jokera.

Przyjaciele

Najlepszą przyjaciółką Courtly jest Duchess Swan.

Miłość

Courtly jest zakochana w Alistairze Wonderland. Wyznaje ona, że kocha się w nim od bardzo dawna.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Courtly posiada zwierzaka.

Lalki

Way too Wonderland

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Way too Wonderland'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: CJF39
  • Numer modelu: DHD78

Meta timeline

  • 19 maja 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Courtly Jester.
  • 29 czerwca 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Courtly pojawia się w internecie.
  • 14 sierpnia 2015: Courtly debiutuje w filmie W Krainie Czarów.
  • listopad 2015: Pierwsza lalka Courtly zostaje wydana w ramach linii Way too Wonderland.
  • 15 grudnia 2015: Profil Courtly zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • 15 grudnia 2015: Oficjalny art Courtly zostaje ujawniony.

Ciekawostki

  • Lalka Courtly znacznie różni się od jej wizerunku, znanego z odcinków serialu.

Galeria

Galeria webisodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki