FANDOM

Eeeeeee

Czerwony Kapturek - matka Cerise Hood i Ramony Badwolf. Jest żoną Złegowilka. Ona i jej mąż zostali pierwszymi buntownikami

Osobowość Edytuj

Czerwony Kapturek jest szczodrą i opiekuńczą osobą. Jest również życzliwa i wrażliwa.

Wygląd Edytuj

Czerwony Kapturek ma brązowe włosy, jasną twarz i niebieskie oczy. Nosi czerwony kapturek, a na jego końcu biały puszek. Ma czarną bluzkę i czerwoną spódnicę.

Baśń Edytuj

Czerwony Kapturek- Baśń Charles’a Perraulta. Napisana w 1697 roku w książce Bajki Babci Gąski. Baśń Charles’a Perraulta. Napisana w 1697 roku w książce Bajki Babci Gąski. Historia opowiada o chłopskiej dziewczynce, która wyrusza zanieść maślane placuszki dla babci w drugiej wsi za lasem. W drodze spotyka wilka, który podstępnie wydobywa z niej informacje o domku babci. Wilk chce zjeść zarówno staruszkę, jak i jej wnuczkę, decyduje się jednak dokonać tego dopiero u babci, gdyż w lesie nieopodal pracują drwale, którzy mogliby przeszkodzić mu w tym zamiarze. Wysyła Kapturka dłuższą drogą, aby mieć czas uporać się z babcią. Pożera staruszkę, a gdy dziewczynka zjawia się w domku, zaprasza ją, aby położyła się przy nim w łóżku. Gdy kapturek wykonuje polecenie wilka, zaczyna podejrzewać podstęp, gdyż postura wilka jest bardzo różna od jej babci. Wilk jednak pożera także i dziewczynkę. Całe wydarzenie obserwuje myśliwy, który, kiedy tylko wilk zasnął, zabił go, rozpruł mu brzuch i wydobył z niego babcię i wnuczkę.

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Czerwony Kapturek, jest matką Ceris Hood i Ramony Badwolf. Jej mężem jest Pan ZłyWilk.

PrzyjacieleEdytuj

Nie wiadomo z kim Czerwony Kapturek przyjaźni się.

Miłość Edytuj

Jej mężem jest pan Zływilk.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas nauki w Ever After High jej współlokatorką była Zła Królowa.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki