Fandom

Ever After High Wiki

Daring Charming

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Ratowanie dam z opresji to moja specjalność. Cytat2.png
Daring w odcinku "Bajka Apple: Królewska Opowieść"
Daring EW art.png

Daring Charming – syn księcia z bajki Stoi po stronie Royalsów. Główną jego wadą jest myślenie wyłącznie o sobie i wywyższanie się nad innymi.

Osobowość

Daring jest bardzo uroczym i przystojnym typem podręcznikowego księcia. Sprawia wrażenie nieco egoistycznego, zarozumiałego i bardzo zakochanego w swoim wyglądzie - często jest widywany z lustrem lub olśniewającym uśmiechem do dziewczyn.

Wygląd

Daring ma blond włosy, jasną skórę i szaroniebieskie oczy. Nosi zwykłe ubrania i złotą koronę na głowie.

Baśń

Książę z Bajki - postać pojawiające się w wielu opowieściach dotyczących uwięzionych księżniczek. Zazwyczaj przedstawiany jest on jako ich wybawca, ratujący je z uciemiężenia lub więzienia. Jego wygląd opisuje się jako zniewalający, a sylwetkę - dobrze zbudowaną, wręcz doskonałą. Często posiada on także cechy charakteru ułatwiające interakcje z księżniczkami.

Książę z Bajki pojawiał się między innymi w opowieści o Królewnie Śnieżce, Kopciuszku, a współcześnie - w serii filmów "Shrek".

Piękna i Bestia – francuska baśń ludowa, wielokrotnie adaptowana na potrzeby literatury, teatru i filmu. Po raz pierwszy spisana w XVIII wieku przez Gabrielle-Suzanne Barbot de Villeneuve.

Historia zawarta w baśni opowiada o młodej dziewczynie, która w celu obrony życia swojego ojca, postanawia zamieszkać w zamku Bestii. Początkowo była ona niechętna w stosunku do potwora, jednak z czasem para zakochuje się w sobie. Tym samym przełamali oni zaklęcie, rzucone w przeszłości na Bestię. Okazuje się on być księciem, który był zbyt próżny, by dostrzec piękno w brzydocie.

Relacje

Rodzina

Daring ma młodszego o dziewięć miesięcy brata - Dextera Charminga, który jest jego całkowitym przeciwieństwem, oraz jego siostrę bliźniaczkę - Darling Charming. Chłopak z obojgiem utrzymuje dobre relacje, jednak kontakt z jego bratem jest osłabiany przez ich ojca, z powodu faworyzacji Daringa.

Przyjaciele

Daring nie ma potwierdzonych oficjalnie przyjaciół, jednak jest często widziany w szkole, rozmawiający z bratem, Hunterem Huntsmanem, Hopperem Croakingtonem II, i ze Sparrowem Hood.

Miłość

Przez długi czas Daring był przekonany, że jego przeznaczeniem było poślubić Apple White w "Smoczych Igrzyskach" dowiedział się on, iż nie jest on jednak jej przeznaczony jednak możliwe jest, że stało się tak tylko dla tego, iż nigdy nie zachowywał się tak jak książę z bajki, który odczynił zły urok ciążący na Śnieżce. Daring randkował z wieloma dziewczętami, np. z Lizzie Hearts i Duchess Swan. W "Zimie wszech baśni" w sennych wizjach możemy zauważyć, że Daring wykazywał zauroczenie w Rosabelli Beauty.

Zwierzak

Zwierzakiem Daringa jest paw o imieniu P-Hawk.

Lalki

Epic Winter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Epic Winter'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Ciekawostki

  • Daring w języku angielskim tłumaczy się jako odważny, zaś Charming oznacza czarujący.
  • Swoje urodziny obchodzi 2 kwietnia.
  • W odcinku "Pierwsza bajkorandka Lizzie Hearts" widzimy, że nie jest on uzdolniony plastycznie, kiedy to pokazuje Lizzie jej własnoręcznie namalowany portret będący karykaturą, co dodatkowo zostało potwierdzone w filmie "Smocze Igrzyska", gdzie podczas uwięzienia w lustrzanym świecie namalował w nim masę swoich nieudanych portretów.

Meta timeline

  • 14 maja 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Książę Daring Charming.
  • 16 maja 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Daring Charming.
  • 30 maja 2013: Daring Charming debiutuje w odcinku Świat Ever After High.

Galeria

Galeria webizodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki