Fandom

Ever After High Wiki

Darling Charming

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Darling Charming
Postacie
Darling Charming.jpg
Rodzic: Książę z Bajki
Historia rodzica: Każda baśń, w której Książę z Bajki przychodzi na ratunek.
Urodziny: 11 lutego
Strona: Rebelsi
Współlokator: Rosabella Beauty
Najskrytsze pragnienie: Chcę pokazać całemu baśniowemu światu, że księżniczka może być odważną bohaterką.
Magiczna umiejętność: Kiedy odrzucam włosy do tyłu, czas spowalnia.
Sprawy sercowe: Lubię chłopców o czystym sercu, ale moi bracia przepędzają każdego, kto chce się ze mną umówić.
Co mi działa na nerwy: Gdy ludzie traktują mnie jak bezbronną istotę.
Ulubiony przedmiot w szkole: Trening Bohaterów. Chociaż muszę przebierać się za rycerza, na tych zajęciach mogę popisać się swoimi największymi talentami.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Ratowanie Damy w Opałach. Udawanie bezbronnej księżniczki potrzebującej ratunku to dla mnie bajkoszmar.
Najlepsi przyjaciele od serca: Raven Queen i Rosabella Beauty. Obie są silne i wytrwale bronią swoich przekonań.

Doll diary icon.png Pamiętnik Darling Charming

Darling Charming – córka Księcia z bajki. Jest ona częścią nieujawnionej jeszcze baśni, gdyż istnieje wiele opowieści na temat księżniczek w potrzebie. W konflikcie przeznaczeń opowiada się ona po stronie Rebelsów, ponieważ woli ona mieć przygody, zamiast być wciąż ratowaną. Darling jest młodszą siostrą bliźniaczką Dextera oraz siostrą Daringa, z których obaj są Royalsami.

Osobowość

Darling jest skromna urocza, sprytna, pomocna i zawsze gotowa bronic tego co słuszne, w brew pozorom dziewczyna posiada silny charakter. W smoczych igrzyskach widzimy również ze ma zdolności przywódcze jak przystało na przyszła królową. Jest również świetnym naukowcem i często przeprowadza badania, dziewczyna od dzieciństwa uwielbia czytać od książek o manierach przez naukowe, aż do przygodowych przy których najczęściej się odpręża.

Wygląd

Darling ma długie włosy w kolorze platynowego blondu. Tak jak jej bracia, posiada ona niebieskie oczy. Nosi blado niebiesko-fioletową sukienkę obszytą czarną koronką. Posiada również uroczy pieprzyk pod prawym okiem.

Baśń

Książę z Bajki - postać pojawiająca się w wielu opowieściach dotyczących uwięzionych księżniczek. Zazwyczaj przedstawiany jest on jako ich wybawca, ratujący je z uciemiężenia lub więzienia. Jego wygląd opisuje się jako zniewalający, a sylwetkę - dobrze zbudowaną, wręcz doskonałą. Często posiada on także cechy charakteru ułatwiające interakcje z księżniczkami.

Książę z Bajki pojawiał się między innymi w opowieści o Królewnie Śnieżce, Kopciuszku, a współcześnie - w serii filmów "Shrek".

Relacje

Rodzina

Darling jest jedyną córką Księcia z Bajki. Jej starsi bracia to Dexter Charming i Daring Charming. Daring jest od niej starszy o dziewięć miesięcy, natomiast Dexter - jedynie o kilka sekund, gdyż jest jej bliźniakiem. Dziewczyna lepiej się dogaduje właśnie z nim, nie tylko z powodu ich bliźniactwa, ale również z uwagi na wątpliwości obojga z nich co do swojego przeznaczenia. Jej mama Królowa Charming jest bardzo dumna ze swoich dzieci, lecz kiedy Darling nie przestrzega zasad damy w opałach mama ją za to karci, Darling jest bardzo wytworna i elegancka, lecz nie znosi być traktowana jako nieporadna i bezbronna. Lecz kiedy Darling ujawnia swój sekret i mówi otwarcie, że nie chce iść za przeznaczeniem ku zaskoczeniu dziewczyny jej matka wykazuje zrozumienie i wsparcie daje jej nawet książkę sekretne przygody Lady Marion W Lesie Sherwood. Posiada również sporo kuzynów, ponieważ jej tata miał 5 rodzeństwa. Jest wnuczką króla Auspiciousa i Królowej Alluringi Charming.

Przyjaciele

Dziewczyna przyjaźni się z Raven Queen i Rosabellą Beauty. Obie zaimponowały Darling tym, że wytrwale bronią swoich przekonań. Dziewczyna przyjaźni się również z Jillian Beanstalk, ponieważ łączy je miłość do przygód oraz ze swoim starszym bratem Dexterem, z którym od zawsze dzieliła swoje wątpliwości co do przeznaczenia a chłopak z nią. Ma ona również dobre relacje ze swoim bratem Daringiem oraz Cerise Hood. Prawdopodobnie przyjaźni też się z Meeshell Mermaid, ponieważ maja takie same poglądy na temat ratowania dam w opałach.

Miłość

Obecnie Darling nie ma chłopaka, ponieważ jej bracia skutecznie odpędzają każdego adoratora. Jednak lubi ona chłopców o czystym sercu i iście rycerskiej postawie. Mając również świadomość, że wyznawane jej miłości często są nie szczere nie zwraca przez to na nie uwagi.

Zajęcia

  • Zarządzanie Królestwem
  • Nauka i Czarnoksięstwo
  • Muzyka
  • Zaanonsowane Zaloty
  • Księżniczko-logia
  • Grimmnastyka
  • Ratowanie Damy w Opałach
  • Trening Bohaterów
  • Korono-logia
  • Uczniowska Rada Royalsów

Zwierzak

Zwierzakiem Darling jest koń, który potrafi zmieniać kolory i stawać się niewidzialnym. Posiada także psa o imieniu Chance. W filmie Smocze igrzyska miała smoczyce Herowing.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: CDH58

W tej serii grzywka Darling spięta jest z tyłu głowy, natomiast pozostała część włosów jest lekko pokręcona. Czubek głowy dziewczyny wieńczy srebrna tiara z pudrowo różowym piórem. Lalka ubrana jest w błękitna sukienkę sięgającą kolan. Jej rękawy wykończone są różową siateczką, natomiast jej przednia część, oraz cały klosz są srebrne i imitują zbroję rycerza. Szyja oraz ramiona Darling zostały ozdobione srebrnymi naramiennikami, utrzymującymi się na dwóch łańcuchach i kołnierzu. W pasie lalka została przepasana srebrnym pasem. Spod niego wystaje błękitna siateczka ozdobiona niebieskim i różowym brokatem. Na lewym nadgarstku dziewczyny znajduje się srebrna bransoleta, połączona z pierścionkiem tego samego koloru. Buty Darling również są srebrne, a wiązane są one na kostce. Do lalki została dołączona srebrna torebka z pancerzem po bokach oraz pamiętnik.

Dragon Games

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dragon Games'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Meta Timeline

  • 31 maja 2013: Mattel zastrzega znaki towarowe dla: Darling Charming.
  • 8 października 2013: Darling debiutuje w Księdze Legend.
  • maj 2014: Darling zostaje wspomniana w pamiętniku Dextera z serii Basic.
  • 1 stycznia 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Darling pojawia się w internecie.
  • 6 lutego 2015: Darling debiutuje w filmie Święto Baśniowiosny.
  • maj 2015: Pierwsza lalka Darling zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • maj 2015: Wpisy z pamiętnika Darling zostają wyjawione.
  • 3 czerwca 2015: Oficjalny art Darling zostaje ujawniony.
  • 3 czerwca 2015: Profil Darling zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.

Ciekawostki

  • Boi się wszystkiego co nie jest "urocze" ( np. mrówniki).
  • Darling w przetłumaczeniu z j.angielskiego oznacza "ukochany". Jej nazwisko nawiązuje do "prince Charming" czyli księcia z bajki, jej ojca obecnie nazywanego King Charming co można przetłumaczyć jako bajkowy król lub król z bajki.
  • W filmie smocze igrzyska widzimy, że w literze I nad swoim nazwiskiem zamiast kropki rysuje koronę.
  • Jej Mama najprawdopodobniej była damą w opałach, z racji tego że takie miało być przeznaczenie Darling.
  • Debiutuje w książce "Księga Legend". Kiedy Raven nie podpisuje księgi Darling mdleje.
  • Potrafi przeprowadzić resuscytacje ( po ang. CPR).
  • Jej pełny tytuł brzmi ,,Jej książęca wysokość księżniczka Darling Charming".
  • Darling jest nazywana przez braci "molem książkowym".
  • W lalce z Seri Tea Party widzimy że symbol Darling został zmieniony z miecza na hełm rycerski

Galeria

Galeria webisodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki