FANDOM

Strona Ever After High została uruchomiona 30 maja 2013 roku. Znajdują się na niej biografie postaci, rzeczy dostępne do pobrania oraz filmiki. Od 16 lipca dostępne są też inne, nowe sekcje jak również możliwość założenia konta.

Zakładanie konta/logowanieEdytuj

Po raz pierwszy zakładając konto możliwość wyboru nazwy jest ograniczona: składa się z trzech członów. Pierwszym i drugim członem są wyrazy dostępne do wyboru z list, a trzecim jest liczba od 1 do 1000. Wszystkie trzy wybrane człony złożą się na nazwę Twojego konta.

Po zalogowaniu użytkownik otrzymuje powitalny list podpisany przez dyrektora szkoły, pana Grimma. Po zalogowaniu oprócz listu widzimy też pytanie: Are you a Royal or a Rebel? należy wybrać, czy jest się Szlachetnym, czy Buntownikiem. Po dokonaniu wyboru pojawia się okienko, które można zamknąć lub wybrać możliwość wpisania kodów bądź przejścia do swojego własnego pokoju w dormitorium. Po przejściu do pokoju prawdopodobnie nie jest możliwe wpisanie kodów. W zależności od wyboru (Royal/Rebel) dostanie się odpowiedni pokój.

Status początkowyEdytuj

W prawym górnym rogu strony widzimy stan klejnotów i złotych amuletów (ang. golden charms). Wraz z zalogowaniem dostaje się 1000 złotych amuletów i 0 klejnotów.

Przez podanie kodów lub odwiedzanie różnych części strony można zdobywać złote amulety, klejnoty, odblokowywać karty, czy też nowe historie.

Kody i hasłaEdytuj

Hasła udostępnione przez pozostałe trzy strony (Village of Book End, Rewrite Destiny i Royal or Rebel) umożliwiają użytkownikowi zdobycie 10 klejnotów (ang. jewels) za każde z osobna. Dodatkowe hasło podane na stronie Ever After High – "Decorate" (pl. dekoruj) – również dodaje do konta użytkownika 10 klejnotów. Łącznie dzięki hasłom otrzymuje się 40 klejnotów.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki