FANDOM

Farrah Goodfairy
Postacie
FarrahGoodfairy Profile Art
Rodzic: Wróżka Chrzestna
Historia rodzica: Kopciuszek
Urodziny: 5 maja
Strona: Royalsi
Współlokator: Meeshell Mermaid
Najskrytsze pragnienie: Choć uwielbiam być dla innych punktem odniesienia w kwestiach mody i urody, to tak naprawdę chciałabym się wyluzować, wpaść na kilka balów, a może nawet poznać własnego Księcia z bajki.
Magiczna umiejętność: Wystarczy jeden ruch różdżką i odrobina bajkowego brokatu, abym zmieniła zwyczajne przedmioty w coś wyjątkowego, szykownego i prawdziwie bajkowego!
Sprawy sercowe: Już w przedszkolu zauroczył mnie Hunter Huntsman, ale od kiedy zaczął spotykać się z Ashlynn, zaakceptowałam to, że nie byliśmy sobie pisani. Nigdy nie zdradziłabym przyjaciółki.
Co mi działa na nerwy: Moje magiczne sztuczki działają tylko do 12.
Ulubiony przedmiot w szkole: Księżniczkologia. Choć uczęszczam na zajęcia z pomagania innym księżniczkom, wierzę, że mnie też uda się kiedyś wybrać na bal.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Czargotowanie. Kiedy próbuję upiec na przykład ciasto dyniowe, to zawsze przez przypadek zamieniam je w fantazyjną karocę
Najlepsi przyjaciele od serca: Ashlynn Ella – kocham ją jak siostrę. Dodatkowo Ashlynn nie chce już podążać za swoim przeznaczeniem, więc nigdy nie zwraca się do mnie z prośbą o czarodziejskie sztuczki. Jesteśmy prawdziwymi przyjaciółkami OD SERCA.

Doll diary icon Pamiętnik Farrah Goodfiary

Farrah Goodfairy – córka Dobrej Wróżki z baśni Kopciuszek. Dziewczyna należy do drużyny cheerleaderek w Ever After High. Opowiada się po stronie Royalsów, ponieważ kocha magię i modę, co związane jest z jej przeznaczeniem. Farrah szczególnie nie może doczekać się przemiany Ashlynn Elli na bal.

Osobowość

Odwołując się do jej nazwiska, Farrah jest dziewczyną o dobrym sercu. Jest pomocna, miła, bezinteresowna i matczyna. Nawet, gdy ktoś jest w stosunku do niej niegrzeczny, zwraca ona uwagę jedynie na brak taktu. Farrah traktuje innych z największym szacunkiem i nie chce traktować nikogo niesprawiedliwie. Jest również bardzo wyrozumiała - nigdy się nie gniewa i nie obarcza nikogo winą. Farah posiada magnetyczną osobowość, jest pracowita, a wszelkie konflikty rozwiązuje polubownie.

Pomimo rozwiązywania cudzych problemów, Farrah często zapomina o swoich. Chociaż w przyszłości będzie pracowała jako wróżka, już teraz pragnie, by kiedyś mogła spełnić również swoje pragnienia. Kiedy już spełni swoje przeznaczenie, dziewczyna pragnie zostać projektantką mody i otworzyć sieć butików w całym Ever After. Posiada nawet modowego bloga Wróżka Chrzestna.

Wygląd

Farrah jest właścicielką długich, kręconych włosów. Mają one jasnoniebieski odcień, a ponadto, widnieją w nich liliowe pasemka. Skóra dziewczyny jest bardzo jasna. Ma ona różowy, niemalże srebrny kolor. Oczy Farrah są jasnoniebieskie, a na jej twarzy widnieją srebrne gwiazdki. Z pleców dziewczyny wyrasta para srebrnych, misternie rzeźbionych skrzydeł. Farrah nosi ubrania w niebieskich i srebrnych odcieniach. Nieodłącznym elementem jej wizerunku jest granatowa różdżka.

Baśń

Kopciuszek

Baśń ta istnieje w wielu wersjach (ok. 700), ale trzon fabuły zawsze nawiązuje do poniższego schematu:

  • Dziewczyna jest wykorzystywana w roli służącej.
  • Macocha i przyrodnie siostry jadą na bal u księcia, zostawiając Kopciuszka w domu.
  • Zjawia się dobra wróżka, która dostarcza odpowiednie stroje i karocę, dzięki którym Kopciuszek może pojechać na bal do księcia, jednak musi wrócić do domu przed północą.
  • Kopciuszek na balu oczarowuje księcia.
  • Kopciuszek w ostatniej chwili ucieka z balu, gubiąc pantofelek. Stroje i karoca znikają.
  • Książę urządza poszukiwania Kopciuszka w całym kraju, sprawdzając, na którą dziewczynę będzie pasował pantofelek. W końcu trafia do domu macochy.
  • Przyrodnie siostry Kopciuszka przymierzają pantofelek, który jednak nie pasuje. Kiedy książę chce już wyjść, zauważa Kopciuszka i pomimo protestów macochy postanawia założyć pantofelek Kopciuszkowi.
  • Pantofelek pasuje.
  • Książę i Kopciuszek żyją długo i szczęśliwie.

Relacje

Rodzina

Farrah jest córką Wróżki Chrzestnej z baśni Kopciuszek.

Przyjaciele

Przyjaciółkami dziewczyny są Ashlynn Ella oraz Cedar Wood. Farrah nie może się doczekać, by spełnić przeznaczenie tej pierwszej, wyczarowując jej suknię na bal. Z kolei Cedar dziewczyna uważa za swoją inspirację.

Zważywszy na to, że współlokatorką Farrah jest Meeshell Mermaid, można wywnioskować, iż również z nią ma dobry kontakt. Dziewczyna przyjaźni się także z zespołem cheerleaderek - Niną Thumbell oraz Holly O'Hair. Z kolei z jego kapitanką Faybelle Thorn, Farrah nie ma dobrych kontaktów, gdyż rywalizuje z nią od dzieciństwa.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak

Farrah posiada myszkę o imieniu Clydesdale.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjaly art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: październik 2015
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: DHF93

Meta timeline

  • 13 października 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Farrah Goodfairy.
  • maj 2015: Farrah zostaje wspomniana w pamiętniku Faybelle Thorn z serii Basic.
  • 15 grudnia 2015: Farrah debiutuje w książce Fairy's Got Talent.
  • 29 czerwca 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Farrah pojawia się w internecie.
  • październik 2015: Pierwsza lalka dziewczyny zostaje wydana w ramach linii Basic.
  • październik 2015: Wpisy z pamiętnika dziewczyny zostają ujawnione.
  • 29 stycznia 2016: Dziewczyna debiutuje w filmie Smocze Igrzyska.
  • 22 kwietnia 2016: Farrah pojawia się w odcinku Lista Życzeń.

Galeria

Galeria webizodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki