FANDOM

Cytat1 Wcale nie pracuję, tylko zakradłam się, żeby tu powęszyć, rozejrzeć się, rozumiemy się? Cytat2
Faybelle w odcinku "Wyjątkowe zaproszenie"
Faybelle Thorn
Postacie
Faybelle Thorn
Rodzic: Zła Wróżka
Historia rodzica: Śpiąca Królewna
Urodziny: 16 listopada
Strona: Royalsi
Współlokator: Bunny Blanc
Najskrytsze pragnienie: Zostać królową dobrych i złych bohaterów świata baśni! Dlaczego? Bo jestem najlepsza!
Magiczna umiejętność: Potrafię zwiększyć moc każdego zaklęcia, wykrzykując je!
Sprawy sercowe: W szkole jest kilku przystojniaczków, ale związek podciąłby mi skrzydła.
Co mi działa na nerwy: Wszyscy zawsze zapominają zapraszać mnie na imprezy. Całe szczęście zgodnie z przeznaczeniem przychodzę bez zapowiedzi.
Ulubiony przedmiot w szkole: Sztuka Nikczemności. Nawet jeśli improwizuję, jestem najlepsza w klasie.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Złowieszczogotowanie. Osoba przede mną za każdym razem dostaje ostatnie składniki. Za każdym razem!
Najlepsi przyjaciele od serca: Briar Beauty to moja najlepsza nie-przyjaciółka, a Duchess Swan jest przebajeczna!

Doll diary icon Pamiętnik Faybelle Thorn

Faybelle Thorn – córka Złej Wróżki, postaci z baśni Śpiąca królewna. Opowiada się po stronie Royalsów, ponieważ w całości akceptuje swoje przeznaczenie i od dawna oczekuje, by ono się spełniło. Już jako dziecko, Faybelle kochała cheerleadering. Jednak jej matka nieustannie ostrzegała ją, że jeśli przełoży ona swoje hobby nad przeznaczenie, będzie zmuszona położyć mu kres. Dziewczyna nie jest przygotowana na taki obrót spraw i kocha obie te rzeczy po równo. Jest kapitanem szkolnego składu cheerleaderek i ciągle można ją zobaczyć w stroju drużyny.

Osobowość

Faybelle Thorn jest radosną dziewczyną, która z niecierpliwością wyczekuje swojej roli jako czarnego charakteru. Jest nieufna względem Raven Queen, ponieważ to Zła Królowa chciała ukraść rolę czarnego charakteru w Śpiącej królewnie matce Faybelle. Dziewczyna może niekiedy zachowywać się złośliwie, bezczelnie, niemiło, lub też sarkastycznie, kiedy otoczona jest większym gronem ludzi. Co więcej, dokłada ona wszelkich starań, by wszystko zawsze potoczyło się po jej myśli.

Faybelle ma dostęp do magii, podobnie jak Raven Queen. Kiedy wykrzykuje zaklęcia, zwiększa ich moc. Co więcej, dziewczyna potrafi latać i rzucać klątwy na innych.

Wygląd

Faybelle jest dziewczyną o długich, lekko falujących włosach koloru platynowy blond, które zazwyczaj spina w wysoki koński ogon. Jej grzywka zaczesana jest na lewą stronę czoła i ozdobiona lodowato błękitnym pasemkiem. Skóra dziewczyny ma lekko srebrzysty połysk. Oczy Faybelle mają szary odcień, podobnie jak jej brwi. Z pleców postaci wyrastają dwie pary półprzeźroczystych, lekko postrzępionych błękitnych skrzydeł.

Baśń

Śpiąca królewna – jedna z baśni Charlesa Perraulta. Opowiada o królu i królowej, którzy bardzo chcą mieć dziecko. Pewnego dnia Królowa rodzi córeczkę. Król Wydaje wielki bal z okazji narodzin królewny, zaprasza nań 12 wróżek. Zapomina jednak zaprosić trzynastej. Zła Wróżka rzuca na królewnę urok. Klątwa polegała na tym, że w dniu 16 urodzin, królewna ukłuje się w palec wrzecionem i umrze. Dwunasta wróżka złagodziła jednak ten czar powodując, że królewna po ukłuciu jedynie zapadnie w głęboki sen na sto lat, a obudzić ją będzie mógł tylko dowód prawdziwej miłości.

Relacje

Rodzina

Faybelle jest córką Złej Wróżki ze Śpiącej Królewny.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółkami dziewczyny są Duchess Swan oraz Briar Beauty. Faybelle utrzymuje także bliski kontakt z Ginger Breadhouse, ponieważ obie znają się od dzieciństwa. Niewykluczone, że ma także dobre relacje z Bunny Blanc, ponieważ ta jest jej współlokatorką. 

Miłość

Faybelle nie posiada chłopaka. Uważa, że obecnie nie jest gotowa na jakikolwiek związek.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy dziewczyna posiada jakiegoś zwierzaka.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: CDH56

W tej serii grzywka Faybelle znajduje się po lewej stronie czoła dziewczyny. Jest ona zakręcona i ozdobiona turkusowym pasemkiem. Reszta jej włosów została upięta w zakręcony koński ogon. Czubek głowy lalki ozdobiony jest czarną opaską z niebieską kokardą. Faybelle ubrana jest w czarną tunikę na ramiączkach, ozdobioną srebrnym brokatem. Na niej widnieje czarne ponczo, utrzymujące się na szyi dziewczyny. Na prawym nadgarstku lalki znajduje się srebrna bransoletka, połączona z pierścionkiem tego samego koloru. Faybelle ubrana jest także w granatowe legginsy. Jej buty to błękitne kozaki z czarnymi sznurowadłami. Do lalki została dołączona granatowo-srebrna torba w kształcie pomponu cheerleaderki oraz pamiętnik.

Ciekawostki

  • Kiedy Faybelle się złości jej twarz ciemnieje, zaś przedmioty wokół niej unoszą się.
  • Posiada dość dobrze rozwinięty dar telekinezy - przenosi przedmioty używając palca wskazującego.
  • Poblask jej magii ma kolor lodowatego błękitu.
  • Ulubiony kolor Faybelle to seledynowy błękit.

Meta Timeline

  • 20 listopada 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Faybelle Thorn.
  • 25 marca 2014: Faybelle Thorn debiutuje w książce Krzywe zwierciadło.
  • maj 2014: Faybelle zostaje wspomniana w pamiętniku Poppy O'Hair z serii Basic.
  • 1 stycznia 2015: Pierwsze zdjęcie lalki Faybelle pojawia się w internecie.
  • 27 marca 2015: Faybelle debiutuje w odcinku Wyjątkowe zaproszenie.
  • maj 2015: Pierwsza lalka Faybelle zostaje wydana w ramach linii Basic.
  • maj 2015: Wpisy z pamiętnika Faybelle zostają ujawnione.
  • 5 maja 2015: Profil Faybelle zostanie opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • 5 maja 2015: Oficjalny art Faybelle zostaje ujawniony.

Galeria

Galeria odcinków

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki