FANDOM

GF logo.png

Getting Fairest – linia lalek Ever After High. Związania jest ona z przygotowywaniem się do dnia codziennego i snem. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w grudniu 2013 roku. Były to Apple White, Raven Queen, Briar Beauty i Madeline Hatter.

Lalki

Apple White

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Getting Fairest'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDB16
  • Numer modelu: BDL39

W tej serii włosy Apple są lekko pofalowane. We włosy dziewczyny wpięta jest czerwona spinka. Lalka ubrana jest koszulę nocną, w której można wyróżnić dwie wizualne części. Pierwsza jest czarna, z kołnierzykiem i czerwonym paskiem pod guzikami tego samego koloru. Druga natomiast jest czerwona, ozdobiona białymi kropkami i wykończona białą falbanką. Całość dopełnia jasnoróżowy szlafrok. Buty Apple to białe kapcie na koturnie. Do lalki dołączona jest złota szafka z białym szczytem i trzema czerwonymi półkami. Na pierwszej widnieje różowa korona, na drugiej - złota z czerwonymi zdobieniami, a na trzeciej - białe lusterko. W pudełku znajduje się również szczotka.

Reven Queen

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Getting Fairest'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDB13
  • Numer modelu: BDB14

W tej serii włosy Raven są wyprostowane. Co więcej, na głowie dziewczyny widnieją srebrne słuchawki od iPada w tym samym kolorze. Lalka ubrana jest w liliową koszulę nocną. Ozdobiona jest ona fioletowymi wzorami ptaków. Co więcej, ubranko wykończone jest dwoma falbankami - fioletową i czarną. Całość dopełnia fioletowy szlafrok wykończony czarnymi falbankami. Buty Raven to czarne kapcie na koturnie. Do lalki dołączona jest srebrna szafka z czarnym szczytem i trzema fioletowymi półkami. Na pierwszej z nich znajduje się fioletowy kołnierz, na drugiej - srebrny, a na trzeciej - ciemnofioletowy. W pudełku znajduje się również szczotka.

Briar Beauty

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Getting Fairest'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDB16
  • Numer modelu: BDL39

W tej serii włosy Briar są wyprostowane. Wokół jednego kosmyka opleciona jest różowa ozdoba. Dziewczyna ubrana jest w różową koszulę nocną na ramiączkach. Ozdobiona jest ona wzorem przedstawiającym czarne kolce. W górnej części ubranka można zauważyć czarną falbankę. Całość dopełnia różowy szlafrok wykończony białą falbanką. Buty Briar to jasnoróżowe kapcie na koturnie. Do lalki dołączona jest czarna szafka z różowym szczytem i trzema jasnoróżowymi półkami. Na pierwszej z nich znajdują się różowe okulary przeciwsłoneczne, na drugiej - czarne, a na trzeciej - różowa puderniczka. W pudełku znajduje się również szczotka.

Madeline Hatter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Getting Fairest'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDB13
  • Numer modelu: BDB15

W tej serii włosy Madeline są upięte w dwa kucyki. Co więcej, na głowie dziewczyny znajduje się niebieska opaska ze złotym imbryczkiem. Lalka ubrana jest w białą koszulę nocną, obszytą niebieską tasiemką przy dekolcie. Ubranko ozdobione jest wzorkami przedstawiającymi fioletowe i niebieskie kubki. Dodatkowo, wykończone jest ono falbanką w czarno-białe pionowe paski. Całość dopełnia błękitny szlafrok z różową falbanką jako obszyciem. Buty Madeline to fioletowe kapcie na koturnie. Do lalki dołączona jest fioletowa szafka ze złotym szczytem i dwiema niebieskimi półkami. Pierwsza półka jest stojakiem na opaski. Widnieją na niej dwie - jedna czarna, z fioletową filiżanką, druga - fioletowa z niebieskim kapeluszem. Na drugiej półce widnieje niebieska puderniczka. W pudełku znajduje się również szczotka.

Ciekawostki

Galeria

Lalki z serii Ever After High
Rok Linie lalek
2013 BasicLegacy DayGetting Fairest
2014 BasicSan Diego Comic-Con InternationalHat-Tastic PartyLegacy DayThronecomingMirror MeachSpring UnsprungThrough The Woods
2015 BasicSan Diego Comic-Con InternationalJust SweetDate NightSpring UnsprungSchool SpiritSugar CoatedWay too WonderlandEnchanted PicnicFairest on IceHeartstruckRoyally Ever AfterTriCastleOnDragon GamesBook PartyDragon Games: Forest PixiesLalki niskobudżetowe

2016

BasicSan Diego Comic-Con InternationalDragon GamesBirthday BallCarnival DateEpic WinterEpic Winter: Snow PixiesLalki niskobudżetowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki