FANDOM

HTP logo

Hat-Tastic Party – linia lalek Ever After High. Jej głównym tematem przewodnim jest herbatka, inspirowana Krainą Czarów. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w kwietniu 2014 roku. Były to Apple White, Briar Beauty oraz Cerise Hood. W maju tego samego roku, wydano także Madeline Hatter, wraz z zastawą stołową, natomiast w czerwcu – lalkę Cedar Wood.

Lalki

Apple White

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Hat-Tastic Party'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: BJH34

W tej serii włosy Apple są mocno pokręcone oraz ozdobione czerwonymi pasemkami. Na czubku głowy dziewczyny widnieje biały kapelusz z czerwoną kokardą na czarnej opasce. Szyja lalki ozdobiona jest sznurem białych pereł z wisiorkiem w kształcie czerwonego jabłka. Apple ubrana jest w czerwoną, bufiastą bluzkę w białe kropki. Na niej widnieje biały gorset, wyszyty czarnymi nićmi. Ten z kolei przykryty został białą spódnicą, której końce przechodzą w kolor czerwony. Ozdobiona jest ona również wzorem przedstawiającym ciastka i filiżanki herbaty w czerwonych rombach, przypominającymi herbatniki. Na dłoniach Apple widnieją czarne rękawiczki z białą falbanką. Buty dziewczyny są białe, wiązane na rzemykach oraz utrzymujące się na złotym, kręconym obcasie. Pod nimi widnieją czarne skarpetki-kabaretki, wykończone czerwoną nitką. Do lalki dołączona jest różowa torebka z długą, czarną rączką, dwie czerwone filiżanki oraz imbryk tego samego koloru.

Briar Beauty

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Hat-Tastic Party'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: BJH35

W tej serii włosy Briar są mocno pokręcone, a jej grzywka przerzucona na lewą stronę czoła. Czubek głowy dziewczyny ozdobiony jest jasnoróżowym kapeluszem z różowymi kwiatami, utrzymujący się na przezroczystej opasce. Na szyi lalki widnieją trzy rzędy białych pereł z różowym kamieniem. Briar ubrana jest w ciemnoróżową sukienkę, utrzymującą się na czarnej siateczce bez rękawów, wykończoną malinową nitką. Do ubrania została doszyta dodatkowa, biała warstwa materiału. Widnieją na niej róże w czarnych ramkach z kolcami. Całość przepasana jest czarnym paskiem. Na dłoniach Briar widnieją czarne rękawiczki, a jej nogi pokryte są kabaretkami tego samego koloru. Buty dziewczyny są różowe, wiązane na kostce, a ich koturn jest srebrny i postrzępiony. Do lalki dołączona jest niebieska torebka na różowej rączce, dwie malinowe filiżanki oraz imbryk w tym samym kolorze.

Cerise Hood

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Hat-Tastic Party'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: BJH33

W tej serii włosy Cerise ozdobione są czerwonymi pasemkami. Na czubku głowy dziewczyny widnieje brązowy cylinder ze srebrną klamrą, utrzymujący się na czarnej opasce. Szyję lalki zdobi srebrny naszyjnik z okrągłym wisiorkiem. Cerise ubrana jest w czarną bluzkę z bufiastymi rękawkami, na którą została założona czerwona sukienka na ramiączkach. Jej dół jest biały oraz przyozdobiony czarnymi motywami liści, Ponadto, do ubrania została przyszyta czarna siateczka oraz czerwony kaptur. Całość przepasana jest brązowym paskiem z dwiema srebrnymi klamrami. Dłonie dziewczyny pokryte są czarnymi rękawiczkami, a jej nogi - podkolanówkami w tym samym kolorze. Buty Cerise to czarne botki na kraciastym koturnie, wiązane czerwonymi sznurówkami. Do lalki dołączona jest czarna torebka z czerwonymi zdobnikami, dwie kremowe filiżanki oraz imbryk tego samego koloru.

Cedar Wood

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Hat-Tastic Party'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: BJH32

W tej serii włosy Cedar są mocno pokręcone oraz ozdobione dwoma fioletowymi pasemkami, opadającymi swobodnie po obu stronach głowy. Na jej czubku natomiast znajduje się różowy kapelusz z fioletowym piórem, który utrzymuje się na złotej opasce. Uszy lalki przebite są złotymi kolczykami. Cedar ubrana jest w różową bluzkę, której dół ozdobiony jest falbaną. Bufiaste rękawki ubranka wykonane są z czarnej siateczki. W tym samym kolorze jest także jego kołnierz. Dziewczyna ma na sobie także spódnicę z dwoma wzorami; pierwszy jest fioletowy, w czarne okręgi, natomiast drugi - różowy, w czarne okręgi z podobiznami świerszcza w środku, a także fioletowe filiżanki herbaty. Na dłoniach Cedar widnieją czarne rękawiczki z białą falbanką. Buty dziewczyny są liliowe, za złotym, bogato zdobionym koturnie. Pod butem widnieje biała, koronkowa skarpetka wykończona różową nitką. Do lalki dołączony jest brązowy czajnik z różowymi elementami, dwie filiżanki z różowymi spadkami oraz brązowa torba na fioletowej rączce.

Ekskluzywne lalki

Madeline Hatter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Hat-Tastic Party'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BJH36
  • Numer modelu: BJH36

W tej serii włosy Madeline są lekko pokręcone oraz związane w koński ogon. Grzywka dziewczyny zaczesana jest na lewą stroną czoła. Ponadto, czubek jej głowy ozdobiony jest czarnym kapeluszem z fioletową wstążką, utrzymującym się na żółtej opasce. Szyję lalki zdobi złoty naszyjnik, a jej dłonie czarne rękawiczki z kokardami. Madeline ubrana jest w sukienkę z pionowe biało-niebieskie pasy. Utrzymuje się ona na błękitnych, bufiastych ramiączkach. Co więcej, ozdobiona jest ona fioletową kokardą w białe kropki, a jej dół - koronką oraz wzorem przedstawiającym filiżanki. Do dolnej części została również doszyta fioletowa siateczka. Na nogach lalki widnieją czarne rajtuzy, a jej buty są złote, z przodem w kształcie czajnika. Do lalki zostały dołączone dwa stoliki, zastawa do herbaty oraz kanapa.

Akcesoria

Zastawa stołowa

  • Linia: 'Hat-Tastic Party'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BJH36
  • Numer modelu: BJH36

Ciekawostki

Galeria

Lalki z serii Ever After High
Rok Linie lalek
2013 BasicLegacy DayGetting Fairest
2014 BasicSan Diego Comic-Con InternationalHat-Tastic PartyLegacy DayThronecomingMirror MeachSpring UnsprungThrough The Woods
2015 BasicSan Diego Comic-Con InternationalJust SweetDate NightSpring UnsprungSchool SpiritSugar CoatedWay too WonderlandEnchanted PicnicFairest on IceHeartstruckRoyally Ever AfterTriCastleOnDragon GamesBook PartyDragon Games: Forest PixiesLalki niskobudżetowe

2016

BasicSan Diego Comic-Con InternationalDragon GamesBirthday BallCarnival DateEpic WinterEpic Winter: Snow PixiesLalki niskobudżetowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki