FANDOM

Cytat1 Nie wolno tego zjadać! Kuzynie, to Ginger Breadhouse je upiekła! Cytat2
Helga w odcinku "Czarowne wypieki Ginger"
Helga Crumb
Postacie
Helga Crumb
Rodzic: Małgosia/Jaś
Historia rodzica: "Jaś i Małgosia"
Urodziny: 31 Października
Strona: Royals
Współlokator: Gus Crumb
Najskrytsze pragnienie:  ?
Magiczna umiejętność:  ?
Sprawy sercowe:  ?
Co mi działa na nerwy:  ?
Ulubiony przedmiot w szkole:  ?
Najmniej lubiany przedmiot w szkole:  ?
Najlepsi przyjaciele od serca:  ?

Doll diary icon ?

Helga odc2

Helga Crumb – córka Jasia z baśni "Jaś i Małgosia" i kuzynka Gusa Crumb.

OsobowośćEdytuj

Helga jest manipulacyjną postacią, nie zawaha się szantażować ludzi jeśli chodzi o jedną z jej ulubionych rzeczy: słodycze. Ona i jej kuzyn są w tym do siebie podobni, ale z nich dwóch to ona wydaje się być liderem. Mimo że oboje są kuzynami zachowują się jak bliźniaki.

WyglądEdytuj

W książce Helga ma kręcone blond włosy spięte w dwie kitki, często nosi zieloną sukienkę z białymi kwiatami i pionierki. Jednak na jej oficjalnym profilu ma długie różowe włosy z jasnoniebieskimi pasemkami i nosi różową sukienkę.

BaśńEdytuj

Jaś i Małgosia (niem. Hänsel und Gretel) – baśń opowiadająca dwojgu dzieciach, które pozostawione w lesie przez rodziców spotkały złą czarownicę. Zapisali ją i opublikowali w 1812 bracia Grimm.

Jaś i Małgosia to dwoje dzieci drwala, które mieszkały w chatce na skraju lasu ze swoim tatą. Ich ojciec był wdowcem, który ożenił się powtórnie. Jego nowa żona nienawidziła swoich pasierbów. Pewnego dnia w kraju nastał wielki głód, w związku z czym, zaproponowała, by porzucić dzieci w lesie gdyż inaczej wszystkich czeka śmierć głodowa. Drwal początkowo odmawiał, ale w końcu uległ namowom żony. Zgodnie z jej planem mieli wszyscy razem udać się po chrust do lasu, a kiedy zacznie się ściemniać drwal i macocha mieli szybko skryć się i zostawić dzieci w lesie. Przy pierwszym podejściu plan Macochy nie doszedł do skutku. Za drugim razem udało się to, przez co dzieci zabłądziły w lesie i tułały się po nim przez trzy dni. Rankiem, odnalazły domek wykonany ze słodyczy. Przez to, że rodzeństwo było głodne, zaczęło go jeść. Wtedy ze środka wyszła stara kobieta, która uprzejmie zaprosiła je do siebie. Miła kobieta okazała się staruszką, która chciała zjeść ich oboje. Zamknęła Jasia w klatce, a Małgosi nakazała wykonywanie prac domowych. Po trzech tygodniach, zniecierpliwiona czarownica zdecydowała się zjeść chłopca. Następnego dnia czarownica przygotowała piec i kazała Małgosi sprawdzić, czy jest dobrze nagrzany. Tak naprawdę chciała ją też upiec i zjeść. Małgosia odpowiedziała, że nie umie tego robić. Czarownica, by jej pokazać, wsadziła głowę do pieca. Wówczas sprytna Małgosia wepchnęła ją do środka i zatrzasnęła drzwi. W ten sposób czarownica spaliła się żywcem we własnym piecu. Po śmierci czarownicy dzieci przeszukały jej dom i znalazły dużo biżuterii i innych cennych rzeczy. Zabrały tyle, ile zdołały unieść i ruszyły do domu. Po długich poszukiwaniach dzieci dotarły do niego. Okazało się, że ich macocha już nie żyje, a ojciec, od czasu kiedy porzucił je w lesie, nie zaznał chwili spokoju, dręczony wyrzutami sumienia. Kiedy więc zobaczył wracające dzieci, bardzo się ucieszył.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Helga jest córką Jasia z bajki "Jaś i Małgosia" i kuzynką Gusa Crumb.

ZnajomiEdytuj

Nie wiadomo czy Helga ma przyjaciół. Dziewczyna nie przepada za Ginger Breadhouse.

MiłośćEdytuj

Nie jest wiadome, czy Helga ma chłopaka.

Meta TimelineEdytuj

  • 14 maja 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Hildy Crumb. Okazała się to być jej wstępna nazwa.
  • 8 października 2013: Helga pojawia się w książce Księga Legend.
  • 21 sierpnia 2014: Profil Helgi został ujawniony na przedpremierowej kopii Ever After High Yearbook.
  • 2 listopada 2014: Helga debiutuje w odcinku specjalnym Dzień koronacji.

GaleriaEdytuj