FANDOM

Herowing - smok należący do Darling Charming, debiutuje w filmie Smocze Igrzyska. Jest jednym z wielu nowo wyklutych smocząt Legendy, które magicznie urosły w dorosłe smoki.

Herowing1

Osobowość

Smok jest podobny do jej właścicielki - odważny, lojalny i niepokonany. Zachowuje się przyjaźnie wobec osób, które też są przyjazne wobec niej.

Wygląd

Mały smok

Jako mały smok Herowing ma jasnoniebieskie umaszczenie z czarnymi wzorami na ciele. Jej skrzydła są różowe, tak jak zakończenie ogona. Ma niebieskie oczy oraz rogi w ciemniejszym odcieniu.

Dorosły smok

W dorosłej postaci Herowing wygląda podobnie jak wtedy gdy była małym smoczątkiem. Ma ona ciało pokryte miętowymi łuskami i srebrnymi wzorami. Podbrzusze i szyja smoczycy jest blado niebieska a jej nogi i czoło zdobią srebrne wzory i turkusowe klejnoty. Jej rogi są miętowo-niebieskie i wyglądają jak esy-floresy. W tej wersji Herowing nosi srebrzysto - seledynowe siodło, srebrną uzdę i lejce. Oczy smoczycy są koloru miętowego.

Notka z pamiętnika Darling

"Herowing zionie lodem. Potrafi zamrozić na jakiś czas przeciwną drużynę, a do tego dzięki niej zawsze mamy zimne napoje podczas przerwy."

Umiejętności

  • Przenikający chłód
  • Tarcza lodu
  • Zionięcie lodem
  • Rycerska pętla

Meta timeline

  • 29 stycznia 2016 - Herowing debiutuje w Smoczych Igrzyskach.
  • 2 Luty 2016 - Herowing bierze udział w głosowaniu na najlepszą smoczą drużynę u boku Darling Charming.
  • 31 marca 2016 - Herowing zajmuje drugie miejsce w głosowaniu.

Ciekawostki

  • Jej ulubioną potrawą są śnieżki z lukrem.

Galeria