FANDOM

Historia Apple White
Apple White's Story
Autor: Shannon Hale
Wydawca: Little, Brown and Company
ISBN: B00DZOEATA (ASIN)
Data wydania: 16 lipca 2013
Poprzednia: N/A
Następna: Historia Raven Queen
Ta książka nie jest obecnie dostępna do kupienia

Historia Apple White – elektroniczna książka autorstwa Shannon Hale, wydana 16 lipca 2013 roku przez Little, Brown and Company. Książka, wraz z sześcioma innymi, jest prequelem do Księgi Legend. Została przetłumaczona na język polski przez Ewę Pater. Jej bohaterką jest Apple White.

Opis

Apple White pakuje się na rozpoczęcie roku w Ever After High. Pomagają jej służący, krasnoludki i leśne stworzenia, które sprawiają, że cały proces pakowania przebiega wystarczająco płynnie, aby Apple mogła spędzić czas na społecznym aspekcie wyjazdu. Wspólnie z Briar wymienia wiadomości, po czym udaje się na balkon, aby otrzymać wsparcie od swoich wiernych poddanych w odniesieniu Dnia Dziedzictwa, a także by przekazać im kilka miłych słów, aby ją pamiętali w ciągu nadchodzącego roku szkolnego.

Wkrótce Apple znajduje się na dziedzińcu żegnając się z rodzicami, krasnoludkami i służbą. Każdy życzy jej dobrze, przypominając jej ważność Dnia Dziedzictwa, a Apple z radością przyjmuje zachętę, myśląc, że każdy musiał zauważyć, jak ciężko pracował na swoje przeznaczenie. Jednak jej wyjazd kończy źle się, gdy słyszy, że niektórzy pracownicy nie wiążą jej przeznaczenia z niczym głębszym niż jej uroda. Przysięga, że udowodni, że jest warta więcej, niż tylko jej wygląd.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki