Fandom

Ever After High Wiki

Historia Briar Beauty

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Historia Briar Beauty
Briar Beauty's Story.jpg
Autor: Shannon Hale
Wydawca: Little, Brown and Company
ISBN: B00EDKMBYQ (ASIN)
Data wydania: 20 sierpnia 2013
Poprzednia: Historia Raven Queen
Następna: Historia Madeline Hatter
Ta książka nie jest obecnie dostępna do kupienia

Historia Briar Beauty – elektroniczna książka autorstwa Shannon Hale, wydana 20 sierpnia 2013 roku przez Little Brown and Company. Książka, wraz z sześcioma innymi, jest prequelem do Księgi Legend. Została przetłumaczona na język polski przez Ewę Pater. Jej bohaterką jest Briar Beauty.

Opis

Briar dobiera stroje, by wyglądać jak najlepiej, ale nie jest w pełni zadowolona. Kontaktuje się z Apple i Blondie przez MirrorChat, co uświadamia Briar, że zapomniała dodać biżuterię. Szybko otwierając kufer z biżuterią, Briar jest wstrząśnięta zauważając, że jest pusty. Chcąc ostrzec rodziców o złodzieju w zamku, Briar wykorzystuje jej skrót na parter: przez okno, poniżej którego zawsze czeka wagon siana. Tylko tym razem tam go nie ma. Na szczęście dla Briar, jest tam jej ojciec, by ją złapać. Przygotowuje się, by skrytykować ją za jej lekkomyślne działania, ale ona mówi mu, że brakuje jej biżuterii, co skłoniło go do ucieczki, by zostać "bohaterem".

Briar kontynuuje poszukiwania matki, zauważając, że jej ośmiu braci nabałaganili w zamku w poszukiwaniu przedmiotów do swojej gry. W końcu odnajduje matkę śpiącą w jej śniadaniu - przypadkowe ataki nagłego snu są pozostałością przekleństwa umieszczonego na Śpiącej Królewnie. Briar odziedziczyła te ataki i widząc, że jej matka śpi, ona także zasypia. Choć zasadniczo jest to niewygodne, podczas snu znacznie wyostrza się jej słuch, więc słyszy, jak jej bracia mówią o skarbie.

Kiedy się budzi idzie szukać ich w ogrodzie. Odnajduje braci udających Piotrusia Pana i różnych piratów, a w ich otoczeniu jest pełno rzeczy, które zabrali z zamku – w tym także wagon siana. Zirytowana na ich egoizmem, Briar konfrontuje swoich braci. Szybko ją przepraszają, a Briar nie jest w stanie się długo gniewać. Przejmując rolę Kapitana Haka, karze swojej załodze wykopać skarb, a po tym przeprowadzą inwazję na kuchnię.

Ciekawostki

  • W książce zostało wspomniane, że Briar ma ośmiu braci, z których pięciu zostało nazwanych. Trzech z nich to trojaczki, a Honor jest najmłodszy. Wspomniani bracia: Loyalty Beauty, Tenacity Beauty, Courage Beauty, Gallantry Beauty, Honor Beauty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki