FANDOM

Historia Huntera Huntsman
Hunterr
ISBN: B00EHMFBEW
Data wydania: 1 października 2013
Poprzednia: Historia Ashlynn Elli
Następna: The Tale of Two Sisters
Ta książka nie jest obecnie dostępna do kupienia
Historia Huntera Huntsman - siódma książka z serii Ever after high jej bohaterem jest Hunter Huntsman

Opis

W ostatnim dniu przed wyjazdem na Ever After Wysoki , to jak zwykle w kabinie Huntsman:. śniadanie, a następnie pracach Huntera rodzina nie jest duża na rozmowy, który jest tak dobrze, ponieważ Hunter stara się ukryć swoją wegetariańska stanowisko z jego rodzice. Po oczyszczeniu się, Hunter towarzyszy ojcu, by sprawdzić swoje pułapki, ku jego przerażeniu. Hunter rozważa przeznaczenie, które go czeka. Następujące lekcje on nauczył od ojca jest drugą naturą do niego, ale on jest twardy czas pogodzenie z jego polowania zwierzęcej miłości sumienia.

Jak on i jego ojciec dotrzeć pułapkę po pustym syfonem, Hunter staje się bardziej niespokojny. Huntsman wykrywa sierść zwierząt w każdej pułapki, ale jakoś każde zwierzę ma zdobyć za darmo. Hunter był ich łamanie w tajemnicy, ale składa się słabą historię o tym, jak zwierzęta, może uciekli na własną rękę. Właśnie wtedy, słyszą wołanie o pomoc i biec do niego. Pochodzą one w całej rolnika z skręconą kostkę, który twierdzi, że widział wilka. Hunter postanawia zwiad, podczas gdy jego ojciec pomaga rannego do domu. Spędza cały dzień szukają, ale nie znaleźliśmy żadnych śladów wilka.

Jak on jest na czele domu, Hunter słyszy rozmowę ptaka w niebezpieczeństwie. Kieruje do niego, ale widzi dziewczynę zmierzający do ptasiego gniazda, zanim tam dotrze. Zainspirowany jej życzliwość, Hunter buduje dom ptak z prowizorycznych naturalnych elementów i spokojnie zawiesza go w pobliżu dziewczyny, zostawiając przed ona może go rozpoznać. On chce wprowadzić się do niej, ale pamięta, że ​​Legacy rok i nie jest częścią jego losu. Tylko komfort dla posłusznego bohatera jest marzyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki