FANDOM

Historia Madeline Hatter
250px-Book - Madeline Hatter's Story cover.jpg
Autor: Shannon Hale
ISBN: B00EVBVW1A
Data wydania: 3 września 2013
Poprzednia: Historia Briar Beauty
Następna: Historia Ashlynn Elli
Ta książka nie jest obecnie dostępna do kupienia
Historia Madeline Hatter - Jest to piąta książka z serii Ever After High. Na razie nie została przetłumaczona na język polski. Jej bohaterką jest Madeline Hatter.

Opis

W dół w Enchanted Forest podczas wschodu słońca, Madeline Kapelusznik zbiera składniki herbat służyć w Zwariowanej Tea Shoppe. Gdy to zrobisz, że spieszy z powrotem do Wioski Book End dostać składniki do ustanowienia jedzenia ojca. Jak to jest ostatni dzień lata, wioska jest pełen nowych studentów przygotowanie do pierwszego dnia w Ever After wysoka . To sprawia, że Madeline przypomnieć własny pierwszy dzień w Ever After High, w szczególności niepewność czuła przed dokonaniem jej pierwszych przyjaciół w Raven córce złej Królowej i drewna cedrowego . Jak z resztą wsi Book End,W herbaciarni Madeline jest tłoczno, kiedy nadejdzie. Jej ojciec wita ją cieszy, zarówno jej i składniki. Jako Madeline przygotowuje do naśladowania go do kuchni, ona zatrzymana przez narzekania klientów, że nie nadano jeszcze miejsce. Klient przedstawia się jako Clara Leara i po pewnym nieporozumienia, ona gniewnie dostaje miejsce dla siebie i protekcjonalnie nakazuje regularne herbaty. Madeline jest zaskoczona postawą Klary i idzie do kuchni, aby uzyskać zamówienie. W herbaciarni zazwyczaj nie służą regularne herbaty, A maddie musi przejść przez wiele problemów, aby uzyskać z niego torbę, aw procesie sobie sprawę, że postawa Klary wynika z jej braku przyjaciół i strachu, aby otworzyć się na kogoś. Decydując, że regularne herbaty to nie jest to, czego potrzebuje Clara, Maddie doznaje jej uroku przez kwiat herbaty, która zmienia smak w zależności od nastroju wyrażanym przez osoby najbliżej niego. Madeline używa herbatę jako starter rozmowy i idzie powiedzieć Clarze, że ​​to ona była sama tylko nowa rok temu, ale okazało się, że wszystko w porządku. Clara poznała jej czujność i zwierza się jej z niepewności, ale Maddie oszczędza skomplikowane rozmowy, gdy inny klient, równie niepewne i nowo  przybywa jak Clara. Madeline zaprasza go do stołu, i gwarantuje obecność z innym studentem z pierwszego roku zaskoczy Clare z jej funkiem. Ona nakazuje żeby jej przynieść bułeczki i fairyberry oraz zacięcie pójść z herbatą, którą Madeline jest chętna do zdobycia. Po przyjściu do kuchni, jej ojciec daje jej smak nowy, herbaciany do przewidywania przyszłości  i Madeline  bierze napar i upija łyka .Według herbaty, zmiana nadchodzi w tym roku szkolnym. Madeline nie jest  zbyt chętna  to wszystko zacząć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki