Fandom

Ever After High Wiki

Historia Raven Queen

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Historia Raven Queen
Story Raven Queen.png
Autor: Shannon Hale
Wydawca: Little, Brown and Company
ISBN: B00DZOEATU (ASIN)
Data wydania: 16 lipca 2013
Poprzednia: Historia Apple White
Następna: Historia Briar Beauty
Ta książka nie jest obecnie dostępna do kupienia

Historia Raven Queen – elektroniczna książka autorstwa Shannon Hale, wydana 16 lipca 2013 roku przez Little, Brown and Company. Książka, wraz z sześcioma innymi, jest prequelem do Księgi Legend. Została przetłumaczona na język polski przez Ewę Pater. Jej bohaterką jest Raven Queen.

Opis

Raven Queen skończyła się pakować na kolejny rok w Ever After High. Udaje się do jadalni na jej ostatniego posiłek w domu tego lata, cały czas martwiąc się ważność tego roku. Z Dniem Dziedzictwa tuż za rogiem, czeka także przeznaczenie, którego nie chce. Odkąd była małą dziewczynką, Raven nienawidziła, jak jej matka i personel popychali ją w kierunku zła, z którym nigdy się nie identyfikowała. Obecnie, Zła Królowa jest w lustrzanym więzieniu, a większość personelu opuściła zamek, ale Raven czuje presję.

Przybywając w jadalni, jest witana przez Dobrego Króla, kucharza oraz jego dwóch synów. Kolacja przebiega dość spokojnie, ale gdy się skończy, przed Raven stoi trudne zadanie pożegnania się z matką zanim odejdzie. Ojciec oferuje towarzystwo, ale ona odmawia. Raven udaje się do pokoju matki i przywołuje jej obraz przez lustro. Zła Królowa jest dumna, zobaczyć ją ponownie i prosi o nowości i odczucia Raven związane z podpisaniem w niedalekiej przyszłości Księgi Legend. Raven odpowiada tak pozytywny, jak się da, ku radości matki. Pod koniec rozmowy, Zła Królowa próbuje podstępnie zmusić Raven do uwolnienia jej, ale Raven nie gryzie. Zła Królowa jest w dużej mierze obojętna na to, twierdząc, że jest postęp jej córki na drodze nikczemności, co naprawdę się liczy.

Ciekawostki

  • Zła Królowa wspomina, że zatruła Krainę Czarów. Zostaje to także wspomniane w innych książkach jako powód zamknięcia portalu do tego świata.
  • Raven i jej ojciec są dobrymi przyjaciółmi Cedar Wood i Pinokia, a także niebieskowłosej wróżki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki