Fandom

Ever After High Wiki

Holly O'Hair

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Może popytaj ludzi w szkole, co tak naprawdę lubią w swoich historiach? Cytat2.png
Holly w odcinku "Royalso-Rebels: Poppy"
Holly O'Hair
Postacie
Holly art.png
Rodzic: Roszpunka
Historia rodzica: Roszpunka
Urodziny: 19 czerwca
Strona: Royalsi
Współlokator: Poppy O'Hair
Najskrytsze pragnienie: Kiedy już przeżyję moją opowieść w roli następnej Roszpunki, chcę napisać nowy zbiór baśni, w którym głównymi bohaterami będą moi nowi przyjaciele!
Magiczna umiejętność: Nawet, gdy moje włosy są obcięte, można z nich zrobić najmocniejszą linę lub najbardziej jedwabistą tkaninę.
Sprawy sercowe: Potajemnie podkochuję się w Daringu Charming. Proszę, nie mów o tym nikomu (zwłaszcza Apple White)!
Co mi działa na nerwy: Przez to, że tek długo przebywałam w wieży, teraz mam lęk wysokości. Odnoszę też wrażenie, że drzwi zawsze zamykają się za mną na klucz i nigdy nie będę mogła wyjść z pomieszczenia, do którego weszłam!
Ulubiony przedmiot w szkole: Ratowanie Damy w Opałach. Kiedy jestem w wieży, mogę w spokoju aktualizować mój Lustrzany Blog.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Grimmnastyka. Szczególnie lekcje pływania. Włożenie włosów do czepka pływackiego zajmuje mi całe godziny!
Najlepsi przyjaciele od serca: Oczywiście moja siostra bliźniaczka Poppy O'Hair oraz Blondie Lockes, która pomaga mi otwierać te wszystkie nieznośne drzwi.

Doll diary icon.png Pamiętnik Holly O'Hair

Holly O'Hair – jest córką Roszpunki z baśni o tej samej nazwie. W konflikcie przeznaczeń opowiada się ona po stronie Royalsów, bo sama pragnie móc spełnić swoje przeznaczenie. W dzieciństwie sióstr ich niania, Nonna, pomyliła akty urodzenia dziewczyn. Tak naprawdę, Holly jest młodszą siostrą bliźniaczką Poppy O'Hair, chociaż przez lata nikt nie zdawał sobie sprawy z zaistniałej pomyłki. Obie postanowiły utrzymać fakt w sekrecie i dalej podążać za głosami swych serc. Holly w przyszłości pragnie wydać własną książkę z baśniami, w której opisze historie swoich przyjaciół. Obecnie dziewczyna pisze nawet fikcyjne opowieści z ich udziałem. Co więcej, Holly jest lubiana w szkole, ale niekiedy irytuje innych, ponieważ często coś powie, zanim pomyśli.

Osobowość

Będąc córką Roszpunki, Holly pozwala innym używać swoich włosów jako drabiny, a sama wydaje się usatysfakcjonowana taką formą pomocy. Dziewczyna bardzo lubi czytać, w związku z czym często opowiada swojej siostrze najróżniejsze historie. W przyszłości Holly planuje wydać nawet swoją autorską książkę z baśniami.

Ponieważ Holly odziedziczyła włosy po swojej matce, są one gęste, długie i nadzwyczaj wytrzymałe. Można z nich zrobić delikatną tkaninę albo mocną linę. Bardzo szybko rosną. Co więcej, są one bardzo wartościowe.

Wygląd

Holly jest dziewczyną o bardzo długich, sięgających łydek włosach. Są one kasztanowego odcieniu. Skóra córki Roszpunki jest bardzo blada, a jej oczy są niebieskie.

Bajka

Roszpunka – tytuł jednej z niemieckich baśni ludowych oraz imię jej głównej bohaterki. Baśń została po raz pierwszy spisana przez braci Grimm i opublikowana w 1812 roku w zbiorze Baśni.

Fabuła opowiada o pewnym młodym małżeństwie, mieszkającym w domu obok ogrodu potężnej czarownicy Gotel. W ogrodzie rosło wiele roślin, między innymi roszpunka (gatunek rośliny). Żona zapragnęła mieć tę roszpunkę, a mąż, by zrobić jej przyjemność, wszedł do ogrodu i zerwał ją. Jednak złapany przez czarownicę musiał za cenę życia obiecać, że odda jej dziecko, które jego żona urodzi. Kiedy urodziła się dziewczynka, czarownica przybyła po nią, nadała jej imię Roszpunka i zabrała ją ze sobą.

Roszpunka wyrosła na piękną dziewczynę. Miała bardzo długie i mocne włosy. W wieku 12 lat została przez czarownicę zamknięta w wieży, która stała w lesie i nie miała schodów. Czarownica mogła się dostać do wieży po spuszczonych przez Roszpunkę włosach. Pewnego dnia pod wieżę trafił książę. Zauroczył go śpiew dziewczyny, odtąd wracał pod wieżę codziennie, aż odkrył sposób, aby dostać się do wewnątrz. Królewicz wracał do Roszpunki co wieczór.

Gdy stara czarownica dowiedziała się o ich spotkaniach, w gniewie obcięła Roszpunce włosy i wypędziła dziewczynę do pustelni. Następnie zwabiła księcia do wieży i oznajmiła mu, że już nigdy nie zobaczy ukochanej. Książę z rozpaczy wyskoczył przez okno. Przeżył, ale rosnące pod wieżą ciernie wykłuły mu oczy. Zrozpaczony żył w lesie.

Któregoś dnia usłyszał śpiew Roszpunki i dzięki niemu trafił do jej pustelni. Dziewczyna rozpoznała go, a jej łzy uleczyły jego ślepotę. Wrócili wspólnie do jego królestwa, gdzie żyli długo i szczęśliwie.

Relacje

Rodzina

Holly jest córką Roszpunki i jej następczynią. Poppy jest jej siostrą bliźniaczką.

Przyjaciele

Najlepszą przyjaciółką Holly jest jej siostra bliźniaczka Poppy. Dziewczyna przyjaźni się również z Blondie Lockes, ponieważ ta zawsze pomaga jej otwierać zablokowane drzwi, których Holly panicznie się boi, zważywszy na jej przyszły los, w którym spędzi dużo czasu samotnie zamknięta w wieży.

Miłość

Holly skrycie podkochuje się w Daringu Charmingu.

Zajęcia

  • Zarządzanie Królestwem
  • Nauka i Czarnoksięstwo
  • Muzyka
  • Zaanonsowane Zaloty
  • Księżniczko-logia
  • Grimmnastyka
  • Ratowanie Damy w Opałach
  • Korono-logia

Zwierzak

Nie wiadomo czy Holly jest posiadaczką jakiegoś zwierzaka, jednak wiadomo, że w Dragon Games miała smoka

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BJH20

W tej serii włosy Holly są rozpuszczone. Ich część zapleciona jest w drobny warkocz. Głowa dziewczyny ozdobiona jest bogato zdobioną, fioletową koroną. Jej szyja z kolei, ozdobiona jest złotymi naszyjnikami. Lalka ubrana jest w beżową bluzkę na ramiączkach. Na nią, została założona bordowa, bufiasta kurtka. Całość przepasana jest złotym paskiem. Holly ubrana jest także we wrzosową spódnicę o asymetrycznym dole, której przód sięga kolan, a tył łydek postaci. Ozdobiona jest ona fioletowymi oraz srebrnymi wzorkami. Co więcej, na nogi lalki założone są szare rajstopy. Jej buty natomiast są złote, wiązane na kostce, a ich obcas kształtem przypomina wieżę. Do lalki dołączona jest różowa torebka z czarną rączką oraz pamiętnik.

Spring Unsprung

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Spring Unsprung'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDM49
  • Numer modelu: CDM53

W tej serii włosy Holly są polokowane oraz ozdobione purpurowymi oraz fioletowymi pasemkami. Czubek jej głowy został uwieńczony czarną opaską z fioletowymi i ciemnoróżowymi kwiatami oraz białymi motylami. Uszy dziewczyny zostały natomiast przebite złotymi kolczykami w kształcie kwiatów. Lalka ubrana jest w sukienkę z długimi rękawami. Jej góra jest biała, ale im bliżej asymetrycznemu dołowi, staje się ona coraz bardziej fioletowa. Pokryta jest ona także czarnym wzorem przedstawiającym roślinne pnącza. Wystaje spomiędzy niej również czarna bluzka. Całość przepasana jest paskiem z klamrą w kształcie kwiatu, w kolorze starego złota oraz ozdobiona fioletowymi, kwiecistymi bufkami, połączonymi złotymi naszyjnikiem. Holly ma także na sobie legginsy, pokryte wzorem przedstawiającym biało-fioletowe warkocze. Na jej lewym nadgarstku widnieje również czarna bransoletka w kształcie rośliny, a na palcu prawej dłoni - złoty pierścionek. Buty dziewczyny do fioletowe kozaki, których obcas jest w kształcie włosów. Ozdobione są one roślinnymi motywami oraz bukietem srebrnych kwiatów. Do lalki dołączono malinową kopertówkę.

Sugar Coated

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Sugar Coated'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: CHW47

W tej serii grzywka Holly znajduje się po lewej stronie jej czoła, a co więcej, zapleciona jest w długi warkocz. Część włosów dziewczyny została również spięta niebieską klamrą w kitkę, natomiast pozostała ich część - jest lekko pokręcona i opada swobodnie. Uszy lalki zostały przebite czerwonymi kolczykami w kształcie serc. Holly ubrana jest w malinową sukienkę z bufiastymi rękawami. Ozdobiona jest ona różowym kołnierzem oraz żabotem tego samego koloru. Została ona także przepasana fartuchem, utrzymującym się na brązowym pasku. Przedstawiony został na nim zwór składający się z niebieskiej, żółtej, różowej i brązowej, spływającej masy. Buty Holly są różowe, a ich przód ozdobiony imitacją polewy czekoladowej. Do lalki dołączono błękitną rękawicę kuchenną oraz różowe ciasto z polewą czekoladową, umieszczone na srebrnej podstawce ze szklanym kloszem.

Dragon Games

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dragon Games'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Hairstyling Holly

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Hairstyling Holly'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Ballet

  • Oficjalny art
  • Lalka
  • Linia: 'Ballet'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Meta timeline

  • 7 lutego 2013: Mattel zastrzega znaki towarowe dla Holly O'Hair.
  • lipiec 2013: Holly O'Hair debiutuje w pamiętnikach Apple i Briar z serii 'Basic'.
  • 17 kwietnia 2014: Zdjęcie lalki Holly zostało pokazane w internecie.
  • maj 2014: Pierwsza lalka Holly zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • maj 2014: Oficjalny art Holly zostaje ujawniony.
  • maj 2014: Wpisy z pamiętnika dziewczyny zostają ujawnione.
  • 27 maja 2014: Profil Holly zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • 10 czerwca: Holly pojawia się w odcinku Royalso-Rebels: Poppy.

Galeria

Galeria odcinków

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki