Fandom

Ever After High Wiki

Hunter Huntsman

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Jestem Hunter Huntsman i przyrzekam iść za moim przeznaczeniem jako następny z Huntsmanów! Cytat2.png
Hunter w odcinku "Bajka Raven: Opowieść Zbuntowanej"
Hunter Huntsman
Postacie
Hunter art.png
Rodzic: Myśliwy
Historia rodzica: Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków oraz Czerwony Kapturek
Urodziny: 13 marca
Strona: Rebelsi
Współlokator: Dexter Charming
Najskrytsze pragnienie: Stać po stronie prawdy i sprawiedliwości na przekór wszystkim przeszkodom! Chcę też pomagać chorym zwierzętom.
Magiczna umiejętność: Potrafię zrobić wszystko, korzystając z przypadkowo znalezionych rzeczy. Chcesz szafę na buty? Daj mi trzy gałęzie, plaster wosku i jakieś 10 sekund. Ta-dam!
Sprawy sercowe: Ashlynn Ella jest dla mnie wszystkim - początkiem i końcem opowieści, moim "dawno, dawno temu" i "żyli długo i szczęśliwie". Pewnego dnia odkryję, jak zmienić naszą bajkę w rzeczywistość.
Co mi działa na nerwy: Moje sidła zawsze się łamią! Jak mam być następnym myśliwym, jeśli nie mogę i nie chcę polować?
Ulubiony przedmiot w szkole: Tresura i Dbanie o Zwierzęta. Czy jest coś lepszego niż praca ze zwierzętami?
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Pokonywanie Smoków. Serce mi się kraje, kiedy myślę o tych biednych, niewinnych olbrzymach ziejących ogniem.
Najlepsi przyjaciele od serca: Daring i Dexter Charming są moimi kumplami, ale kiedy jest przy mnie Ashlynn nie potrzebuję nikogo więcej.

Doll diary icon.png Pamiętnik Huntera Huntsman

Hunter Huntsman – syn myśliwego z baśni Królewna Śnieżka i siedmiu Krasnoludków oraz Czerwony Kapturek. W konflikcie przeznaczeń popiera Rebelsów, gdyż nie chce polować i zabijać zwierząt. Jego wybór umotywowany jest także miłością do Ashlynn Elli, której przeznaczenie dyktuje jej szczęśliwe zakończenie bez udziału chłopaka. Hunter jest osobą, która nie może łatwo porozumieć się z innymi. Ma również problemy ze znalezieniem rozmówców do debat na temat ochrony środowiska i dbaniu o zwierzęta. Jako następny łowca, chłopak ma talent do wybudowania każdego przedmiotu i rzeźby przy pomocy drewna oraz siekiery.

Osobowość

Hunter jest trochę pyszny, łatwo go zdenerwować i rozproszyć. Chłopak poważnie podchodzi do swojej roli bohatera, ale nie pała entuzjazmem do pracy jako myśliwy. Hunter troszczy się o naturę i zwierzęta. Jest nawet wegetarianinem.

Wygląd

Hunter ma opaloną skórę, brązowe oczy oraz włosy tego samego koloru. Po prawej stronie są one wygolone, a po lewej kończą się tuż nad uchem.

Baśń

Królewna Śnieżka i siedmiu Krasnoludków – ludowa baśń niemiecka. (org. Schneewittchen und die sieben Zwerge) Po raz pierwszy spisana i opublikowana przez braci Grimm.

Na życie pięknej królewny dybie Zła Królowa, zazdrosna o jej urodę. Początkowo każe ją zabić myśliwemu, a na dowód wykonania rozkazu pokazać jej serce. Myśliwy lituje się nad dziewczyną i zostawia ją w lesie, dostarczając na zamek serce zająca. Śnieżka znajduje w lesie domek, należący do krasnoludków i zamieszkuje z nimi. Zła macocha dowiaduje się jednak, że Śnieżka żyje i, zmieniając postać, trzy razy usiłuje ją zabić. Dwukrotnie królewnę ratuje przybycie krasnoludków, za trzecim razem Śnieżka zjada połowę zatrutego jabłka. Zrozpaczone krasnoludki, myśląc, że nie żyje, układają ją w szklanej trumnie. Przejeżdżający nieopodal książę, zachwycony urodą dziewczyny błaga, by krasnoludki podarowały mu ciało Śnieżki. Podczas poruszenia trumny Śnieżce wypada z ust zatruty kawałek jabłka i budzi się ona do życia. Książę natychmiast się jej oświadcza. Zaproszonej na wesele Zlej Królowej ze złości pęka serce.

W pierwszej wersji wydanej przez Grimmów czarnym charakterem była zazdrosna matka Śnieżki. Uważa się, że zmiana w późniejszych wersjach na macochę miała służyć stonowaniu tej historii.

Często spotykane jest też nieco odmienne zakończenie, spopularyzowane przez film Disneya, w którym Śnieżkę ożywia pocałunek księcia – prawdopodobnie wzorowane na Śpiącej królewnie. Nie zapominajmy także o lustrze które stwierdziło, że Śnieżka jest ładniejsza od złej królowej.

Czerwony Kapturek – baśniowa postać, mała dziewczynka nosząca czerwone nakrycie głowy, wywodząca się z baśni ludowych, a opisana po raz pierwszy przez Charles'a Perraulta w 1697 roku w książce "Bajki Babci Gąski".

Historia opowiada o chłopskiej dziewczynce, która wyrusza zanieść maślane placuszki dla babci w drugiej wsi za lasem. W drodze spotyka wilka, który podstępnie wydobywa z niej informacje o domku babci. Wilk chce zjeść zarówno staruszkę, jak i jej wnuczkę, decyduje się jednak dokonać tego dopiero u babci, gdyż w lesie nieopodal pracują drwale, którzy mogliby przeszkodzić mu w tym zamiarze. Wysyła Kapturka dłuższą drogą, aby mieć czas uporać się z babcią. Pożera staruszkę, a gdy dziewczynka zjawia się w domku, zaprasza ją, aby położyła się przy nim w łóżku. Gdy kapturek wykonuje polecenie wilka, zaczyna podejrzewać podstęp, gdyż postura wilka jest bardzo różna od jej babci. Wilk jednak pożera także i dziewczynkę. Całe wydarzenie obserwuje myśliwy, który, kiedy tylko wilk zasnął, zabił go, rozpruł mu brzuch i wydobył z niego babcię i wnuczkę.

Relacje

Rodzina

Hunter jest synem Łowcy z baśni Królewna Śnieżka i siedmiu Krasnoludków oraz Czerwony Kapturek.

Przyjaciele

Przyjaciółmi Huntera są Daring Charming i Dexter Charming. Mimo tego, chłopak może być sobą tylko przy Ashlynn.

Miłość

Dziewczyną Huntera jest Ashlynn Ella. Oboje ukrywają ten fakt, ponieważ związki pomiędzy Royalsami a Rebelsami są praktycznie niemożliwe. Dziewczyna jednak stawia swoją miłość ponad wszystko, twierdząc, że dla chłopaka może nawet zmienić swój status przynależności.

Zwierzę

Zwierzakiem Huntera jest wiewiórka o imieniu Pesky. Często drażni się ona ze swoim właścicielem i sprawia mu wiele kłopotów.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny Art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: październik 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BBD48

W tej serii Hunter ubrany jest w ciemnozieloną bluzę "w serek", na której widnieje rysunek przedstawiający las. Na niej, znajduje się brązowy bezrękawnik z kapturem, którego końce są zielone. Chłopak ma na sobie również szare spodnie, a na jednej szlufce przewiązany jest biały sznureczek. Buty Huntera są brązowe sięgają za kostkę. Do lalki dołączona jest brązowa torba.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Ashlynn Ellą.

TriCastleOn

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'TriCastleOn'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Meta timeline

  • lipca 2012: Wnioski Mattel o zastrzeżenie znaków towarowych dla Huntera Huntsman.
  • 30 maja 2013: Hunter debiutuje w odcinki Świat Ever After High.
  • 1 października 2013: Hunter pojawia się w książce Historia Huntera Huntsman.
  • październik 2013: Pierwsza lalka Huntera zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • październik 2013: Wpisy z pamiętnika Huntera zostają ujawnione.
  • 29 października 2013: Profil Huntera zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • 29 października 2013: Oficjalny art chłopaka zostaje ujawniony.

Ciekawostki

  • Swoje urodziny obchodzi 13 marca.

Galeria

Galeria odcinków

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki