FANDOM

Jillian Beanstalk
Postacie
Profile art - Jillian Beanstalk
Rodzic: Jaś
Historia rodzica: Jaś i Magiczna Fasola
Urodziny: 26 października
Strona: Royalsi
Współlokator: Nina Thumbell
Najskrytsze pragnienie: Jestem gotowa na przeżycie całej swojej historii od "Dawno, dawno temu..."aż po "Żyli długo i szczęśliwie". Po co komplikować sprawy, skoro już jest bardzo dobrze?
Magiczna umiejętność: Jestem mistrzynią ucieczki. Tata zawsze mówi, że nie ma dla mnie zbyt wysokiej łodygi czy zbyt dużego olbrzyma!
Sprawy sercowe: Podkochuję się w Tinym. Ma naprawdę wielkie serce.
Co mi działa na nerwy: Możliwe, że jestem trochę zbyt spontaniczna i ryzykancka. Niejednokrotnie zdarzyło mi się wpakować moich przyjaciół w tarapaty. Przynajmniej oni tak uważają.
Ulubiony przedmiot w szkole: W tym momencie Grimmnastyka. Ale to się zmieni, kiedy Uczniowska Rada Royalsów doda do programu nauczania sporty czarekstremalne.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: .
Najlepsi przyjaciele od serca: Darling Charming i Cerise Hood

Doll diary icon Pamiętnik Jillian Beanstalk

Jillian Beanstalk - córka Jasia z baśni "Jaś i Magiczna Fasola". W konflikcie przeznaczeń opowiada się po stronie Royalsów, ponieważ w pełni akceptuje swoje przeznaczenie i nie chce nic zmieniać w swojej bajce. Jillian jest odważna, stanowcza i nie ma lęku wysokości. Dziewczyna ma również sporą słabość do magicznych fasolek, co odziedziczyła po swoim ojcu. Zadebiutowała w filmie "Smocze Igrzyska"

OsobowośćEdytuj

Jillian jest odważną i stanowczą osobą, która nie boi się niczego oraz nie ma lęku wysokości.

Wygląd Edytuj

Jillian ma brązowo-złote włosy z zielonymi pasemkami splecione w warkocz. Jej różowy uśmiech podkreśla brąz oczu. Na głowie nosi wianek z kwiatów. Ma również kolorową bluzkę, czarno-fioletowe spodnie w roślinne motywy i ciemno-zieloną sukienkę, którą przytrzymuje złoty pas w kształcie liści.. Nosi też złote buty z wiązaniami przypominającymi pędy fasoli, a sięgającymi do łydek. Ponadto szyję ozdabia kolejnym wiankiem, na ręce kolejną złotą ozdobę nawiązującą do tytułowej w jej baśni rośliny. Posiada również złotą torebkę w kształcie woreczka i drugą parę podobnych butów do tychże na zdjęciu, tylko zakrytych.

BaśńEdytuj

Jaś i magiczna fasola (Jack and the Beanstalk) – angielska baśń, będąca parafrazą bajki Jack the Giant Killer, znanej już w XVII w. Bajka o Jasiu i magicznej fasoli znana jest w kilkunastu wersjach, z których najbardziej rozpowszechniona jest ta opublikowana w 1860 r. w zbiorze English Fairy Tales przez Josepha Jacobsa. Bajka była wielokrotnie ekranizowania i wystawiana na deskach teatralnych.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Jillian jest córką Jasia.

PrzyjacieleEdytuj

Jej najlepszymi przyjaciółkami są Darling Charming i Cerise Hood, ponieważ dziewczyna uważa, że one zawsze są gotowe na nowe baśniowe przygody. Jillian ma również dobre relacje z Humphrey'em Dumpty'm, któremu pomogła przezwyciężyć jego największe lęki. Możliwe, że koleguje się z Niną Thumbell, bo mieszkają razem.

MiłośćEdytuj

Dziewczyna podkochuje się w Tinnym. Uważa, że on ma dobre serce.

ZwierzakEdytuj

Nie wiadomo, czy Jillian posiada zwierzaka.

Ciekawostki Edytuj

  • Swoje urodziny obchodzi 26 października
  • Jej znak zodiaku to Skorpion.

Timeline Edytuj

  • 5 marca 2014: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Jillian Beanstalk.
  • maj 2015: Jillian debiutuje w pamiętniku Bunny Blanc.
  • Jillian debiutuje w w filmie Dragon Games.

GaleriaEdytuj

Galeria webizodówEdytuj

Zobacz teżEdytuj