FANDOM

Just Sweet - linia lalek Ever After High. Poświęcona jest ona ubraniom z motywem słodyczy. W serii pojawia się Blondie Lockes, której lalka została wydana w styczniu 2015 roku.

Lalki

Just Sweet

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Just Sweet'
  • Wydanie: styczeń 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii grzywka Blondie ozdobiona jest miętowymi i jasnoróżowymi pasemkami. Część jej włosów została również uczesana na kształt kokardy, a jej głowę zdobi także granatowa opaska z kokardą, babeczką oraz różowymi, niebieskimi i żółtymi kwiatami. Uszy lalki przebite są kolczykami w kształcie różowych babeczek w żółtych foremkach. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę, składającą się z trzech optycznych części. Pierwsza z nich jest żółta, ozdobiona wzorem przedstawiającym babeczki oraz białym, namalowanym żabotem. Na kolejnej warstwie widnieje nadruk przedstawiający białe róże oraz różową i białą watę cukrową, wykończoną białym i niebieskim paskiem z błękitnymi wstążeczkami. Ostatnia warstwa jest błękitna, uformowana na kształt foremki do babeczek oraz ozdobiona białą falbanką z siateczki. Całość przepasana jest białym paskiem z żółtymi i turkusowymi kwiatami. Szyja Blondie ozdobiona jest złotym naszyjnikiem z błękitnym oczkiem. Lalka ma także na sobie turkusowe, futrzane bolerko, sięgające do łokci. Palec jej prawej dłoni zdobi granatowy pierścionek, natomiast na lewym nadgarstku znajduje się biała bransoleta. Na nogach Blondie znajdują się granatowe rajstopy, ozdobione "posypką". Buty dziewczyny są różowe z białymi obwódkami. Do lalki dołączono białą torebkę w kształcie babeczki w brązowej foremce z białą rączką oraz pamiętnik.

Galeria

Lalki z serii Ever After High
Rok Linie lalek
2013 BasicLegacy DayGetting Fairest
2014 BasicSan Diego Comic-Con InternationalHat-Tastic PartyLegacy DayThronecomingMirror MeachSpring UnsprungThrough The Woods
2015 BasicSan Diego Comic-Con InternationalJust SweetDate NightSpring UnsprungSchool SpiritSugar CoatedWay too WonderlandEnchanted PicnicFairest on IceHeartstruckRoyally Ever AfterTriCastleOnDragon GamesBook PartyDragon Games: Forest PixiesLalki niskobudżetowe

2016

BasicSan Diego Comic-Con InternationalDragon GamesBirthday BallCarnival DateEpic WinterEpic Winter: Snow PixiesLalki niskobudżetowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki