Fandom

Ever After High Wiki

Justine Dancer

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Justine Dancer
Postacie
Justine Dancer art.png
Rodzic: Dwunasta Tańcząca Księżniczka
Historia rodzica: Stańcowane pantofelki
Urodziny: 27 grudnia
Strona: Royalsi
Współlokator: Ramona Badwolf
Najskrytsze pragnienie: Po zakończeniu mojej opowieści zamierzam otworzyć studio tańca i reżyserować swoje własne pokazy i teledyski.
Magiczna umiejętność: Kiedy tańczę, ludzie wokół mnie również zaczynają tańczyć! Choć wcale tego nie planuję, zawsze tak się dzieje.
Sprawy sercowe: Wspaniale byłoby zaprosić kogoś na parkiet, ale to musi być właściwy książę.
Co mi działa na nerwy: Zawsze gdy próbuję być przebiegła, ktoś musi mnie przyłapać. Takie jest po prostu moje przeznaczenie.
Ulubiony przedmiot w szkole: Lekcja muzyki. Uwielbiam inspirować się piosenkami i układać w głowie nowe układy taneczne.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Princesologia. Może i jestem z rodziny królewskiej, ale wolę lekcje, podczas których mogę być kreatywna.
Najlepsi przyjaciele od serca: Melody Piper zawsze gra najlepsze kawałki, a ja sama podziwiam ogromny talent taneczny Duchess Swan.

Doll diary icon.png Pamiętnik Justine Dancer

Justine Dancer - córka Dwunastej Księżniczki z baśni Dwanaście tańczących księżniczek. Opowiada się po stronie Royalsów z nieobjaśnionych jeszcze przyczyn.

Osobowość

Justine jest kreatywna i lubi ciężko pracować. Będąc bardzo pewną siebie, lubi pokazywać swój talent innym. Dziewczyna ponad wszystko kocha taniec i wierzy, że każdy zasługuje na chwilę uwagi. Swoją pasję kocha na tyle, że nieświadomie tańczy ona nawet podczas snu.

Wygląd

Justine jest posiadaczką długich, kręconych, ciemnobrązowych włosów. Ma ona śniadą karnację i jasnoniebieskie oczy. Do swoich kreacji dziewczyna dobiera złote i srebrne akcesoria.

Baśń

Stańcowane pantofelki – baśń opublikowana przez braci Grimm w 1815 roku w ich zbiorze Baśni. Opowiada ona o dwunastu pięknych córkach pewnego króla. Spały one w jednej komnacie, która to na noc została zamykana. Jednak gdy ją co rano otwierał, widział, że buty jego córek były przetarte, jakby całą noc tańczyły. Nie mogąc odgadnąć tajemnicy ogłosił, że ten śmiałek, który odkryję sekret stańcowanych pantofelków, będzie mógł wybrać jedną z księżniczek za żonę, a po jego śmierci zostanie królem. Jeśli jednak ktoś podejmie się zadania, a po trzech nocach nie poda rozwiązania zagadki, ten straci życie. Wielu śmiałków próbowało, ale żadnemu się nie udało odkryć tajemnicy królewskich córek. Wszyscy zostali straceni.

Wyzwanie postanowił podjąć pewien ubogi były żołnierz. W drodze do zamku napotkał staruszkę i opowiedział jej o swoich planach. Staruszka podarowała mu magiczną kapotę, która po założeniu czyniła niewidzialnym. Staruszka poradziła mu także, by nie pił wina, które księżniczki mu podadzą przed snem.

Kiedy żołnierz stanął przed królem, przyjęto go dobrze, jak jego poprzedników. Podano mu królewskie odzienie i zakwaterowano w komnacie obok komnaty księżniczek. Kiedy nastał wieczór, żołnierz, zgodnie z radą staruszki, nie spróbował nawet wina podanego przez księżniczki, lecz tylko udawał, że pije, a potem udawał, że mocno śpi. Księżniczki upewniwszy się, ze ich strażnik jest pogrążony we śnie, zaczekały czesać się, stroić i ubierać w najlepsze suknie.

Gdy były gotowe, jedna z nich zapukała w swoje łóżko, które natychmiast zapadło się pod ziemię. Księżniczki, jedna za drugą, weszły w powstały otwór, a żołnierz, odziany w magiczną kapotę podążył za nim. Szli piękną aleją wysadzaną drzewami o srebrnych liściach. Żołnierz zerwał jedną gałąź. Dotarli do jeziora, gdzie w dwunastu łodziach stało dwunastu pięknych książąt. Każda księżniczka wsiadła do jednej z łodzi. Niewidzialny żołnierz wślizgnął się do łodzi najmłodszej z nich. Dopłynęli na drugi brzeg, gdzie stał jasno oświetlony zamek, wokół którego rozbrzmiewała muzyka. Księżniczki udały się tam wraz ze swoimi książętami i tańczyły z nimi do trzeciej rano.

Trzy dni później żołnierz opowiedział królowi tajemnicę księżniczek. Pokazał jako dowód gałąź ze srebrnymi liści oraz złoty kubek, który ukradł z zamku. Król zawołał księżniczki, które widząc, że ich sekret został wykryty, potwierdziły słowa żołnierza. Król w nagrodę pozwolił żołnierzowi wybrać żonę z pośród księżniczek. Żołnierz wybrał najstarszą, którą jeszcze tego samego dnia poślubił.

Relacje

Rodzina

Justine jest córką Dwunastej Księżniczki z baśni Stańcowane Pantofelki. Dziewczyna ma jedenaście starszych sióstr.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółkami dziewczyny są Melody Piper oraz Duchess Swan. Tą drugą, Justine podziwia za umiejętności taneczne. Zważywszy na to, iż jej współlokatorką jest Ramona Badwolf, można wywnioskować, że z nią także ma dobry kontakt.

Miłość

Relacje miłosne Justine nie są znane.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Justine posiada zwierzaka.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: październik 2015
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: DHF94

Meta timeline

  • 13 listopada 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Justine Dancer.
  • maj 2015: Justine zostaje wspomniana w pamiętniku Bunny Blanc z linii Basic.
  • 25 czerwca 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Justine zostaje pokazane w internecie. Jak dotąd, imię postaci nie było znane.
  • 29 czerwca 2015: Ujawnienie imienia Justine w internecie.
  • 10 lipca 2015: Lalka Justine debiutuje na wystawie na SDCCI 2015.
  • październik 2015: Pierwsza lalka Justine zostaje wydana w ramach linii Basic.
  • październik 2015: Wpisy z pamiętnika dziewczyny zostają ujawnione.
  • 15 grudnia 2015: Justine pojawia się w książce Fairy's Got Talent.
  • 15 grudnia 2015: Profil dziewczyny zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • 15 grudnia 2015: Oficjalny art Justine zostaje ujawniony.
  • 29 stycznia 2016: Justine debiutuje w filmie Smocze Igrzyska.
  • 9 kwietnia 2016: Justine pojawia się w odcinku Księżycowa Tajemnica.

Galeria

Galeria webizodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki