FANDOM

Cytat1.png Chaos sprawia, że ludzie są ciekawscy. A to sprawia, że kotki mruczą... Cytat2.png
Kitty w odcinku "Tajemnica Kitty Cheshire"
Kitty Cheshire
Postacie
Kitty art.png
Rodzic: Kotka z Cheshire
Historia rodzica: Alicja w Krainie Czarów
Urodziny: 24 maja
Strona: Rebelsi
Współlokator: Madeline Hatter
Najskrytsze pragnienie: Traktować zasady jak kot kłębek wełny.
Magiczna umiejętność: Oczywiście potrafię znikać i niepostrzeżenie pojawiać się w różnych miejscach. Tak po prostu - PUF!
Sprawy sercowe: Nie interesują mnie chłopcy o słodkich oczach. Chcę jakiegoś z pazurem.
Co mi działa na nerwy: Nie lubię, gdy moja ciekawość przysparza mi problemów.
Ulubiony przedmiot w szkole: Czarografia. Kiedy zapamiętam ukształtowanie terenu, mogę się pojawić gdzie tylko zechcę.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Lekcje pływania na Grimmnastyce. Jeży mi się sierść na samą myśl o zamoczeniu się.
Najlepsi przyjaciele od serca: Lizzie Hearts. Jest dla mnie jak siostra.

Doll diary icon.png Pamiętnik Kitty Cheshire

Kitty Cheshire – córka Kotki z Cheshire, postaci z Alicji w Krainie Czarów. W konflikcie przeznaczeń, opowiada się ona po stronie Rebelsów, ponieważ nie chce przestrzegać jakichkolwiek zasad. Niemniej jednak jedynym powodem, dla którego Kitty mogłaby podążać swoim przeznaczeniem jest chęć zaimponowania własnej matce i bycia jak ona - piękną i inteligentną mistrzynią chaosu. Kitty sama wolałaby jednak utrzymać swoją przynależność w sekrecie tylko dlatego, by nikt nie mógł jej odgadnąć. Dziewczyna uwielbia tajemnice i zagadki. Po ucieczce z Krainy Czarów ona oraz inni jej mieszkańcy, zostali przeniesieni z Wonderland High do Ever After High.

Osobowość

Podobnie jak jej matka, Kitty ma skłonność do psot. Dziewczyna ciągle kpiąco się uśmiecha, nawet wtedy, gdy jest podirytowana. Co więcej, podobnie jak Madeline, Kitty również jest w stanie słyszeć wypowiedzi Narratorów, jednakże zazwyczaj ignoruje ich słowa. Jest niezwykle lojalna zwłaszcza po tym, co stało się Alistairowi Wonderland i Bunny Blanc - dwojgu jej przyjaciół z Krainy Czarów, którzy zostali w swojej ojczyźnie. Kitty wierząc, że była to kwestia błędu, poprzysięgła uważać na swoich przyjaciół.

Kitty jest w stanie nieoczekiwanie pojawiać się i znikać w dowolnym miejscu o dowolnym czasie. Może stać się niewidzialną i pojawić się tylko w formie szerokiego uśmiechu zawieszonego w powietrzu. W filmie Święto Baśniowiosny widać, że potrafi również na zawołanie zmienić całkowicie swój strój i fryzurę. Ma także dostęp do magii Cheshire, za pomocą której porozumiewa się z matką, rysując w powietrzu "ekran" w kształcie uśmiechu.

Wygląd

Kitty ma kręcone, sięgające talii lawendowe włosy związane w dwa wysokie kucyki. Grzywka dziewczyny jest natomiast prosta i zaczesana na lewą stronę czoła. Na głowie ma czarny berecik z uśmiechem i kocimi uszami, którymi ciągle strzyże. Skóra kotki jest biała, wpadająca w blady fiolet, zaś usta różowe. Oczy dziewczyny są błękitne, a jej brwi, podobnie jak włosy - fioletowe. Kitty ma długie niebieskie paznokcie przypominające pazurki. Z twarzy kotki nigdy nie schodzi charakterystyczny, szyderczy uśmieszek.

Baśń

Alicja w Krainie Czarów – (oryginalny tytuł) Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów, jednak pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, choć w całej książce nie ma o czarach ani słowa.

Książka zachowuje absurdalną logikę snu, jest wypełniona satyrycznymi aluzjami do przyjaciół i wrogów Dodgsona, parodiami szkolnych wierszyków, których uczyły się w XIX wieku brytyjskie dzieci, zawiera także odniesienia lingwistyczne i matematyczne.

Kot z Cheshire to (obok Szalonego Kapelusznika, Białego Królika, Królowej Kier i samej Alicji) najbardziej rozpoznawalna postać. Miał zdolność pojawiania się i znikania, a z pyszczka nie schodził mu szeroki uśmiech. W powieści, jako jedyna postać, odnosił się do Alicji grzecznie i kulturalnie, nie wyśmiewał się z niej.

Relacje

Rodzina

Kitty jest córką Kotki Cheshire z powieści Alicja w Krainie Czarów.

Przyjaciele

Najlepszą przyjaciółką Kitty jest Lizzie Hearts, która jest dla niej jak siostra. Jej bliską przyjaciółką jest Madeline Hatter, gdyż ta jest jej współlokatorką i obie pochodzą z Krainy Czarów. Kotka ma świetne relacje z Alistairem Wonderland oraz Bunny Blanc. Kitty często jest widywana z Duchess Swan, np. gdy piją razem herbatkę lub rozmawiają gdzieś w tle, jednak ich przyjaźń nie jest oficjalnie potwierdzona.

Miłość

Kitty obecnie nie ma chłopaka. Gdyby jednak miała go sobie wybrać, dziewczyna preferowałaby jakiegoś "z pazurem", zamiast uroczego.

Zwierzak

Zwierzakiem Kitty jest gąsienica o imieniu Carrolloo.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: styczeń 2015
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: CDH53

W tej serii włosy Kitty są upięte w dwie bujne, kręcone kitki, sięgające ramion dziewczyny. Grzywka lalki ułożona jest na lewą stronę jej czoła. Na głowie ma czarną opaskę z czapeczką w kształcie pyszczka kota z uszami. Widać na niej białą farbę, układającą się w szyderczy uśmiech. Dziewczyna ubrana jest w fioletową bluzkę z czarnymi rękawkami wykonanymi z siateczki. Ubranko ozdobione jest purpurowymi i białymi cętkami oraz szarym kołnierzykiem wykonanym z futerka. Dodatkowo, został on uwieńczony fioletową wstążką. Na rękach lalki widnieją dwie, potężne czarne bransolety, również wykończone szarym futrem. Sukienka Kitty jest ciemnofioletowa. Widnieją na niej czarne nadruki przedstawiające liczne zawijasy i kokardki. Na nogach lalki znajdują się wrzosowe rajtuzy w purpurowe zygzaki. Buty dziewczyny są czarne, na koturnie i z odkrytymi palcami. Zostały one obszyte fioletowym futerkiem. Do lalki została dołączona czarna torba w kształcie głowy szyderczo uśmiechającego się kota oraz pamiętnik.

Spring Unsprung

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Spring Unsprung'
  • Wydanie: luty 2015
  • Numer asortymentu: CDM49
  • Numer modelu: CGW28

W tej serii włosy Kitty związane są w dwa pokręcone kucyki. Jej głowa ozdobiona jest opaską z turkusowymi, białymi oraz lawendowymi kwiatami i szarymi kocimi uszami. Uszy dziewczyny przebite są granatowymi kolczykami. Lalka ubrana jest w biały płaszcz, ozdobiony czarnymi zygzakami. Góra ubranka ozdobiona jest turkusowym futrem, natomiast jego rękawy - szarym. Jego dół z kolei jest fioletowy, ze wzorami przedstawiającymi kwiaty i motyle. Całość została przepasana turkusowym paskiem. Na obu nadgarstkach Kitty znajdują się fioletowe bransoletki w kształcie sprężyny. Dodatkowo, palec jej prawi dłoni zdobi liliowy pierścionek. Dziewczyna ubrana jest również w purpurowe legginsy z różowymi wzorami. Jej buty są srebrne i utrzymują się za sprawą rzemieni, owiniętych wokół łydek. Ozdobione są one ponadto turkusowymi kwiatami. Do lalki dołączono szarą torebkę z turkusowymi ozdobnikami i pamiętnik.

Way too Wonderland

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Way too Wonderland'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CJF39
  • Numer modelu: CJF41

W tej serii grzywka Kitty ułożona jest po lewej stronie jej czoła, natomiast reszta jej włosów związana jest w lekko zakręcony koński ogon. Całość ozdobiona jest cytrynowymi pasemkami. Czubek głowy lalki zdobi czarna opaska z gigantycznymi czarnymi kocimi uszami. Uszy lalki przebite są półprzeźroczystymi, cytrynowymi kolczykami w kształcie lilijki. Kitty ubrana jest w liliową sukienkę bez ramiączek z purpurowymi zygzakami oraz wysokim, fioletowym kołnierzem wykonanym z futerka. W pasie ubranka doszyto dwie warstwy materiału. Pierwsza z nich jest liliowa, z purpurowymi, czerwonymi i żółtymi zygzakami oraz czarnymi pikami, motylami oraz kocimi uśmiechami. Druga z kolei jest całkowicie żółta i z postrzępionymi, zaokrąglonymi brzegami. Obie części sięgają za kolano i są asymetrycznie ucięte. Na dłoniach lalki widnieją czarne rękawiczki z różowym futerkiem, a na palcu prawej dłoni znajduje się cytrynowy pierścionek. Co więcej, z pleców Kitty wystaje długi, fioletowy ogon. Buty dziewczyny są fioletowe, na koturnie w kształcie kocich ogonów, a ich czubek jest pomalowany na różowo. Do lalki dołączono czarną torebkę w kształcie kieszonkowego zegarka oraz pamiętnik.

Book Party

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Book Party'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Ciekawostki

  • Kitty po angielsku znaczy kotek.
  • Nazwisko Kitty nawiązuje do postaci Kota z Cheshire (ang. Cheshire Cat).
  • Porozumiewa się z matką za pomocą magii Cheshire.
  • Pochodzi z Cheshire - miejsca pod Krainą Czarów.
  • Potrafi pojawić się jedynie pod postacią kociego uśmiechu.
  • Istnieje możliwość, że Kitty słyszy narratorów, ponieważ w odcinku "Tajemnica Kitty Cheshire" odpowiedziała na pytanie Madeline zanim ta je w pełni zadała oraz w odcinku "Strategie Miłości" sprzeczała się z Brooke przez cały odcinek o to jak i czy w ogóle dojdzie do pocałunku Bunny i Alistaira.

Meta timeline

  • 14 maja 2013: Mattel zastrzega znak towarowy dla Kitty Cheshire.
  • 30 maja 2013: Kitty Cheshire debiutuje w odcinku Świat Ever After High.
  • 18 czerwca 2013: Kitty Cheshire ma pierwszy mówiący debiut w Raven jest wściekła.
  • lipiec 2013: Kitty pojawia się w pamiętniku Madeline z serii Basic.
  • 8 października 2013: Kitty pojawia się w książce Księga Legend.
  • 1 października 2014: Oficjalny art Kitty zostaje ujawniony.
  • 1 października 2014: Profil Kitty zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • 10 października 2014: Zdjęcie pierwszej lalki Kitty zostaje ujawnione w internecie.
  • styczeń 2015: Pierwsza lalka Kitty zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • styczeń 2015: Wpisy z pamiętnika Kitty zostają ujawnione.

Galeria

Galeria webisodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki