Fandom

Ever After High Wiki

Kraina Czarów

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kraina Czarów
Kraina Czarów.jpg
Autor: Shannon Hale
Wydawca: Bukowy Las
ISBN: 978-83-64481-75-8
Data wydania: 20 maja 2015
Poprzednia: Krzywe zwierciadło
Następna: Once Upon a Time
Kup w Empiku
Kup ze strony wydawnictwa

Kraina Czarów (ang. A Wonderlandiful World) – trzecia książka z serii Ever After High autorstwa Shannon Hale, wydana 26 sierpnia 2014 roku. W Polsce została wydana 20 maja 2015 roku przez wydawnictwo "Bukowy Las". Książka została przełożona z jęz. angielskiego na polski przez Ewę Pater.

Oficjalny opis Edytuj

KTO ROZWIĄŻE TĘ ZAGADKĘ?

Od uczniów baśnioceum Ever After High oczekuje się, że bez dyskusji podpiszą Księgę Baśni, przyrzekając tym samym posłuszeństwo przeznaczeniu, które dostają w spadku od baśniowych rodziców. Gdy na scenę wkracza Raven Queen, oczekiwania te przestają być oczywiste. Nikt już nie ma pewności, co go czeka – nawet najszlachetniejsza ze wszystkich szlachetnie urodzonych dam, Apple White.

Sprawy poważnie komplikuje tajemniczy stwór z Krainy Czarów, który zaraża Ever After High szaloną magią. Baśniowa kraina pogrąża się w chaosie. Lizzie Hearts, przyszła królowa Krainy Czarów, Cedar Wood, drewniana córka Pinokia, i Madeline Hatter, dziedziczka Zaczarowanej Herbaciarni Szalonego Kapelusznika, jako jedyne nie tracą głowy. Zagrożona jest szkoła i jej uczniowie – to od dziewczyn zależy, czy uda się uchronić Krainę Baśni przed bardzo nieszczęśliwym zakończeniem. Trzecia książka o dzieciach bajkowych postaci, które uczęszczają do baśnioceum Ever After High.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki