FANDOM

Krzywe zwierciadło
Krzywe zwierciadło.jpg
Autor: Shannon Hale
Wydawca: Bukowy Las
ISBN: 978-83-64481-34-5
Data wydania: 19 listopada 2014
Poprzednia: The Tale of Two Sisters
Następna: Kraina Czarów
Kup w Empiku
Kup ze strony wydawnictwa

Krzywe zwierciadło (ang. The Unfairest of Them All) – druga książka z serii Ever After High autorstwa Shannon Hale, wydana 25 marca 2014 roku. W Polsce została wydana 19 listopada 2014 roku przez wydawnictwo "Bukowy Las". Książka została przełożona z jęz. angielskiego na polski przez Ewę Pater.

Oficjalny opis Edytuj

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najpiękniejszą w świecie?

Tylko czy zwierciadła zawsze mówią prawdę?

Ostatni doroczny Dzień Dziedzictwa pogrążył szkołę Ever After High w absolutnym chaosie. Miało być jak zwykle: uczniowie złożyliby swoje przysięgi i opowieści toczyłyby się według dobrze znanych scenariuszy. Wszystko zepsuła zbuntowana Raven Queen, córka Złej Królowej z baśni o Królewnie Śnieżce, której zachciało się walczyć o wolność. Po tym jak odmówiła udziału w ceremonii, nic nie mogło być pewne.

Decyzja Raven zniszczyła marzenia Apple White, córki Śnieżki. W baśni bez czarnego charakteru, dziewczyna nie otrzyma zatrutego jabłka ani wymarzonego królestwa. Popierają ją Szlachetnie Urodzeni – ta grupa uczniów nie chce żadnych zmian. Buntownicy stoją murem za Raven i chcą wyrwać się z okowów przeznaczenia, by samodzielnie pokierować swoim życiem.

Gdy Madeline Hatter, córka Szalonego Kapelusznika, ląduje w poważnych tarapatach, skłócone dziewczyny muszą połączyć siły i zjednoczyć baśnioceum, by móc uratować przyjaciółkę. Inaczej ta opowieść nie będzie miała Szczęśliwego Zakończenia.

Druga książka o dzieciach bajkowych postaci, które uczęszczają do baśnioceum Ever After High.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki