FANDOM

Księga Legend
Księga Legend.jpg
Autor: Shannon Hale
Wydawca: Bukowy Las
ISBN: 978-83-64481-04-8
Data wydania: 21 maja 2014
Poprzednia: N/A
Następna: N/A
Kup w Empiku
Kup ze strony wydawnictwa

Księga Legend (ang. The Storybook of Legends) – pierwsza książka z serii Ever After High autorstwa Shannon Hale, wydana 8 października 2013. W Polsce została wydana 21 maja 2014 roku przez wydawnictwo "Bukowy Las". Książka została przełożona z jęz. angielskiego na polski przez Ewę Pater.

Oficjalny opis

Co roku podczas Dnia Dziedzictwa uczniowie zaczarowanej szkoły Ever After High składają podpisy w Księdze Legend, przyrzekając tym samym podążać drogą wytyczoną przez poprzednie pokolenia Królewien Śnieżek, Książąt na Białych Koniach i Kopciuszków. Wierzą, że odmowa udziału w ceremonii oznacza, że ich baśnie obrócą się w pył – a oni wraz z nimi.

Raven Queen nie jest tego taka pewna. Jest córką Złej Królowej i celem jej życia ma być wręczenie zatrutego jabłka córce Śnieżki. W sercu dziewczyny płonie bunt. Jedno wie na pewno: Zło nie jest w jej stylu.

Z kolei Apple White, córka słynnej „najpiękniejszej w świecie”, wprost nie może się doczekać Dnia Dziedzictwa. Uroczystość przypieczętuje bowiem jej przyszłe Szczęśliwe Zakończenie. Los dziewczyny jest jednak nierozerwalnie spleciony z losem Raven, a jeśli niepokorna rówieśnica nie podpisze Księgi Legend, wówczas obie bohaterki czeka... no właśnie? ZAKOŃCZENIE TO DOPIERO POCZĄTEK...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki