FANDOM

LD logo.png

Legacy Day – linia lalek Ever After High. Poświęcona jest ona uczniom, którzy ubrali się na tytułowy Dzień Dziedzictwa. Pierwsze lalki z serii zostały wydane we wrześniu 2013 roku. Były to Apple White, Raven Queen i Briar Beauty.

W czerwcu 2014 roku, linia została wzbogacona o trzy kolejne lalki. Swojej odsłony doczekała się Ashlynn Ella, Cerise Hood oraz Madeline Hatter.

2013

Apple White

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Legacy Day'
  • Wydanie: wrzesień 2013
  • Numer asortymentu: BCF47
  • Numer modelu: BCF49

W tej serii włosy Apple są lekko pofalowane. Grzywka dziewczyny znajduje się natomiast na prawej stronie czoła. Na czubku głowy lalki widnieje mały kok. Na nim można zauważyć złotą koronę z białymi łańcuchami, ozdobionymi gdzieniegdzie czerwonymi oczkami. Uszy Apple przebite są białymi kolczykami z czerwoną kokardką. Szyję dziewczyny zdobi złota kolia z czerwonymi kamieniami. Lalka ubrana jest w sukienkę, w której można wyróżnić dwie części. Pierwsza jest biała, ozdobiona złotymi zdobieniami oraz czerwonymi falbankami. Utrzymuje się ona na czarnej siateczce wiązanej na plecach Apple. Obie części oddzielone są złotą koronką, znajdującą się w pasie dziewczyny. Druga część ubranka jest dwuwarstwowa. Pierwsza warstwa jest bordowa, ozdobiona złotym brokatem. Druga jest czerwona. Obie natomiast mają wycięcie do wysokości kolan lalki. Na prawym przedramieniu Apple widnieje złota bransoleta, natomiast na jej lewym nadgarstku można zobaczyć białą. Co więcej, dziewczyna ma na sobie również białą pelerynę, ozdobioną srebrną kratą i czerwonymi zawijasami. Utrzymuje się ona na białym łańcuchu z dwiema czerwonymi kokardami. Buty Apple są białe, ozdobione złotymi zdobieniami oraz trzema łańcuchami z czerwoną kokardą. Do lalki dołączona jest złota księga z kluczem w tym samym kolorze oraz biała, prostokątna torebka z czerwoną kokardą, utrzymująca się na złotym łańcuchu.

Raven Queen

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Legacy Day'
  • Wydanie: wrzesień 2013
  • Numer asortymentu: BCF47
  • Numer modelu: BCF48

W tej serii włosy Raven związane są w koński ogon. Ponadto, na jej głowie widnieje srebrna korona z fioletowymi zdobieniami. Uszy dziewczyny przebite są srebrnymi kolczykami, które swym kształtem przypominają strzały. Lalka ubrana jest w fioletowy kombinezon na ramiączkach i z długimi nogawkami. Podzielony jest on na dwie wizualne części srebrnym paskiem oraz fioletową falbanką i białą siateczką. Górna część ozdobiona jest srebrnymi trójkątami, podczas gdy dolną zdobią ciapki tego samego koloru. Na obu nadgarstkach Raven widnieją bransolety. Na prawej znajduje się srebrna, a na lewej - czarna. Co więcej, dziewczyna ma na sobie również szarą pelerynę z gęstymi, czarnymi zdobieniami. Utrzymuje się ona na srebrnej kolii z wygrawerowanymi sznurami oraz ozdobioną fioletowymi piórami. Z jej tyłu wyrasta wysoki, srebrny kołnierz. Buty Raven są wysokie, sięgają łydek dziewczyny. Mają one liczne trójkątne wyżłobienia, a dodatkowo "obszyte są" srebrnymi zdobieniami. Można również zauważyć, że buty odsłaniają palce dziewczyny. Do lalki dołączona jest fioletowa księga ze srebrnym kluczem oraz fioletowa torebka w kształcie kuli, która utrzymuje się na srebrnym łańcuchu.

Briar Beauty

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Legacy Day'
  • Wydanie: wrzesień 2013
  • Numer asortymentu: BCF47
  • Numer modelu: BCF50

W tej serii włosy Briar są dość mocno pofalowane. Na głowie dziewczyny znajduje się srebrna tiara, ozdobiona różowymi różyczkami. Uszy lalki przebite są różowymi kolczykami w kształcie kwiatu róży. Szyję Briar zdobi srebrny naszyjnik. Dziewczyna ubrana jest w różową sukienkę. Jest ona przepasana czarnym paskiem z ćwiekami, ozdobionym srebrną, masywną broszką. Górna część ubranka pokryta jest czarną siateczką. Dolna natomiast jest ostro wycięta wzdłuż lewej nogi lalki. Jest ona również ozdobiona czarną siateczką z różowymi kolcami, srebrnymi diamencikami oraz wzorkiem przypominającym róże. Na lewym nadgarstku Briar można zauważyć srebrną bransoletę, natomiast na wskazującym palcu jej prawej dłoni widnieje różowy pierścionek w kształcie róży. Co więcej, dziewczyna ubrana jest również w pelerynę wykonaną z czarnej siateczki. Ozdobiona jest ona różami i kolcami ze srebrnego brokatu oraz wzorem z czarnych róż. Utrzymuje się ona na różowych falbanach z czarnymi obszyciami, które znajdują się przy szyi Briar. Buty dziewczyny są czarne, ozdobione różowymi kokardami ze srebrnymi elementami, a ich obcas wyposażony jest w kolce. Do lalki dołączona jest różowa księga z kluczem w tym samym kolorze oraz różowa torebka w kształcie kwiatu róży.

2014

Ashlynn Ella

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Legacy Day'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BCF47
  • Numer modelu: BJH49

W tej serii włosy Ashlynn są pofalowane i sięgające bioder. Co więcej, widnieje w nich kilka warkoczyków. Na głowie dziewczyny znajduje się natomiast koralowa korona w kształcie liści, ozdobiona złotym elementem. Uszy lalki przebite są turkusowymi kolczykami, również kształtem przypominającymi liście. Jej szyję natomiast zdobi złoty naszyjnik z koralowym oczkiem. Ashlynn ubrana jest w turkusową sukienkę, która sięga kolan. Ozdobiona jest ona złotymi nićmi, a utrzymuje się na różowej siateczce z bufiastymi rękawkami. Do ubrania doszyty jest dwuczęściowy tren - pierwsza jego część stanowi turkusowy materiał, ozdobiony kwiatowymi motywami, a drugi - siateczkę tego samego koloru. Na obu nadgarstkach dziewczyny widnieją złote bransoletki, a na palcu prawej dłoni - pierścionek tego samego koloru. Nogi Ashlynn pokryte są czarnymi kabaretkami. Jej buty to koralowe botki na wysokim obcasie, wiązane na rzemykach. Do lalki dołączona jest miętowa księga ze złotym kluczem oraz złota torebka.

Madeline Hatter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Legacy Day'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BCF47
  • Numer modelu: BJH47

W tej serii włosy Madeline są mocno pokręcone oraz ozdobione czarną opaską ze złotym kapeluszem z niebieską tasiemką. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami w kształcie czajników. Lalka ubrana jest w fioletową koszulę z żabotem tego samego koloru. Ozdobiony jest on złotą broszką. Na ubraniu widnieje błękitna marynarka w pionowe złote pasy oraz czarnym kołnierzem. Jej rękawy są wywinięte oraz wykończone fioletowym materiałem. Na dłoniach Madeline widnieją czarne rękawiczki z białą falbaną z bordową kokardką. Lalka ma na sobie również błękitne rybaczki w srebrne cekiny. Do ubrania zostały doszyte cztery treny - pierwszy jest wykonany z białej siateczki, drugi z bordowego, połyskującego materiału, trzeci z przeźroczystego, ozdobionego złotym brokatem, a czwarty - czarnym, wykonanym z siateczki. Nogi dziewczyny pokryte są również białymi podkolanówkami ze złotymi wzorkami. Buty Madeline są złote, wiązane przed kostką, a ich obcas, oprócz koloru złotego, ozdobiony jest niebieską, różową oraz czarną farbą. Co więcej, jest on w kształcie ustawionych na siebie filiżanek. Do lalki dołączona jest bordowa księga z kluczem tego samego koloru oraz biała torebka na czarnej rączce, ozdobiona fioletowymi wzorkami, która swoim kształtem imituje torebkę od herbaty.

Cerise Hood

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Legacy Day'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BCF47
  • Numer modelu: BJH48

W tej serii grzywka Cerise zaczesana jest na lewą stronę czoła. Uszy dziewczyny natomiast, przebite są srebrnymi kolczykami w kształcie łańcucha. Lalka ubrana jest czarną w sukienkę na ramiączkach. Ozdobiona jest ona srebrną kratką oraz długim trenem. Całość przepasana jest brązowym paskiem z rzemykami oraz srebrnym łańcuchem, zakończonym pomponem. Na sukienkę została również założona czerwona, błyszcząca peleryna z kapturem. Jest on obszyty burym futerkiem. Peleryna natomiast ozdobione jest czarnym wzorem przedstawiającym zimowy las. Całość utrzymuje się na kilku czerwonych łańcuchach. Na prawym nadgarstku Cerise widnieje brązowa bransoletka, a na palcu tej samej dłoni - srebrny pierścionek. Na nogach dziewczyny widnieją czerwone rajtuzy. Jej buty to czarne botki z odkrytymi palcami, ozdobione srebrnym łańcuchem. Do lalki dołączona jest czerwona księga z perłowym kluczem oraz okrągła, brązowa torebka z czerwonymi rączkami.

Ciekawostki

Galeria

Lalki z serii Ever After High
Rok Linie lalek
2013 BasicLegacy DayGetting Fairest
2014 BasicSan Diego Comic-Con InternationalHat-Tastic PartyLegacy DayThronecomingMirror MeachSpring UnsprungThrough The Woods
2015 BasicSan Diego Comic-Con InternationalJust SweetDate NightSpring UnsprungSchool SpiritSugar CoatedWay too WonderlandEnchanted PicnicFairest on IceHeartstruckRoyally Ever AfterTriCastleOnDragon GamesBook PartyDragon Games: Forest PixiesLalki niskobudżetowe

2016

BasicSan Diego Comic-Con InternationalDragon GamesBirthday BallCarnival DateEpic WinterEpic Winter: Snow PixiesLalki niskobudżetowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki