Fandom

Ever After High Wiki

Lizzie Hearts

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Ściąć jej głowę! Cytat2.png
Lizzie Hearts w "Raven jest wściekła"
Lizzie Hearts
Postacie
Lizzie art.png
Rodzic: Królowa Kier
Historia rodzica: Alicja w Krainie Czarów
Urodziny: 18 stycznia
Strona: Royalsi
Współlokator: Duchess Swan
Najskrytsze pragnienie: Jestem dumna z mojego dziedzictwa, chociaż chciałabym być milszą Królową Kier. Od tego krzyczenia boli mnie gardło.
Magiczna umiejętność: Jednym ruchem ręki potrafię zbudować z kart wszystko, co można sobie wyobrazić.
Sprawy sercowe: Będę o tym myśleć, kiedy wrócę do Krainy Czarów.
Co mi działa na nerwy: Kiedy ludzie traktują moje słowa zbyt dosłownie. Kiedy krzyczę "SKRÓCIĆ O GŁOWĘ", jest to mój czarymarystyczny sposób na powiedzenie "Proszę" i "Dziękuję".
Ulubiony przedmiot w szkole: Grimmnastyka. Uwielbiam grę w krykieta. Nawet wybrali mnie na kapitana drużyny!
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Sztuka Nikczemności. Dlaczego wszyscy myślą, że jestem niemiła? Moim przeznaczeniem jest zostać jedną wielką zagadką!
Najlepsi przyjaciele od serca: Kitty Cheshire i Madeline Hatter to jedyne osoby, które mnie rozumieją. Dosłownie.

Doll diary icon.png Pamiętnik Lizzie Hearts

Lizzie Hearts – córka Królowej Kier, postaci z Alicji w Krainie Czarów. W konflikcie przeznaczeń, zdecydowanie popiera Royalsów, ze względu na swoje królewskie pochodzenie oraz chęć podtrzymywania rodzinnych tradycji. Dziewczyna pragnie jednak zostać znacznie łagodniejszą królową, niż jej matka. Lizzie ma problemy z wyrażaniem swoich emocji, co jest przyczyną wielu nieporozumień w relacjach z innymi. Dziewczyna niekiedy posuwa się za daleko, dosłownie interpretując rady swojej matki na drodze do spełniania przeznaczenia. Sama również przyznaje, że uczniowie często za bardzo biorą do siebie jej bojowe okrzyki i rozkazy. Ma dość okrutną reputację w szkole. Większość uczniów boi się do niej odezwać. Lizzie ma tendencję do ścinania niemal wszystkiego - od innych uczniów aż po przedmioty martwe, takie jak jedzenie lub karty do gry. Była uczennicą Wonderland High w Krainie Czarów.

Osobowość

Podobnie jak jej matka, Lizzie ciągle skazuje innych na ścięcie, jednak w rzeczywistości jest bardzo urocza. Jej zachowanie jest przyczyną wielu nieporozumień w kontaktach z innymi uczniami. Mimo tego, dziewczyna uwielbia swoje przeznaczenie, chociaż planuje być bardziej litościwą królową, niż jej rodzicielka. Jest nieprzystępna i bardzo poważna. Lizzie lubi również grać w karty i projektować ubrania.

Dziewczyna potrafi naprędce jednym ruchem dłoni zbudować z kart wszystko, o czym zamarzy. Dodatkowo, może poruszać kartami w powietrzu.

Wygląd

Lizzie ma sięgające bioder czarne włosy w połowie upięte w wysoki, czerwony kok przy pomocy złotej korony. Po obu stronach jej twarzy swobodnie opadają dwa czerwone kosmyki. Lizzie ma jasną skórę. Na lewym oku dziewczyny widnieje czerwone serce. Nie wiadomo czy jest to znamię, czy tatuaż. Jej oczy są błękitne. Na twarzy córki Królowej Kier zazwyczaj widać poważną, trochę ponurą minę.

Baśń

Alicja w Krainie Czarów – (oryginalny tytuł) Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów, jednak pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, choć w całej książce nie ma o czarach ani słowa.

Książka zachowuje absurdalną logikę snu, jest wypełniona satyrycznymi aluzjami do przyjaciół i wrogów Dodgsona, parodiami szkolnych wierszyków, których uczyły się w XIX wieku brytyjskie dzieci, zawiera także odniesienia lingwistyczne i matematyczne.

Królowa Kier jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w powieści, oprócz Marcowego Zająca, Kota z Cheshire, Szalonego Kapelusznika i samej Alicji.

Relacje

Rodzina

Lizzie jest córką Królowej Kier, postaci z książki Alicja w Krainie Czarów.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Lizzie są Kitty Cheshire (najlepsza przyjaciółka) oraz Madeline Hatter. Dziewczyna twierdzi, że właśnie one jako jedyne ją rozumieją. Lizzie przyjaźni się także z Alistairem Wonderland i Bunny Blanc. Dobrą przyjaciółką dziewczyny jest również Briar Beauty ponieważ w odcinku Lizzie rządzi na boisku, wspierała Lizzie i starała się ją zrozumieć i często widywane są razem. Możliwe, że ma ona również dobry kontakt z Duchess Swan, zważywszy na to, że jest ona jej współlokatorką, jednak niemal nigdy nie są widywane razem. Dziewczyna przyjażni się również z Courtly Jester.

Miłość

Dziewczyna jest zauroczona w Daringu Charmingu i nawet była z nim na randce.

Zwierzak

Once Upon A Pet A Collection of Little Pet Stories - Shuffle.jpg

Domowym pupilem Lizzie jest jeż o imieniu Shuffle. Podobnie jak inni uczniowie z Krainy Czarów, dziewczyna spotkała swojego zwierzaka podczas specjalnych zajęć do tego przeznaczonych. Shuffle opisywana jest jako miła w dotyku.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: BBD51
  • Numer modelu: BJG98

W tej serii włosy Lizzie upięte są w wysoki kok. Utrzymują się one na złotej, bogato rzeźbionej koronie. Reszta jej włosów jest lekko pofalowana i opada swobodnie, sięgając ud dziewczyny. Uszy Lizzie przebite są złotymi kolczykami w kształcie serc. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę bez rękawów. Ozdobiona jest ona czerwonym żabotem oraz złotymi i czerwonymi wyszywanymi wzorkami, przedstawiającymi serca. Ubranko sięga do ud dziewczyny. Doszyty został do niego również kawałek materiału, którego wzór przedstawia złoto-czerwoną szachownicę. Na dłoniach Lizzie znajdują się czarne rękawiczki z falbanką, a palcu prawej dłoni - złoty pierścionek. Na nogach lalki znajdują się czarne rajstopy, ozdobione czerwonymi sercami. Buty Lizzie to czerwone botki na żółtym obcasie w kształcie karty do gry. Ozdobione zostały również złotymi wstawkami w kształcie kart. Do lalki dołączona jest czerwona torba w kształcie serca ze złotą rączką oraz pamiętnik.

Spring Unsprung

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Spring Unsprung'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDM49
  • Numer modelu: CDM54

W tej serii grzywka Lizzie zaczesana jest do tyłu. Co więcej, jej włosy sięgają do bioder i są one pokręcone. Głowę dziewczyny zdobi złota tiara z trzeba czerwonymi różami i złotą koroną. Jej szyję natomiast - duży, czerwony żabot z dwoma sznurami korali tego samego koloru. Lalka ubrana jest w dwuczęściową sukienkę, przedzieloną bordową falbanką. Górna część jest czarna i ozdobiona wzorem przedstawiającym czarne i złote róże. Druga partia jest natomiast biała, w czarne i czerwone romby. Na lewym nadgarstku Lizzie widnieje długa złota bransoletka. Jej buty są bordowe, na wysokim obcasie. Są one także rzeźbione na kształt serc. Do lalki dołączono czerwoną, prostokątną torebkę ze złotą rączką.

Way too Wonderland

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Way too Wonderland'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CJF39
  • Numer modelu: CJF43

W tej serii grzywka Lizzie ułożona jest po obu stronach czoła, a ponadto, jest ona pokręcona i z czerwonymi i fioletowymi pasemkami. Część włosów dziewczyny jest także spięta w kok w tych samych kolorach. Reszta włosów jest czarna i pofalowana. Czubek głowy lalki ozdobiony jest złotą koroną z perłami i sercami, w której umieszczono gigantycznego flaminga. Uszy dziewczyny przebite są błękitnymi kolczykami w kształcie figury szachowej. Jej szyję z kolei zdobi złoty naszyjnik z pereł i serc, połączony z naramiennikami. Przytwierdzono do niego także potężny, bogato rzeźbiony, plastikowy kołnierz. Lalka ubrana jest w błękitną sukienkę bez ramiączek, sięgającą do połowy uda. Ozdobiona jest ona dwiema dodatkowymi warstwami materiału, przyszytymi w pasie. pierwsza z nich jest szkarłatna i ozdobiona fioletowymi zawijasami. Druga jest podobna, jednakże widnieją na niej także złote sznury pereł, czarne serca oraz karty do gry. Na dłoniach Lizzie widnieją czarne rękawiczki z białą koronką, natomiast na palcu prawej dłoni znajduje się złotym pierścionek w kształcie jeża. Nogi lalki pokryte są czarnymi rajtuzami. Buty dziewczyny są złote i przypominają swoją strukturą karty. Na ich czubku widnieje różowe serce, a ich obcas jest w kształcie figur karcianych. Do lalki dołączono złotą torebkę w kształcie kieszonkowego zegarka oraz pamiętnik.

Book Party

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Book Party'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

TriCastleOn

  • Lalka
  • Linia: 'TriCastleOn'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Meta timeline

  • 7 luty 2013: Mattel zastrzega znak towarowy dla Lizzie Hearts.
  • 30 maja 2013: Lizzie debiutuje w odcinku Świat Ever After High.
  • czerwiec 2013: Lizzie pojawia się w pamiętniku Raven Queen z serii Basic.
  • 18 czerwca 2013: Lizzie ma pierwszy mówiący debiut w Raven jest wściekła.
  • 8 października 2013: Lizzie pojawia się w książce Księga Legend.
  • 23 lutego 2014: Oficjalny art Lizzie zostaje ujawniony.
  • 26 marca 2014: Profil Lizzie zostaje opublikowany na stronie internetowej Ever After High.
  • 17 kwietnia 2014: Zdjęcie lalki Lizzie zostaje pokazane w internecie.
  • lipiec 2014: Pierwsza lalka Lizzie zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • lipiec 2014: Wpisy z pamiętnika dziewczyny zostają ujawnione.

Ciekawostki

  • Swoje urodziny obchodzi 18 stycznia.
  • Dziewczyna często skazuje innych na ścięcie, lecz mówiąc tak wcale nie ma tego na myśli.
  • Lizzie ciągle coś przycina, np. kwiaty Dextera dla Raven, piankę na kawie, karty do gry i jedzenie.
  • Córka Królowej Kier uwielbia serca i kwiaty, zwłaszcza czerwone róże.

Galeria

Galeria odcinków

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki