Fandom

Ever After High Wiki

Madeline Hatter

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Jak to? Do narratorów! Ty ich nie usłyszysz, Raven. Tylko ja mogę. Cytat2.png
Madeline w odcinku "Bajka Raven: Opowieść Zbuntowanej"
Madeline Hatter
Postacie
Maddeline art.jpg
Rodzic: Szalony Kapelusznik.
Historia rodzica: Alicja w Krainie Czarów.
Urodziny: 8 czerwca
Strona: Rebelsi
Współlokator: Kitty Cheshire
Najskrytsze pragnienie: Poznać zwariowany świat i zostać właścicielką najsłynniejszej w całej krainie Zaczarowanej Herbaciarni!
Magiczna umiejętność: Z mojego kapelusza mogą wyciągnąć dosłownie wszystko. Serwisy do herbaty, podręczniki, białe króliki... to wszystko gdzieś tam jest.
Sprawy sercowe: Czekam na przeuroczą chwilę, gdy z chłopcem jak ja szalonym herbatkę wypiję!
Co mi działa na nerwy: Wszyscy myślą, że jestem szalona. I nikt mi nie wierzy, kiedy mówię, że umiem patrzeć w przyszłość.
Ulubiony przedmiot w szkole: Chemioczary. Uwielbiam robić mikstury powiększające i pomniejszające!
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Debatowanie. Gdyby więcej osób mówiło zagadkami, może lepiej radziłabym sobie z tym przedmiotem.
Najlepsi przyjaciele od serca: Raven Queen i Cedar Wood. Ale tak naprawdę to lubię wszystkich!

Doll diary icon.png Pamiętnik Madeline Hatter

Madeline Hatter - córka Szalonego Kapelusznika, postaci z książki "Alicja w Krainie Czarów”. W konflikcie przeznaczeń, opowiada się ona po stronie Rebelsów, będąc w ogólnym przekonaniu, że ludzie powinni mieć swobodę wyboru swojej historii. Mimo to, dziewczyna tak na prawdę pragnie podążać śladami swojego ojca, popierając jednocześnie marzenie swojej przyjaciółki Raven Queen. Madeline spędza dużą część swojego wolnego czasu w pracy w Zaczarowanej Herbaciarni w Wiosce Końca Książki, której właścicielem jest jej ojciec. Dziewczyna uwielbia każdą czynność, którą tam wykonuje, od zbierania składników, poprzez parzenie herbaty, aż do serwowania jej klientom. Tak, jak wszystkie postacie z Krainy Czarów, ma ona dostęp do tamtejszej magii, jednakże wyraźnie zaznaczono, że żaden z uczniów w chwili obecnej nie jest w stanie przejąć nad nią całkowitej kontroli. Madeline jako jedna z nielicznych postaci może porozumiewać się z Narratorami. Została przeniesiona do Ever After High z Wonderland High.

Osobowość

Madeline jest żywiołowa, energiczna i bardzo przyjacielska. Generalnie, interpretuje rzeczy bardziej pozytywnie, niż są one w rzeczywistości. Dziewczyna bardzo lubi herbatę i nie rozstaje się ze swoim zestawem do niej oraz swoim kompanem od filiżanki, orzesznicą o imieniu Earl Grey. Maddie często mówi w zagadkowym - języku z Krainy Czarów. 

Ze swojego kapelusza Maddie może wyciągnąć każdy przedmiot. Najczęściej jest to serwis do herbatki. 

Wygląd

Madeline ma długie, kręcone włosy w kolorze fuksji i turkusu. Jej oczy są niebieskie, a skóra - jasna. Strój dziewczyny zazwyczaj składa się z wielu niedopasowanych wzorów w jaskrawych kolorach.

Baśń

Alicja w Krainie Czarów – (oryginalny tytuł) Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów, jednak pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, choć w całej książce nie ma o czarach ani słowa.

Książka zachowuje absurdalną logikę snu, jest wypełniona satyrycznymi aluzjami do przyjaciół i wrogów Dodgsona, parodiami szkolnych wierszyków, których uczyły się w XIX wieku brytyjskie dzieci, zawiera także odniesienia lingwistyczne i matematyczne.

Relacje

Rodzina

Madeline jest córką Szalonego Kapelusznika, postaci z książki "Alicja w Krainie Czarów".

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółkami Madeline są Raven Queen i Cedar Wood, chociaż jej osobowość sprawia, że w każdym potrafi znaleźć coś dobrego. Jej bliską przyjaciółką jest również Cerise Hood. Dziewczyna przyjaźni się się również ze swoimi przyjaciółkami z Krainy Czarów - Kitty Cheshire oraz Lizzie Hearts, a także Alistairem Wonderland i Bunny Blanc.

Earl Grey.jpg

Miłość

Madeline nie jest zakochana, ale szuka chłopca, który będzie tak samo szalony jak ona.

Zwierzę

Zwierzakiem Madeline jest orzesznica o imieniu Earl Grey. Tak samo jak jej właścicielka, zwierzę bardzo lubi pić herbatę.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: BBD43

Na głowie Madeline znajduje się fioletowy kapelusz, który wyglądem przypomina filiżankę. Poza tym, ozdobiony jest złotymi elementami, a utrzymuje się na błękitnej opasce. Na szyi dziewczyna zawieszony jest niebieski naszyjnik, ozdobiony żółtą kokardką. Madeline ubrana jest w purpurową sukienkę z bufiastymi rękawami. W talii, lalka przepasana jest niebieską wstążką. Dolna część ubranka ozdobiona jest złotymi nićmi, natomiast górna - białą siateczką. Spod dolnej części wystają dwie kolejne warstwy ubranka - jedna, w biało-niebieskie pionowe pasy, a druga - wykonana z czarnej siateczki. Dłonie lalki pomalowane są na niebiesko oraz w białe kropki, a na nadgarstkach widnieją białe falbany. Całość imituje rękawiczki. Na nogach Madeline znajdują się białe rajstopy w niebieskie kropki, natomiast na jej nogach - białe buty ze złotym, zakręconym obcasem. Do lalki dołączony jest złoty czajnik z białymi i niebieskimi zdobieniami oraz fioletowa szczotka.

Getting Fairest

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Getting Fairest'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDB13
  • Numer modelu: BDB15

W tej serii włosy Madeline są upięte w dwa kucyki. Co więcej, na głowie dziewczyny znajduje się niebieska opaska ze złotym imbryczkiem. Lalka ubrana jest w białą koszulę nocną, obszytą niebieską tasiemką przy dekolcie. Ubranko ozdobione jest wzorkami przedstawiającymi fioletowe i niebieskie kubki. Dodatkowo, wykończone jest ono falbanką w czarno-białe pionowe paski. Całość dopełnia błękitny szlafrok z różową falbanką jako obszyciem. Buty Madeline to fioletowe kapcie na koturnie. Do lalki dołączona jest fioletowa szafka ze złotym szczytem i dwiema niebieskimi półkami. Pierwsza półka jest stojakiem na opaski. Widnieją na niej dwie - jedna czarna, z fioletową filiżanką, druga - fioletowa z niebieskim kapeluszem. Na drugiej półce widnieje niebieska puderniczka. W pudełku znajduje się również szczotka.

Hat-Tastic Party

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Hat-Tastic Party'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BJH36
  • Numer modelu: BJH36

W tej serii włosy Madeline są lekko pokręcone oraz związane w koński ogon. Grzywka dziewczyny zaczesana jest na lewą stroną czoła. Ponadto, czubek jej głowy ozdobiony jest czarnym kapeluszem z fioletową wstążką, utrzymującym się na żółtej opasce. Szyję lalki zdobi złoty naszyjnik, a jej dłonie czarne rękawiczki z kokardami. Madeline ubrana jest w sukienkę z pionowe biało-niebieskie pasy. Utrzymuje się ona na błękitnych, bufiastych ramiączkach. Co więcej, ozdobiona jest ona fioletową kokardą w białe kropki, a jej dół - koronką oraz wzorem przedstawiającym filiżanki. Do dolnej części została również doszyta fioletowa siateczka. Na nogach lalki widnieją czarne rajtuzy, a jej buty są złote, z przodem w kształcie czajnika. Do lalki zostały dołączone dwa stoliki, zastawa do herbaty oraz kanapa.

Legacy Day

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Legacy Day'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BCF47
  • Numer modelu: BJH47

W tej serii włosy Madeline są mocno pokręcone oraz ozdobione czarną opaską ze złotym kapeluszem z niebieską tasiemką. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami w kształcie czajników. Lalka ubrana jest w fioletową koszulę z żabotem tego samego koloru. Ozdobiony jest on złotą broszką. Na ubraniu widnieje błękitna marynarka w pionowe złote pasy oraz czarnym kołnierzem. Jej rękawy są wywinięte oraz wykończone fioletowym materiałem. Na dłoniach Madeline widnieją czarne rękawiczki z białą falbaną z bordową kokardką. Lalka ma na sobie również błękitne rybaczki w srebrne cekiny. Do ubrania zostały doszyte cztery treny - pierwszy jest wykonany z białej siateczki, drugi z bordowego, połyskującego materiału, trzeci z przeźroczystego, ozdobionego złotym brokatem, a czwarty - czarnym, wykonanym z siateczki. Nogi dziewczyny pokryte są również białymi podkolanówkami ze złotymi wzorkami. Buty Madeline są złote, wiązane przed kostką, a ich obcas, oprócz koloru złotego, ozdobiony jest niebieską, różową oraz czarną farbą. Co więcej, jest on w kształcie ustawionych na siebie filiżanek. Do lalki dołączona jest bordowa księga z kluczem tego samego koloru oraz biała torebka na czarnej rączce, ozdobiona fioletowymi wzorkami, która swoim kształtem imituje torebkę od herbaty.

Mirror Beach

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Mirror Beach'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CLC64
  • Numer modelu: CLC67

W tej serii włosy Madeline sięgają bioder i są mocno pokręcone. Na czubku jej głowy znajdują się niebieskie okulary przeciwsłoneczne w bogato zdobionych oprawkach. Z kolei na szyi dziewczyny znajduje się złoty, długi naszyjnik. Lalka ubrana jest w niebieski, jednoczęściowy kostium kąpielowy, wiązany na szyi. Ozdobiony on został różowym, połyskującym melanżem. Całość przepasana jest różowym pareo z fioletowymi wzorkami i czarną falbanką, które utrzymuje się na czarnej gumce. Buty Madeline są niebieskie, na koturnie i z odkrytymi palcami. Wiązane są one na kostce.

Sugar Coated

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Sugar Coated'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: CHW45

W tej serii włosy Madeline są lekko pofalowane. Na czubku jej głowy została umieszczona biała opaska z filiżanką tego samego koloru, w której znajduje się brązowa herbata. Uszy dziewczyny zostały przebite jasnobrązowymi kolczykami w kształcie serc. Lalka ubrana jest w ciemnobrązową sukienkę z rękawami sięgającymi łokci. Ozdobiona jest ona błękitnym kołnierzem, jasnoróżowymi końcami rękawów,fioletową falbanką oraz białymi kropkami. Ponadto, jej dół "spływa" na białą, dolną część sukienki. Madeline ma także na sobie biały fartuszek, ozdobiony wzorem przedstawiającym ciasta, który przewiązuje fioletowa wstążka, która również go utrzymuje. Buty dziewczyny to brązowe szpilki, założone na białe skarpetki. Co więcej, ozdobione są one różową polewą na czubkach. Do lalki dołączono biały dozownik na lukier oraz waniliowe lody z karmelową polewą, znajdujące się w srebrnym naczyniu.

Way too Wonderland

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Way too Wonderland'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CJF39
  • Numer modelu: CJF40

W tej serii włosy Madeline są mocno pokręcone. Co więcej, czubek jej głowy ozdobiony jest gigantycznym, błękitnym kapeluszem z różową wstążką, błękitną podobizną czajnika oraz kilkoma białymi kartami no gry. Całość utrzymuje się na czarnej opasce. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami w kształcie zegarków. Jej szyja ozdobiona jest wisiorkiem z podobną ozdobą, z tą różnicą, że całość ma malinowy odcień. Lalka ubrana jest w błękitną sukienkę, sięgającą do połowy uda. Na nią założony został niebieski płaszcz z asymetrycznym, rozkloszowanym dołem, rękawami, sięgającymi łokci oraz dużym kołnierzem. Całość ozdobiona jest ciemniejszymi spiralami, różowymi rysunkami kapeluszy i filiżanek oraz czarnymi sercami. Całość przepasana jest liliową wstążką z kokardą w fioletowe kropki. Na dłoniach Madeline widnieją czarne rękawiczki z falbaną, natomiast na palcu prawej dłoni - różowy pierścionek w kształcie kapelusza. Nogi dziewczyny pokryte są łososiowymi rajtuzami. Jej buty są niebieskie, a ich obsas przypomina stos filiżanek. Do lalki dołączono błękitną torebkę w kształcie podręcznego zegarka oraz pamiętnik.

Epic Winter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Epic Winter'
  • Wydanie: kwiecień 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Lalki niskobudżetowe

  • Lalka

Ciekawostki

  • Słyszy wypowiedzi narratorów i może z nimi rozmawiać.
  • Obchodzi urodziny 8 czerwca.
  • Imię Madeline zaczyna się od angielskiego wyrazu "mad" oznaczającego "szalony".
  • Włada językiem zagadkowym.
  • Ulubiony kolor Madeline to niebieski.
  • Na drugie imię ma Ksylofon. Dowiadujemy się tego w filmie "Smocze Igrzyska".
  • W "Smoczych Igrzyskach" Madeline wspomina krainę potworów i Straszyceum w odpowiedzi na słowa Raven, kiedy ta mówi że powinna opuścić Ever After High, kiedy zakwestionowała swoje przeznaczenie czarnego charakteru i udać się gdzieś, gdzie nikt nie słyszał o Złej Królowej ani o Śnieżce gdzie nie ma żadnych bajek.

Meta timeline

  • 30 maja 2013: Strona internetowa o Ever After High jest opublikowana, znajduje się w niej profil Madeline Hatter.
  • 30 maja 2013: Oficjalny art zostaje udostępniony.
  • 30 maja 2013: Madeline debiutuje w odcinku Świat Ever After High.
  • 31 maja 2013: Mattel zastrzega znaki towarowe dla Madeline Hatter.
  • lipiec 2013: Pierwsza lalka Madeline zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • lipiec 2013: Wpisy z pamiętnika Madeline zostają ujawnione.
  • 3 września 2013: Madeline pojawia się w książce Historia Madeline Hatter.

Galeria

Galeria odcinków

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki