FANDOM

Meeshell Memaid
Postacie
Profile Art - Meeshell Mermaid
Rodzic: Mała Syrenka
Historia rodzica: "Mała Syrenka"
Urodziny:  ?
Strona: Rebelsi
Współlokator: Farrah Goodfairy
Najskrytsze pragnienie: Czekam na dzień, gdy opuszczę swoją muszlę, aby odegrać własną historię na scenie i na ekranie!
Magiczna umiejętność: Moje umiejętności kontrolowania wody i rozmawiania z morskimi stworzeniami pomagają mi w wielu sytuacjach.
Sprawy sercowe: Z moim Księciem z Bajki kontaktuję się przez Internet. To związek na odległość i nie poznaliśmy się jeszcze w realu, ale nie martwcie się – na pewno nie próbuje mnie oszukać. Choć ja nie powiedziałam mu jeszcze, że jestem syrenką.
Co mi działa na nerwy: Wystarczy odrobina wody i już zamieniam się w syrenę.
Ulubiony przedmiot w szkole: Chór! Podczas zajęć wokalnych mogę śpiewać i występować bez presji wynikającej z bycia w centrum uwagi.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Czy ktoś jeszcze oprócz mnie nie rozumie Ratowania Damy w Opałach? Nie mogę być chyba jedyną, która na koniec SAMA ratuje swojego Księcia? Dwunożni są dziwni.
Najlepsi przyjaciele od serca: Apple White i Holly O’Hair zawsze były moimi największymi fankami.

Doll diary icon Brak

Meeshell Mermaid - córka Małej Syrenki.                              

OsobowośćEdytuj

Messhell bardzo boi się próbować nowych rzeczy, jest też wstydliwa jeśli chodzi o kontakt z nowo poznanymi osobami. Lepiej czuje się w wodzie niż na lądzie, gdzie bywa nieporadna i nieśmiała. Boi się również występować przed publicznością.

BaśńEdytuj

Mała syrenka (duń. Den lille Havfrue) – baśń Hansa Christiana Andersena o syrenie, która zakochała się w człowieku, który był księciem. Opowiadanie to zostało opublikowane po raz pierwszy w 1837 roku. Andersenowska Mała syrenka była inspiracją dla duńskiego rzeźbiarza Edvarda Eriksena. Posąg jego dłuta, noszący tę samą nazwę, co jego literacki pierwowzór, stanął na nadbrzeżu portu w Kopenhadze, stając się jednym z symboli Danii. Mała syrenka należy do najbardziej znanych i lubianych baśni Andersena. Jest też jedną z piękniejszych historii miłości w literaturze.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Meeshell jest córką Małej Syrenki.

PrzyjacieleEdytuj

Najlepszymi przyjaciółkami od serca dziewczyny są Apple White i Holly O’Hair, ponieważ zawsze były jej największymi fankami. Najpewniej Meeshell przyjaźni się również z Madeline Hatter, Briar Beauty i Ashlynn Ellą, ponieważ te pomogły jej wystąpić na pokazie talentów w odcinku "Meeshell wychodzi z cienia". Możliwe, że Meeshell przyjaźni się również z Darling Charming ze względu, że obie maja takie same poglądy na temat ratowania dam w opałach.

MiłośćEdytuj

Meeshell kocha się w Hopperze Croakingtonie II.

ZwierzakEdytuj

Meeshell ma rybkę.

Zajęcia Edytuj

  • Muzyka
  • Ratowanie dam w opałach
  • Grimmnastyka
  • Zarządzanie królestwem
  • Księżniczkologia
  • Królewska ekonomia
  • Opowiadanie na 101
  • Historia wielkich opowieści
  • Baśniowa geografia
  • Magia natury
  • Chór
  • Tresura i dbanie o zwierzęta

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Meeshell to hybryda słowa "Shell" (PL.Muszla) i imienia Michelle.
  • Nazwisko dziewczyny w przetłumaczeniu z języka angielskiego oznacza "Syrena"
  • Meeshell pięknie śpiewa jednak twierdzi, że jest w stanie śpiewać pewnie tylko w wodzie.
  • Zawsze, kiedy tylko dotknie wody jej nogi zmieniają się w syreni ogon.

GaleriaEdytuj

InneEdytuj

TimelineEdytuj

  • 2 czerwca 2015: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Meeshell Mermaid.
  • październik 2015: Meeshell debiutuje w pamiętniku Melody Piper.
  • 15 grudnia 2015: Meeshell pojawia się w książce Fairy's Got Talent.
  • Październik 2016 : Meeshell zalicza odcinkowy debiut pojawiając się jako postać pierwszoplanowa w odcinku "Meeshell wychodzi z cienia'

Więcej z Fandomu

Losowa wiki