FANDOM

Melody Piper
Postacie
MelodyPiper art
Rodzic: Flecista z Hameln
Historia rodzica: "Flecista z Hameln"
Urodziny: 31 lipca
Strona: Rebelsi
Współlokator: Ginger Breadhouse
Najskrytsze pragnienie: Jestem gotowa na rolę najbardziej inspirującej DJ-ki świata! Uwielbiam zachęcać ludzi do tańca i pozwalać im odnajdować się w muzyce.
Magiczna umiejętność: Podobnie jak mój tata, potrafię hipnotyzować muzyką. A dzięki moim fantastycznym gramofonom naprawdę mogę wyciągać ludzi na parkiet.
Sprawy sercowe: Podobają mi się chłopcy, którym w sercu gra muzyka. Byle tylko nie przemieniali się w szczury!
Co mi działa na nerwy: Różne melodie przywołują różne zwierzęta, ale czasem w trudnych do przewidzenia ilościach! Stado szczurów na parkiecie potrafi zepsuć najlepszą nawet imprezę.
Ulubiony przedmiot w szkole: Prace stolarskie. Dacie wiarę? Całe to piłowanie i heblowanie tworzy wspaniałe rytmy, których nie usłyszysz nigdzie indziej!
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Muzyka. Wiem, wiem... Ale prawdziwa muzyka płynie z serca, a nie z nut na pięciolinii! Poza tym podczas lekcji fletu niechcący hipnotyzuję całą klasę.
Najlepsi przyjaciele od serca: Briar Beauty i C.A. Cupid. Bo nie dzielę swoich przyjaciół na Royalsów i Rebelsów.

Doll diary icon Brak

Melody Piper – córka Flecisty z Hameln, postaci z baśni o tym samym tytule. W konflikcie przeznaczeń jest po stronie Rebelsów z nieujawnionych jeszcze powodów.

Osobowość

Melody pozwala swojej muzyce przemawiać za nią. Nie obchodzi ją, co myśli sobie dyrektor, często przerywa mu, aby szybciej rozpocząć imprezę. Zawsze dba o to, by każdy dobrze się bawił. Nie można zaprzeczyć też, że jest bardzo utalentowanym Dj'em.

Wygląd

Melody jest posiadaczką długich sięgających do pośladka fioletowo - białych włosów. Oczy dziewczyny są koloru fioletowego.

Baśń

Flecista z Hameln – podanie ludowe spisane między innymi przez braci Grimm, przetłumaczone na 30 języków świata, opowiadające o wydarzeniach, jakie ponoć miały się wydarzyć 26 czerwca 1284 w mieście Hameln.

Według legendy w 1284 roku dolnosaksońskie miasto Hameln w Niemczech nawiedziła plaga szczurów. Wynajęty przez Niemców szczurołap za pomocą muzyki płynącej z cudownego fletu wywabił szczury z Hameln, które następnie utopiły się w rzece Wezerze. Gdy po wykonanej pracy odmówiono szczurołapowi obiecanej zapłaty za pozbycie się gryzoni, ten w podobny sposób wyprowadził w nieznane wszystkie dzieci z Hameln.

Relacje

Rodzina

Melody jest córką Flecisty z Hameln, który uczy w Ever After High.

Przyjaciele

Prawdopodobnie przyjaźni się z Briar Beauty. Także Madeline Hatter wydaje się być jej fanką. Melody ma też dobre kontakty z Justine Dancer.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są obecnie znane.

Zwierzak

Posiada szczura o imieniu Mousetro.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: ?
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Meta Timeline

  • 8 lipca 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Melody Piper.
  • 4 września 2013: Melody Piper zostaje wspomniana w Lustrzanym Blogu Briar.
  • 8 października 2013: Melody Piper debiutuje w książce Księga Legend.
  • 9 lutego 2014: Melody Piper debiutuje w odcinku Dzień Zakochanych Serc 3.
  • 29 czerwca 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Melody pojawia się w internecie.

Galeria webizodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki