FANDOM

Mira Shards
Postacie
Mira Shards art.png
Rodzic: Magiczne Lustro
Historia rodzica: Królewna Śnieżka i siedmiu Krasnoludków
Urodziny:  ?
Strona: -
Współlokator: -
Najskrytsze pragnienie: Wpasować się w moich nowych przyjaciół... i rządzić nimi WSZYSTKIMI! MUHAHAHAHAH!!!!
Magiczna umiejętność: Uznajmy, że mam urok na każdą okazję... ZŁY urok!
Sprawy sercowe:  ?
Co mi działa na nerwy: Poza byciem uwięzioną w Magicznym Lustrze? Złe dni włosów. Są najgorsze.
Ulubiony przedmiot w szkole: Historia Złych Zaklęć. Po prostu kocham czytać o Złej Królowej. Jestem najlepsza, prawda?
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Zarządzanie Królestwem. Czy nie powinno być to Zarządzenie Przez Królową?
Najlepsi przyjaciele od serca: Raven Queen. Jest najlepsza, ale uważam, że mogłaby być nieco bardziej zła, prawda?

Doll diary icon.png Pamiętnik Miry Shards

Mira Shards - jest nastoletnią Złą Królową. Przybrała ona formę młodszej siebie, by infiltrować Ever After High podczas Smoczych Igrzysk. Utrzymywała, że jest ona córką Magicznego Lustra. W przeciwieństwie do większości uczniów, Mira nie posiada strony w konflikcie przeznaczeń.

Osobowość

Mira jest osobą ekstrawertyczną, grubiańską i głośną. Lubi wszelkiego rodzaju uwagi, które otrzymuje od innych ludzi. Dziewczyna wydaje się być bardzo spontaniczna, choć tak naprawdę jest chytra i podstępna.

Wygląd

Mira jest właścicielką malinowo-czerwonych sięgających ramion włosów. Oczy dziewczyny są koloru lawendy, a brwi - brązowe. Jej skóra ma blady odcień. Mira jest znacznie wyższa od innych studentów. Ma ona tendencję do unoszenia brwi, gdy jest zdezorientowana, rozgniewana lub poirytowana. Będąc Złą Królową w przebraniu, Mira wygląda bardzo podobnie do swojej córki, Raven.

Baśń

Królewna Śnieżka i siedmiu Krasnoludków – ludowa baśń niemiecka. (org. Schneewittchen und die sieben Zwerge) Po raz pierwszy spisana i opublikowana przez braci Grimm.

Na życie pięknej królewny dybie Zła Królowa, zazdrosna o jej urodę. Początkowo każe ją zabić myśliwemu, a na dowód wykonania rozkazu pokazać jej serce. Myśliwy lituje się nad dziewczyną i zostawia ją w lesie, dostarczając na zamek serce zająca. Śnieżka znajduje w lesie domek, należący do krasnoludków i zamieszkuje z nimi. Zła macocha dowiaduje się jednak, że Śnieżka żyje i, zmieniając postać, trzy razy usiłuje ją zabić. Dwukrotnie królewnę ratuje przybycie krasnoludków, za trzecim razem Śnieżka zjada połowę zatrutego jabłka. Zrozpaczone krasnoludki, myśląc, że nie żyje, układają ją w szklanej trumnie. Przejeżdżający nieopodal książę, zachwycony urodą dziewczyny błaga, by krasnoludki podarowały mu ciało Śnieżki. Podczas poruszenia trumny Śnieżce wypada z ust zatruty kawałek jabłka i budzi się ona do życia. Książę natychmiast się jej oświadcza. Zaproszonej na wesele Zlej Królowej ze złości pęka serce.

W pierwszej wersji wydanej przez Grimmów czarnym charakterem była zazdrosna matka Śnieżki. Uważa się, że zmiana w późniejszych wersjach na macochę miała służyć stonowaniu tej historii.

Często spotykane jest też nieco odmienne zakończenie, spopularyzowane przez film Disneya, w którym Śnieżkę ożywia pocałunek księcia – prawdopodobnie wzorowane na Śpiącej królewnie. Nie zapominajmy także o lustrze które stwierdziło, że Śnieżka jest ładniejsza od złej królowej.

Relacje

Rodzina

Ukrywając się, Mira utrzymywała, że jest ona córką Magicznego Lustra. Będąc Złą Królową, Mira dzieli te same relacje z Raven, jako jej córką.

Przyjaciele

Jako najlepszą przyjaciółkę Mira wymienia swoją córkę - Raven Queen. Uważa jednak, że mogłaby być odrobinę bardziej zła.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Mira posiada zwierzaka.

Lalki

Dragon Games

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dragon Games'
  • Wydanie: grudzień 2015
  • Numer asortymentu: DHF33
  • Numer modelu: DHF97

Meta timeline

  • 13 listopada 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Miry Shards.
  • 29 stycznia 2016: Mira debiutuje w filmie Smocze Igrzyska.

Galeria

Galeria webizodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki