Fandom

Ever After High Wiki

Mirror Beach (linia lalek)

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Mirror Beach Logo.png

Mirror Beach – linia lalek Ever After High. Postacie, które się w niej pojawiają, wybierają się na plażę. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w listopadzie 2014 roku. Były to Apple White, Ashlynn Ella oraz Madeline Hatter.

Lalki

Apple White

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Mirror Beach'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CLC64
  • Numer modelu: CLC65

W tej serii włosy Apple są lekko pofalowane. Na czubku jej głowy widnieją czerwone okulary przeciwsłoneczne w bogato zdobionych oprawkach. Na szyi dziewczyny znajduje się natomiast złoty naszyjnik. Lalka ubrana jest w jednoczęściowy czerwony kostium kąpielowy. Utrzymuje się on na czarnych ramiączkach, do których z kolei doszyto czarny kołnierz. Ubranko ozdobione jest białymi kropkami i dwoma białymi pasami po bokach, pokrytymi czarnymi wzorkami. Dół kostiumu przepasany jest czarnym pareo ze złotym brokatem, utrzymującym się na gumce tego samego koloru. Na nogach Apple widnieją złote buty z odkrytymi palcami i na wysokim obcasie.

Ashlynn Ella

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Mirror Beach'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CLC64
  • Numer modelu: CLC66

W tej serii włosy Ashlynn są wyprostowane, a grzywka zaczesana na lewą stronę głowy. Jej czubek natomiast ozdobiony został różowymi okularami przeciwsłonecznymi w bogato zdobionych oprawkach. Na szyi dziewczyny znajduje się różowy naszyjnik. Lalka ubrana jest w turkusowy jednoczęściowy kostium kąpielowy. Utrzymuje się on na czarnych ramiączkach, do których doszyto białe falbanki ze złotymi tasiemkami. Na ubraniu widnieje wzór przedstawiający kwiatowe motywy. Całość została przepasana białym, ozdobionym złotymi wzorkami pareo, utrzymującym się na różowej gumce. Buty Ashlynn są różowe, z odkrytymi palcami i na obcasie.

Madeline Hatter

  • |Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Mirror Beach'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CLC64
  • Numer modelu: CLC67

W tej serii włosy Madeline sięgają bioder i są mocno pokręcone. Na czubku jej głowy znajdują się niebieskie okulary przeciwsłoneczne w bogato zdobionych oprawkach. Z kolei na szyi dziewczyny znajduje się złoty, długi naszyjnik. Lalka ubrana jest w niebieski, jednoczęściowy kostium kąpielowy, wiązany na szyi. Ozdobiony on został różowym, połyskującym melanżem. Całość przepasana jest różowym pareo z fioletowymi wzorkami i czarną falbanką, które utrzymuje się na czarnej gumce. Buty Madeline są niebieskie, na koturnie i z odkrytymi palcami. Wiązane są one na kostce.

Galeria

Lalki z serii Ever After High
Rok Linie lalek
2013 BasicLegacy DayGetting Fairest
2014 BasicSan Diego Comic-Con InternationalHat-Tastic PartyLegacy DayThronecomingMirror MeachSpring UnsprungThrough The Woods
2015 BasicSan Diego Comic-Con InternationalJust SweetDate NightSpring UnsprungSchool SpiritSugar CoatedWay too WonderlandEnchanted PicnicFairest on IceHeartstruckRoyally Ever AfterTriCastleOnDragon GamesBook PartyDragon Games: Forest PixiesLalki niskobudżetowe

2016

BasicSan Diego Comic-Con InternationalDragon GamesBirthday BallCarnival DateEpic WinterEpic Winter: Snow PixiesLalki niskobudżetowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki