FANDOM

Narratorami są dwie osoby, które opowiadają historię Ever After High. Jednym z nich jest kobieta i opowiada historię przedstawiając jedną stronę konfliktu z punktu widzenia Szlachetnych, podczas gdy drugim narratorem jest mężczyzna i przedstawia stronę Buntowników. Ci dwoje często się sprzeczają i szukają równowagi opowiadając historię tylko o ich korzystnej stronie pozostawiając resztę temu drugiemu. Oczywiście to działa tylko tak długo, jak oboje wydają się wtrącać sobie nawzajem w narrację, albo zapewniają swój punkt widzenia lub krytykują sposób opowiadania drugiego narratora.

Narratorzy są niesłyszalni dla fizycznych postaci z opowieści, za wyjątkiem Madeline Hatter i Kitty Cheshire. Jedynie one mogą ich usłyszeć i porozmawiać z nimi, choć wszyscy interpretują rozmowy Maddie z powietrzem jako dowód, że jest po prostu szalona. Jednak nie przejmuje się tym, narratorzy również.

Dodatkowo narratorzy są również rodzicami Brooke Page, młodej uczącej się narratorki, która ma trochę problemów w pojęciu koncepcji narracji bajek. W przeciwieństwie do pary, ich córka umyślnie łamie czwartą ścianę komunikując się z postaciami dla lepszego zakończenia. Pomimo sporów między Royalsami i Rebelsami, jej rodzice wspólnie zgadzają się, że ich córka powinna podążać za jej przeznaczeniem jako obserwator.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki