FANDOM

Raven i Nevermore

Nevermore jest smoczycą należącą do Raven Queen. Ma zielone łuski, czerwone oczy i jest w stanie dorastać do jakich chce wysokości. Lubi podążać za Raven, gdy wchodzi do Zaczarowanego Lasu. Pozwala jej również na przejażdżki na sobie.

Wygląd

Nevermore jest smokiem posiadającym fioletowe i różowe łuski. Ma ona lazurowo-niebieskie oczy. Na jej głowie są dwa fioletowe klejnoty, z których prawdopodobnie czerpie moc. Na jasno-fioletowych skroniach widnieją małe białe kolce. Ogon smoczycy jest zakończony piórami. Uszy smoczycy przypominają rozpostarte skrzydła nietoperza.

Osobowość

Nevermore jest smokiem o przyjaznym i łagodnym usposobieniu. Jest bardzo lojalna wobec swojej właścicielki i uwielbia spędzać czas w towarzystwie Raven. Smoczyca jest też odważna i nieustraszona, co pokazuje gdy stara się bronić Raven przed niebezpieczeństwami. Sama Raven pisze w swoim pamiętniku że, Nevermore jest pieszczochem i uwielbia głaskanie po brzuchu oraz że wydaje przy tym przyjemne dla ucha mruczenie.

Umiejętność smoka

Kurczy się oraz rośnie do jakich chce rozmiarów. Smoczyca też zieje potężnym purpurowym płomieniem.

Notka z pamiętnika Raven

"Nevermore może wyglądać przerażająco, ale naprawdę jest wielkim pieszczochem. Chyba, że się kurczy, wtedy jest małym pieszczochem. Nevermore może magicznie zmieniać swój rozmiar, kiedy tylko zechce! Potrafi być wielka jak łodyga magicznej fasoli lub na tyle mała, by nosić ją w torebce. Żaden inny smok w historii nie może tego zrobić! Założę się, że zrobi to na wszystkich ogromne wrażenie."

Meta timeline

  • 19 marca 2013: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Nevermore.
  • 8 października 2013: Nevermore pojawia się w książce Księga Legend.
  • 10 czerwca 2015: Oficjalny art zwierzaka zostaje ujawniony.

Ciekawostki

  • W animowanej serii ma fioletowe łuski i niebieskie oczy.
  • Jej imię nawiązuje do frazy powtarzanej w wierszu Edgara Alana Poe, "Kruk".
  • Jako jedyny smok nie posiada rogów.
  • Ulubionym jedzeniem Nevermore są ogniste jabłka.
  • Specjalną umiejętnością smoczycy jest dorastanie do jakich chce rozmiarów.
  • Według książki Nevermore uwielbia zabawę z dzieciakami z wioski.
  • Na pudełku z lalką Raven Queen z serii 'Dragon Games' napisane jest że ulubiony kolor Nevermore to Nikczemny Fiolet

Galeria