FANDOM

Nina Thumbell
Postacie
Profile art - Nina Thumbell
Rodzic: Calineczka
Historia rodzica: "Calineczka" ("Dziecię Elfów")
Urodziny:  ?
Strona: Rebelsi
Współlokator: Jillian Beanstalk
Najskrytsze pragnienie: Robię, co mogę, aby mój mały rozmiar nie przeszkadzał mi w cieszeniu się ogromem otaczającego mnie świata!
Magiczna umiejętność: Za nic nie oddałabym mojej umiejętności kurczenia się! Uwielbiam odkrywać najskrytsze zakamarki Ever After High.
Sprawy sercowe: Ta cała idea poszukiwania Księcia z Bajki nie do końca mi odpowiada.
Co mi działa na nerwy: Nie znoszę długiego czekania.
Ulubiony przedmiot w szkole: Uwielbiam sadzić kwiaty i upiększać świat, więc lubię Magię Środowiskową.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Długie Baśnie. Dlaczego baśnie zawsze muszą być długie? Te krótkie są równie ciekawe!
Najlepsi przyjaciele od serca: Rosabella Beauty to przyjaciółka bliska memu sercu!

Doll diary icon Brak

Nina Thumbell - córka Calineczki. Opowiada się po buntowniczej stronie konfliktu z nieznanych jeszcze przyczyn. Umie zmniejszać się i zwiększać w dowolnej chwili.

OsobowośćEdytuj

Nina bardzo dba o środowisko i wiele dla niej znaczy kwestia dbania i ochrony przyrody. Zabiera głos tylko wtedy, kiedy musi. Nie przejmuje dowodzenia w różnych sytuacjach oraz zwykle nie ocenia ludzi na pierwszy rzut oka.

WyglądEdytuj

Nina to dziewczyna o ciemnej karnacji. Włosy Niny są kręcone, mają odcień platynowego blondu sięgają jej do bioder. Dziewczyna ma niebieskie oczy, brwi Niny mają brązowy odcień, natomiast usta dziewczyny są w odcieniu jasnego różu.

BaśńEdytuj

Calineczka - baśń Hansa Christiana Andersena. Baśń opowiada o maleńkiej (nie większej od ludzkiego kciuka) dziewczynce, narodzonej z ziarna zasianego przez bezdzietną kobietę. Uroda Calineczki spowodowała, że ropucha porwała ją na żonę dla swego syna – udało jej się uciec z pomocą motyla i dwóch rybek. Nie dane było jej jednak długo cieszyć się wolnością, gdyż porwał ją chrabąszcz. Ten zabrał dziewczynkę do siebie, lecz porzucił ją pod wpływem rodziny, która uznała dziewczynkę za brzydką. Tułająca się zimą po świecie Calineczka znalazła schronienie u polnej myszy, która z kolei wyswatała ją kretowi. Załamana, że będzie musiała spędzić resztę życia pod ziemią, Calineczka została uratowana przez ocaloną niegdyś przez siebie jaskółkę, która zaniosła ją na pole kwiatów. Tam dziewczynka spotkała króla elfów (w książce: "Był to duszek kwiatów. W każdym kwiecie mieszkał taki maleńki pan albo maleńka pani, a ten królował nad wszystkimi"), którego pokochała i poślubiła. Podarował jej nowe imię oraz parę skrzydełek.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Nina jest córką Calineczki.

PrzyjacieleEdytuj

Przyjaciółką od serca Niny jest Rosabellą Beauty. Zdaje się mieć też dobry kontakt z Raven Queen, Apple White i Madeline Hatter. Prawdopodobnie przyjaźni się z Jillian Beanstalk, bo jest jej współlokatorką.

MiłośćEdytuj

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

ZwierzakEdytuj

Dziewczyna posiada atramentowego kota z białą sierścią na brzuchu i końcu ogona oraz akwamarynowych oczach o imieniu Raska.

CiekawostkiEdytuj

  • Nina oznacza małą dziewczynkę w języku hiszpańskim.
  • Dziewczyna potrafi się zmniejszać i zwiększać, kiedy tylko chce.

GaleriaEdytuj

InneEdytuj

TimelineEdytuj

  • 27 sierpnia 2014: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Niny Thumbell.
  • 1 maja 2015: Nina debiutuje w pamiętniku Faybelle Thorn.
  • 15 grudnia 2015: Nina pojawia się w książce Fairy's Got Talent.
  • 29 stycznia 2016: Nina debiutuje w filmie Dragon Games.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki