FANDOM

Nowe przeznaczenie

Moją mamą jest Królewna Śnieżka, więc moim przeznaczeniem jest podążanie jej śladami. Dlatego uczę się pilnie w Ever After High. I jest to warte każdego wysiłku. A przynajmniej było - do momentu, gdy ktoś zakwestionował nasze przeznaczenia. Teraz nikt nie wie, jakie będzie zakończenie tej bajki.

Rozdział 1

Tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego braliśmy udział w zajęciach z Przeznaczenia. Z niecierpliwością oczekiwałam przemówienia dyrektora Grimma. Zawsze przypomina nam o tym, że wszyscy jesteśmy stworzeni do wyższych celów.

Siedziałam między moją przyjaciółką - Briar Beauty - a księżniczką o zachwycająco długich włosach. Była to Holly O'Hair, która spędzała pierwszy rok w Ever After High. Opowiadałam jej o naszych wspaniałych zajęciach, gdy dyrektor rozpoczął przemówienie.

Rozdział 2

Okazało się, że nasz doradca, profesor Gold, odszedł. Na jego miejsce przyszła nowa nauczycielka. Przedstawiła się jako "Jej wysokość Biała Królowa". Zapytała, czy mamy jakieś pytania.

Podniosłam rękę - "Czy wie Pani, co się stało z profesorem Goldem?. Nigdy nie widziałam, żeby nauczyciel poczuł się tak urażony tym, że nieodpowiednio się do niego zwrócono. Było mi bardzo głupio.

Na szczęście zawsze mogę polegać na Briar. Gdy uczniowie wychodzili, wypuściła włosy Holly przez okno - "Chodźmy na zakupy".

Rozdział 3

Zaraz za mostem znajduje się Wioska Zakupów. Bawiłyśmy się w najlepsze, kiedy Briar nagle wybiegła. Nie widziałam, za kim tak pognała, ale było już za późno. A ja musiałam ułożyć włosy przed zaklęciami.

Rozdział 4

Salon w Wieży ma najlepszą stylistkę w mieście. Jednak czekała mnie niemiła niespodzianka - Pani Baba Yaga. Jej oczy zwęziły się - "Nie stoisz ponad prawem".

Klasnęła w dłonie i już dostałam szlaban.

Rozdział 5

Byłam zła na siebie. Moi rodzice tak wiele we mnie zainwestowali, a ja dostałam szlaban. Jeśli w przyszłości mam zostać królową, muszę zacząć zachowywać się jak królowa. I właśnie to miałam zamiar powiedzieć dyrektorowi Grimmowi.

Rozdział 6

Dyrektor był dla mnie miły, ale jego ton spoważniał: "Nie mogę dopuścić do tego, aby nasza wybitna uczennica zachowywała się jak jakiś Rebels. Zostajesz usunięta ze stanowiska przewodniczącej Uczniowskiej Rady Royalsów."

Obiecywałam, że jeśli na mi szansę, naprawię swój błąd.

Westchnął - "Raven Queen jest niezadowolona ze swojego przeznaczenia. Czy możesz pomóc?".

Wiedziałam, co muszę zrobić. "Proszę o przeniesienie do pokoju Raven Queen".

W końcu wciąż byłam przewodniczącą Uczniowskiej Rady Royalsów. Moją nową misją było ocalenie Raven Queen. Ale to już opowieść na inny dzień.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki