FANDOM

Zakochani po uszy

Chociaż jestem następnym Kopciuszkiem, wyobrażam sobie życie, w którym pantofelki znajdują się na obu stopach. Ale przeznaczenie jest przeznaczeniem. Prawdziwa miłość powinna pojawić się w naturalny sposób. Czy mogę przeżyć romans jak z bajki, który wcale nie był mi pisany?

Rozdział 1

Podczas wycieczki Biała Królowa ogłosiła, kto z kim będzie pracował w baśniowej pracowni - "Ashlynn Ella i Daring Charming". Daring jest bardzo zadufany w sobie! Chciałam, żeby mnie wszyscy zostawili w spokoju.

Niestety Duchess miała inne zdanie - "Od razu bierze sobie najlepszego z najlepszych".

Muszę to sobie wszystko poukładać w głowie. Jest tylko jedno miejsce, w którym mogę się skupić.

Rozdział 2

W Zaczarowanym Lesie żyją urocze stworzenia. Rozumiem ich mowę.

Ktoś mnie przestraszył - "Abrakadabra!"

Wpadłam w krzaki - "Sparrow Hood!" Pocałował mnie w rękę i zniknął wśród drzew. Nagle jakieś zwierzę krzyknęło - "POMOCY!" Zerwałam się i zobaczyłam bezbronną wiewiórkę przytwierdzoną do drzewa i Huntera Huntsmana podnoszącego topór. Popchnęłam go z całej siły.

Wiewiór Peskey zapiszczał - "Hej, o co chodzi?" Hunter chwycił Peskey'go i obandażował go od głowy po ogon. Było mi strasznie wstyd - "Przepraszam, że cię popchnęłam."

Odwrócił się i zacisnął usta. Czułam, jak wali mu serce. Wyciągnął swoją silną rękę - "Hunter".

Rozdział 3

Mogłabym bez końca rozmawiać z Hunterem! Odgarnęłam swoje włosy i wtedy zauważyłam - "Spadł mi pierścionek!"

Hunter wciągnął powietrze - "Może powinniśmy go poszukać... pierścionka, nie lasu."

Czy on chce się ze mną umówić?! - "Z przyjemnością!"

Wybałuszył oczy - "Naprawdę?" Przygryzł dolną wargę i powiedział - "Odezwę się" - po czym szybko odszedł.

Byłam zadurzona po uszy w Hunterze Huntsmanie!

Rozdział 4

Bujałam w obłokach, kiedy dyrektor Grimm ryknął - "Proszę przestać nucić. Przyciągasz wszystkie stworzenia z okolicy." Zadowolony kontynuował - "Podczas Ceremonii Dziedzictwa podejmujecie magiczne zobowiązanie, którego nie wolno Wam złamać."

Duchess podniosła rękę - "A co, jeśli ktoś zakochał się w innej osobie niż Książę Charming?"

"Ich rozdziały zamkną się" - wyjaśnił dyrektor Grimm - "Na zawsze."

Z trudem łapałam powietrze. Robiło mi się ciemno przed oczami.

Rozdział 5

Duchess siedziała na skraju mojego łóżka - "Nie możesz spotykać się z tym myśliwym, bo Twój rozdział zostanie zamknięty."

Oczy piekły mnie od łez - "Proszę, nie mów nikomu."

"Nie powiem" - odprężyła się - "Jeśli zamienisz się ze mną partnerem do baśniowej pracowni."

Zostałam wybrana na partnerkę Daringa, a to ona chciała być z nim w parze - "Jest cały Twój." Nie wolno mi było spotykać się z Hunterem. To łamało mi serce.

Rozdział 6

Hunter miał na sobie o wiele za małą marynarkę. Kiedy schylił się, aby pocałować moją dłoń, marynarka rozerwała się. Zaśmiałam się - "Dla mnie nie musisz być księciem..." - serce mi zamarło - "Jeśli Duchess komuś powie..."

Hunter sięgnął po swój LustroFon i włączył odtwarzanie. Przyłapał Duchess na spiskowaniu przeciwko mnie! "Nikomu nie powie". Chwycił mnie za rękę - "Znalazłem Twój pierścionek." Mój prawdziwy bohater uratował sytuację!

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki