FANDOM

Bez uprzedzeń

Chcę, aby moja historia była doskonała! Tak jak moja mama, Złotowłosa, szukam doskonałości. Jestem dziennikarką, moje lustrzane newsy "Prosto w sedno" są najpopularniejszym programem w szkole, a do tego jestem Royalsem.

Prawda jest taka, że nikt nie wierzy w to, że jestem Royalsem! Zaufajcie mi, wiem, jak źle przedstawione fakty mogą zrujnować komuś rozdział życiorysu.

Rozdział 1

Zbliżała się Ceremonia Dziedzictwa, podczas której mieliśmy ślubować podążanie śladami naszych rodziców i dopełnienie baśniowych historii! Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy podsłuchałam, jak dyrektor Grimm pyta Babę Yagę: "A co, jeśli będziemy zmuszeni odwołać Dzień Dziedzictwa?"

Gdy tylko zobaczyłam Briar wysiadającą z limowozu, musiałam jej o tym powiedzieć!

Jeśli ktoś chce zrujnować Ceremonię Dziedzictwa, nie będzie też tańca przewidzianego na ten dzień! Któż mógłby tego chcieć? Briar zasugerowała, że Cerise Hood skrywa jakąś tajemnicę.

- "Tajemnicę?" - Na myśl przyszła mi Cedar Wood - "Napiszę do Ciebie później!"

Rozdział 2

Cedar jest córką Pinokia, jednak nie może wypowiedzieć ani jednego kłamstwa. Sięgnęłam po mojego iLustrzaka i zaczęłam rejestrować: "Cedar, czy widziałaś Cerise?"

"Wychodziła z biura pana Złegowilka." - odpowiedziała.

Jaką on rolę odgrywa w jej historii? Musiałam przeprowadzić z panem Złymwilkiem ekskluzywny wywiad.

Rozdział 3

Drzwi do biura pana Złegowilka były zamknięte, ale udało mi się dostać do środka.

- "BLONDIE!" To była Cerise. Włamała się do biura pana Złegowilka! Gdy Cerise zaczęła się jąkać, nagle do biura wpadł pan Zływilk. Było tylko jedno wyjście z sytuacji... zwiewać.

Rozdział 4

Podczas śniadania Holly O'Hair przysiadła się do Cerise. Holly - następna Roszpunka i nowa księżniczka w szkole. Nagle Cerise zawarczała - "ZOSTAW MNIE W SPOKOJU!"

Holly była w szoku. "Nie pytajcie Cerise o pana Złegowilka." Potrzebowałam już tylko jednego - "Hej, Holly, czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad?"

Rozdział 5

Mój kolejny odcinek "Prosto w sedno" był gotowy:

"Jest jedna osoba, która stara się zrujnować Ceremonię Dziedzictwa. Córka Czerwonego Kapturka - Cerise Hood."

Briar wparowała do pokoju - "ZATRZYMAĆ EMISJĘ!"

Nie zrobiłam tego. "Cerise próbowała wrobić pana Złegowilka w zrujnowanie tańca, aby został zwolniony!"

Briar przełącznikiem zatrzymała emisję Lustrzanych Newsów. "Dyrektor Grimm był zaniepokojony osobami, które nie chciały ślubować wypełnienia swojego przeznaczenia! Gdy ludzie usłyszą Lustrzane Newsy..."

"BLONDIE LOCKES" - grzmiący głos rozbił mojego iLustrzaka - "NATYCHMIAST DO BIURA DYREKTORA GRIMMA!"

Bez ceregieli zostałam wepchnięta prosto do biura dyrektora Grimma - "To jest niedopuszczalne. Cerise Hood została zwolniona z zajęć z Przeznaczenia, aby pójść po przybory szkolne."

Biedna Cerise... musiałam ją odnaleźć.

Rozdział 6

Szłam w ślad za Cedar, Raven i Madeline Hatter, najpierw za szkołę, a następnie przez studnię życzeń.

Nagle jakaś siła wepchnęła mnie do tunelu przez zamknięte drzwi. Otworzyły się w środku szkoły. Cerise płakała - "Dlaczego Blondie powiedziała, że chcę zrujnować taniec?"

- "Trochę mnie poniosło." Opowiedziałam całą historię. "Cerise, bardzo Cię przepraszam." Mój kolejny odcinek "Prosto w sedno" będzie dotyczył przepraszania za pomyłki.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki