Fandom

Ever After High Wiki

Pamiętnik Blondie Lockes

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bez uprzedzeń

Chcę, aby moja historia była doskonała! Tak jak moja mama, Złotowłosa, szukam doskonałości. Jestem dziennikarką, moje lustrzane newsy "Prosto w sedno" są najpopularniejszym programem w szkole, a do tego jestem Royalsem.

Prawda jest taka, że nikt nie wierzy w to, że jestem Royalsem! Zaufajcie mi, wiem, jak źle przedstawione fakty mogą zrujnować komuś rozdział życiorysu.

Rozdział 1

Zbliżała się Ceremonia Dziedzictwa, podczas której mieliśmy ślubować podążanie śladami naszych rodziców i dopełnienie baśniowych historii! Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy podsłuchałam, jak dyrektor Grimm pyta Babę Yagę: "A co, jeśli będziemy zmuszeni odwołać Dzień Dziedzictwa?"

Gdy tylko zobaczyłam Briar wysiadającą z limowozu, musiałam jej o tym powiedzieć!

Jeśli ktoś chce zrujnować Ceremonię Dziedzictwa, nie będzie też tańca przewidzianego na ten dzień! Któż mógłby tego chcieć? Briar zasugerowała, że Cerise Hood skrywa jakąś tajemnicę.

- "Tajemnicę?" - Na myśl przyszła mi Cedar Wood - "Napiszę do Ciebie później!"

Rozdział 2

Cedar jest córką Pinokia, jednak nie może wypowiedzieć ani jednego kłamstwa. Sięgnęłam po mojego iLustrzaka i zaczęłam rejestrować: "Cedar, czy widziałaś Cerise?"

"Wychodziła z biura pana Złegowilka." - odpowiedziała.

Jaką on rolę odgrywa w jej historii? Musiałam przeprowadzić z panem Złymwilkiem ekskluzywny wywiad.

Rozdział 3

Drzwi do biura pana Złegowilka były zamknięte, ale udało mi się dostać do środka.

- "BLONDIE!" To była Cerise. Włamała się do biura pana Złegowilka! Gdy Cerise zaczęła się jąkać, nagle do biura wpadł pan Zływilk. Było tylko jedno wyjście z sytuacji... zwiewać.

Rozdział 4

Podczas śniadania Holly O'Hair przysiadła się do Cerise. Holly - następna Roszpunka i nowa księżniczka w szkole. Nagle Cerise zawarczała - "ZOSTAW MNIE W SPOKOJU!"

Holly była w szoku. "Nie pytajcie Cerise o pana Złegowilka." Potrzebowałam już tylko jednego - "Hej, Holly, czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad?"

Rozdział 5

Mój kolejny odcinek "Prosto w sedno" był gotowy:

"Jest jedna osoba, która stara się zrujnować Ceremonię Dziedzictwa. Córka Czerwonego Kapturka - Cerise Hood."

Briar wparowała do pokoju - "ZATRZYMAĆ EMISJĘ!"

Nie zrobiłam tego. "Cerise próbowała wrobić pana Złegowilka w zrujnowanie tańca, aby został zwolniony!"

Briar przełącznikiem zatrzymała emisję Lustrzanych Newsów. "Dyrektor Grimm był zaniepokojony osobami, które nie chciały ślubować wypełnienia swojego przeznaczenia! Gdy ludzie usłyszą Lustrzane Newsy..."

"BLONDIE LOCKES" - grzmiący głos rozbił mojego iLustrzaka - "NATYCHMIAST DO BIURA DYREKTORA GRIMMA!"

Bez ceregieli zostałam wepchnięta prosto do biura dyrektora Grimma - "To jest niedopuszczalne. Cerise Hood została zwolniona z zajęć z Przeznaczenia, aby pójść po przybory szkolne."

Biedna Cerise... musiałam ją odnaleźć.

Rozdział 6

Szłam w ślad za Cedar, Raven i Madeline Hatter, najpierw za szkołę, a następnie przez studnię życzeń.

Nagle jakaś siła wepchnęła mnie do tunelu przez zamknięte drzwi. Otworzyły się w środku szkoły. Cerise płakała - "Dlaczego Blondie powiedziała, że chcę zrujnować taniec?"

- "Trochę mnie poniosło." Opowiedziałam całą historię. "Cerise, bardzo Cię przepraszam." Mój kolejny odcinek "Prosto w sedno" będzie dotyczył przepraszania za pomyłki.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki