Fandom

Ever After High Wiki

Pamiętnik Briar Beauty

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Nowe przeznaczenie

Moja mama to Śpiąca Królewna, a ja uczę się w Ever After High, aby podążać jej śladami. UWIELBIAM być baśniowym Royalsem. Niestety są też złe strony: jestem skazana na 100 lat snu. Dlatego każdego dnia próbuję odkryć coś nowego. Ostatnio jednak nasze przeznaczenia zostały zakwestionowane. Pojawiły się nawet plotki, że niektórzy zaczęli spisywać swoje własne zakończenia tej bajki.

Rozdział 1

Byłam gotowa do rozpoczęcia roku szkolnego. Ceremonia Dziedzictwa! Wreszcie będę mogła ślubować wypełnienie mojego przeznaczenia i będę mogła zostać następną Śpiącą Królewną.

Blondie i ja zaczęłyśmy nadrabiać zaległości, gdy nagle oznajmiła: "Dyrektor Grimm uważa, że coś jest nie tak. Zastanawiał się, czy nie będzie konieczne odwołanie Ceremonii Dziedzictwa!".

Któż mógłby chcieć czegoś takiego? Czy może to być sprawka Cerise, córki Czerwonego Kapturka?

- "Ona skrywa jakąś tajemnicę"

- "Tajemnicę?" - Blondie pstryknęła palcami.

Rozdział 2

Blondie wysłała mi wiadomość. Cerise ma się pojawić w Wiosce Końca Książki. OK, w Wiosce po mowie dyrektora G.!!! Pytanie tylko, jak się stamtąd wymknąć? Zawsze możemy skorzystać z włosów Holly O'Hair. Skoro jej przeznaczeniem jest bycie następną Roszpunką, przeznaczeniem jej włosów jest pomoc w ucieczce.

Rozdział 3

Nasza nowa nauczycielka uwzięła się dziś na Apple. Biedna Apple, było jej tak wstyd! Zaproponowałam więc, aby poszła z nami. Potrzebowała wyrwać się na chwilę. Dlatego właśnie jesteśmy takimi dobrymi przyjaciółkami - ona jest odpowiedzialna, a ja przypominam jej o rozrywce!

Rozdział 4

Apple i ja bawiłyśmy się w najlepsze, gdy zauważyłam Cerise. To była moja jedyna szansa, żeby ją złapać. Zniknęła za zakrętem. Nieomal wyskoczyłam z butów, gdy usłyszałam głos za plecami: "Dlaczego mnie śledzisz, Briar?".

Musiałam coś wymyślić, więc zapytałam, czy miałaby ochotę zaplanować taniec na Ceremonię Dziedzictwa.

"Pewnie, tylko szkoła nigdy się na to nie zgodzi" - powiedziała, po czym zniknęła za zakrętem. Skreśliłam ją z mojej listy.

Rozdział 5

Napisałam do Apple, aby się ze mną spotkała, gdy nagle wpadłam na dyrektora Grimma. Nie wyglądał na zadowolonego. "Proszę do mojego gabinetu, panno Beauty". Miałam tylko nadzieję, że nie wpakowałam Apple w żadne tarapaty.

Rozdział 6

Dyrektor Grimm chciał wiedzieć, czy staram się odkryć, kto planuje zrujnowanie Ceremonii Dziedzictwa. Pochylił się nade mną: "Niebezpieczeństwo jest dużo większe, niż gdyby chodziło o zwykły wygłup. Księga Baśni zamknie rozdziały wszystkich tych, którzy nie będą ślubować wypełnienia swojego przeznaczenia. Wszyscy oni znikną z bajki". Nie miałam o tym pojęcia. Gdy wstawałam, powiedział: "Proszę przyprowadzić pannę White".

Niestety, jednak wpakowałam Apple w tarapaty. Wydawało mi się, że jest na mnie zła, więc zafundowałam nam dzień w spa. W końcu jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami.

Gallery

Więcej z Fandomu

Losowa wiki