Fandom

Ever After High Wiki

Pamiętnik Cerise Hood

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Przeznaczenie

Moim przeznaczeniem jest bycie Czerwonym Kapturkiem. Ale to nie cała prawda o tym, kim naprawdę jestem. To z powodu mojego ojca - Złego Wilka.

Nikt nie może poznać mojej prawdziwej natury. A prawda jest taka, że muszę ukrywać swoje zdolności. A może wcale nie muszę? Słyszałam, że ponoć możemy stworzyć nasze nowe przeznaczenia.

Rozdział 1

Wszystko zaczęło się, gdy mój tata, pan Zływilk, wręczył mi list "Niniejszym zostajesz zwolniona z zajęć z Przeznaczenia, aby załatwić sprawunki w Herbaciarni Szalonego Kapelusznika w Wiosce Końca Książki."

Zanim wyszłam, wpadłam na Cedar Wood córkę Pinokia. Cedar nie może kłamać, gdyż zostało na nią rzucone zaklęcie prawdomówności. Zdenerwowałam się gdy zapytała dokąd idę. Machnęłam tylko listem z adresem "Wioska Końca Książki".

Rozdział 2

Sufit herbaciarni otworzył się, a na podłogę spadł Szalony Kapelusznik - "Musisz mieć rezerwację".

Otworzył wiklinowe drzwi, zza których wyszła moja mama. Przytuliła mnie i wręczyła mi zamkniętą na kłódkę książkę - "Tata zostawił go w domu".

Wyszłam, kierując się do szkoły, ale ktoś mnie śledził. Szybko skryłam się w cieniu. Po chwili pojawiłam się tuż za Briar Beauty, która aż podskoczyła, gdy zapytałam, dlaczego mnie śledzi.

Poprosiła mnie o pomoc w zaplanowaniu tańca na Ceremonię Dziedzictwa. Wyczułam że nie jest szczera. To było kłamstwo.

Rozdział 3

Biuro pana Złegowilka było otwarte, ale pachniało owsianką - "Możesz już wyjść, Blondie".

Blondie Lockes trzymała w rękach swojego ILusternata - "Cerise, czy pan Zływilk nie jest Twoim wrogiem?"

- "Nie! to znaczy tak, ale.."

- "To dlaczego tu jesteś?"

- "TEŻ CHCIAŁBYM TO WIEDZIEĆ" - Pan Zływilk szybko spławił Blondie z jej wywiadem - "Wyjdź... NATYCHMIAST".

- "Tak jest, proszę pana" - wyszłam z ulgą, pewna, że otrzymał swoją książkę, bez wzbudzenia podejrzeń.

Rozdział 4

W stołówce księżniczka, której nigdy wcześnie nie spotkałam, usiadła obok mnie - "Jestem Holly, następna Roszpunka" - jej wzrok powędrował w stronę mojej peleryny - "A ty jesteś... następnym Czerwonym Kapturkiem! Czy nienawidzisz pana Złegowilka?".

- "DAJ MI SPOKÓJ!" - wyszłam, zostawiając niedokończone śniadanie.

Gdy mijałam stolik Royalsów, Blondie krzyknęła:

- "Holly, usiądź z nami!".

Rozdział 5

Potem wszyscy trzymali się ode mnie z daleka. Nie przeszkadzało mi to, dopóki nie usłyszałam - "Psst psst, Cerise psst psst, Ceremonia Dziedzictwa psst psst, Lustrzane Newsy."

Otworzyłam Lustrzane Newsy Blondie "Prosto w sedno". Chodziło o taniec na Ceremonię Dziedzictwa, podobno próbowałam go zrujnować i doprowadzić do zwolnienia pana Złegowilka.

Nabierając powietrza w płuca, uciekłam skryć się w cieniu. Od razu poczułam się lepiej.

Rozdział 6

Wreszcie udało mi się znaleźć pustą salę. Minęły godziny, zanim nagle zjawiła się Maddie, a zaraz za nią Cedar i Raven, które wzdychały, że widziały Lustrzane Newsy Blondie.

Łzy zaczęły szczypać mnie w oczy - "Dlaczego tak skłamała?".

"Trochę mnie poniosło" - pojawiła się Blondie - "Bardzo Cię przepraszam".

Raven usiadła obok mnie. "Jesteśmy Twoimi przyjaciółkami, Cerise".

Po raz pierwszy nie czułam się jak samotny wilk.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki