FANDOM

Urzekające szkła

Niejedno przeznaczenie potrzebuje Księcia z Bajki, by się wypełniło. Ostatnio jednak zacząłem się zastanawiać, czy ma to jakiekolwiek znaczenie. W końcu przeznaczenie zostało zakwestionowane. Świetnie się składa, bo wpadła mi w oko pewna dziewczyna ze szkoły. Gdybym tylko był na tyle odważny, żeby jej o tym powiedzieć.

Rozdział 1

Dowiedziałem się, że mój tata ma dziś gościnnie poprowadzić Trening Bohaterów. Moim zadaniem było uratowanie koleżanki z ławki - C.A. Jednak gdy wspinałem się na wieżę, moje okulary spadły na ziemię. Nagle wszystko przed moimi oczami rozmazało się. Gdy wreszcie udało mi się uratować C.A., tata krzyknął: "Na Zaawansowanych Zalotach oczekuję od Ciebie znacznie więcej".

Rozdział 2

Tata od zawsze uważał, że Daring jest do niego bardziej podobny. Spędzali razem właściwie cały swój wolny czas.

Ja zdecydowałem, że wszystkiego nauczę się z książek. Jednak gdy znalazłem się w Ever After High, zdałem sobie sprawę, że teoria i praktyka nie mają ze sobą wiele wspólnego.

Rozdział 3

Na Zaawansowanych Zalotach zawsze czułem się nieswojo. Miałem już za sobą lekturę wszystkich książek autorstwa Urzekającego Księcia z Bajki, gdy czarujący zapach cynamonu i goździków wypełnił pokój. To była Raven. "Planujesz oczarować jakąś dziewczynę?" - spytała.

Osunąłem się na krześle. - "Przygotowuję się do Zaawansowanych Zalotów. Chciałbym być choć w połowie dobry jak mój brat".

Raven uderzyła w stół - "Jesteś o wiele lepszy od swojego brata! To on powinien starać się dorównać Tobie!".

Rozdział 4

Wybrałem się do Wioski Końca Książki. Byłem w drodze po odbiór najnowszego podręcznika do Zalotów, gdy poczułem zapach zaczarowanych kwiatów.

Czy kwiaty nie byłyby czarującym prezentem? - pomyślałem.

"Dexter? Co ty tutaj robisz?" - to była Ashlynn Ella, córka Kopciuszka.

"Szukam prezentu dla mojej przyjaciółki. Dla dziewczyny!" - Już samo myślenie o Raven sprawiło, że zacząłem się jąkać.

"O, więc dobrze się zastanów. Pomyśl, jaka ona jest, co lubi" - podpowiedziała Ashlynn. - "Do zobaczenia na Zaawansowanych Zalotach!".

O nie! Straciłem całe zainteresowanie moim projektem!

Rozdział 5

"DEXTER, JESTEŚ NASTĘPNY!" - wydarł się mój ojciec.

Pamiętam, że Raven wierzyła we mnie. Niespodziewanie rozbrzmiewać zaczęły zalotne słowa. Wszyscy klaskali, łączne z moim tatą. Co więcej, dokładnie wiedziałem, co kryje się w moim sercu. Musiałem odnaleźć Raven.

Rozdział 6

Otworzyłem drzwi prowadzące na zachodni balkon. Raven siedziała sama. "Dexter, czy kiedykolwiek martwisz się wyborami, których dokonujesz?". Zrozumiałem, dlaczego płakała. Podczas Ceremonii Dziedzictwa Raven oświadczyła, że stworzy własne przeznaczenie. Niektórych poważnie to wystraszyło.

Spojrzałem w jej piękne oczy - "Nigdy nie wątp w siebie. Ja nie wątpię". Nie mogłem jej zdradzić, co skrywało moje serce. Ona potrzebuje przyjaciela, a nie chłopaka. Poza tym, mogę poczekać. Na dziewczynę taką jak Raven warto czekać bardzo długo.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki